Βραβείο Liebster

by - 4:36 μ.μ.

Γεια σας !! Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα καθώς έλαβα το δεύτερο βραβειάκι μου! :)) Μου το έδωσε η Μαίρη και αυτό είναι το blog της http://marys-beauty-blog.blogspot.gr/ Αξίζει να το τσεκάρετε!

Να και το βραβείο μου!χιχι

Πάμε να δούμε τους  κανόνες του βραβείου :
  • Πρέπει να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου ετοίμασε το άτομο που σου απένειμε το βραβείο.
  • Πρέπει με τη σειρά σου να μοιράσεις το βραβείο σε 11 blogs που έχουν λιγότερο από 200 μέλη και να κάνεις και εσύ με τη σειρά σου 11 διαφορετικές ερωτήσεις.
  • Πρέπει να ενημερώσεις τα άτομα στα οποία δίνεις το βραβείο.
Οι ερωτήσεις που μου έκανε η Μαίρη

1. Χρησιμοποιείς ενυδατική κρέμα και αν ναι, ποια?
~Ναι,χρησιμοποιώ την 24ωρη ενυδατική κρέμα της Apivita.

 2.Τι χρώμα μάσκαρα χρησιμοποιείς?
~Πάντα μαύρη, αν και το καλοκαίρι θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποιο άλλο χρώμα (όπως μπλε, μοβ)

3.Lip-gloss ή κραγιόν?
~Προτιμώ το κραγιόν..

4.Αγαπημένη εποχή?
~Φθινόπωρο και άνοιξη!

5.Αγαπημένο χρώμα?
~Ροζ, ρόζ και ρόζ!

6.Ελλάδα ή κάποια άλλη χώρα?
~Σίγουρα Ελλάδα αλλά ψηφίζω και Αμερική!

7.Mac ή Seventeen?
~Χχχμμ..Δύσκολη ερώτηση! Μου αρέσουν πολύ και δύο..Αλλά θα πω την seventeen γιατί είναι πιο οικονομική (αλλά λατρεύουμε Mac!!)

8.Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα στα μαλλιά?
~Μου αρέσει πολύ το ξανθό, παρόλο που δεν μου πάει καθόλου!

9.Καλοκαίρι : σορτσάκι ή φορεματάκι?
~Σορτσάκι..Το θεωρώ πιο άνετο!

10.Βουνό ή θάλασσα?
~Δεν το συζητώ.. Θάλασσα!!

11.Τι δεν σου αρέσει στους ανθρώπους?
 ~Η υποκρισία, τα ψέματα και το να αργούν στα ραντεβού τους!!

Οι δικές μου ερωτήσεις:


  1. Αγαπημένο χρώμα κραγιόν?
  2. Ματ ή shimmer σκιές?
  3. Βαμμένα μαλλιά, με ανταύγειες ή φυσικό χρώμα?
  4. Gel eyeliner, υγρό ή σε cake μορφή?
  5. Έντονο cat eye eyeliner ή λεπτή διακριτική γραμμή?
  6. Μακιγιάζ σε φυσικούς τόνους ή  πιο έντονα χρώματα (ρόζ, μπλε, πράσινο κλπ)?
  7. Body lotion ή Body butter?
  8. Αγαπημένη μάσκαρα?
  9. Αγαπημένη μάσκα μαλλιών?
  10. Gel, ημιμόνιμο, απλό μανό ή άβαφα νύχια?
  11. Χωρίς ποίο προιόν (είτε περιποίησης προσώπου, σώματος, μαλλιών,έιτε  μακιγιάζ,) ''δεν μπορείς να ζήσεις''?
Και τώρα ... έφτασε η ώρα που θα απονείμω το βραβείο σε 11 blog

                                      ( Λίγη αγωνία παρακαλώ!!! )

Ελπίζω να σας άρεσε το πόστ!Και περιμένω από τα κορίτσια που τους απένειμα στο βραβείο να δω το δικό τους αντίστοιχο πόστ! :)

Φιλιά πολλά και βροχερά!
Ιωάννα



You May Also Like

4 σχόλια

  1. Ροζζ οοο ναι. ♥♥
    Ευχαριστω πολυ για το βραβειο Ιωαννα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το blog σου..Μόλις έγινα μέλος..Αν θές ρίξε μια ματιά και στο δικό μου
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed