Review σε κρέμες για τα χέρια : Apivita, Beauty line & Oriflame

by - 9:31 π.μ.

Γεια σας και καλό μήνα!Στο σημερινό πόστ θα σας μιλήσω για 3 κρέμες χεριών που έπεσαν στα χέρια μου (κυριολεκτικά και μεταφορικά!) τις τελευταίες 2 εβδομάδες!




Η πρώτη λοιπόν είναι η κρέμα χεριών της oriflame ''natural secrets'' με βασιλικό και ροδάκινο!Την είχε το cosmopolitan δώρο στο τεύχος Νοεμβρίου με 2,90 οπότε σκέφτηκα να την πάρω να την δοκιμάσω. Είναι 75 ml, πολύ καλή ποσότητα για δώρο σε περιοδικό. Δεν μου άρεσε καθόλου η συγκεκριμένη κρέμα. Δεν είναι καθόλου ενυδατική, στα δικά μου χέρια τουλάχιστον που είναι ξηρά σε κάποια σημεία και ειδικά το χειμώνα που έχει κρύο. Την θεωρώ ''σκληρή''  για ενυδατική κρέμα (όπως λέει) και δεν απλώνετε εύκολα στο δέρμα. Δεν την απορροφάει γρήγορα το δέρμα μου.Μου άρεσε το άρωμα μόνο!



Συνεχίζω με την handcare της apivita. Είναι στα 50 ml και είναι για ξηρά σκασμένα χέρια με βάλσαμο και μελισσοκέρι. Είναι αρκετά ενυδατική και φυσικά χωρίς parabens με 97 % φυσικά συστατικά. 
Είναι αρκετά καλή και ενυδατική και έχει ωραίο, απαλό άρωμα. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι οτι δεν την απορροφούσε το δέρμα γρήγορα. Παρόλα αυτά είναι πολύ καλή και κόστισε 6€.



Τελευταία έχω να σας δείξω την κρέμα χεριών της beauty line cosmetics. Είναι στα 50 ml και την πήρα από την Φεστιβάλ Ομορφιάς του Περιστερίου τον προηγούμενο μήνα 1,5 €. Είμαι λίγο διχασμένη για αυτό το προϊον και θα σας εξηγήσω το γιατί! Είναι πολύ ενυδατική και με πολύ ωραίο άρωμα χαμομήλι. Απλώνεται πολύ εύκολα στα χέρια και το δέρμα την απορροφά σε λίγα λεπτά. Αφήνει για ώρα ένα ωραίο διακριτικό άρωμα στα χέρια. Από τις 3 αυτές κρέμες για τα χέρια θα σας έλεγα οτι επιλέγω αυτήν. ΑΛΛΑ περιέχει 2 parabens και αυτό με κάνει να το σκέφτομαι. 

Ισως τελικά καταλήξω σε τέταρτη κρέμα για τα χέρια που να με καλύπτει πλήρως!
Αυτή ήταν η γνώμη μου για αυτές τις 3 κρεμούλες!Τις έχετε χρησιμοποιήσει?Αν ναι, πως σας φάνηκαν??Αν οχι, εσείς ποια κρέμα χεριών χρησιμοποιείτε?

Θα τα πούμε στο επόμενο πόστ..Φιλιά πολλά και να περνάτε τέλεια!
Ιωάννα



You May Also Like

0 σχόλια

Insta feed