Αγαπημένα Οκτωβρίου 2013

by - 4:50 μ.μ.

Γεια σας!Κανονικά τα αγαπημένα κάθε μήνα τα κάνω σε βιντεάκι αλλά τον προηγούμενο μήνα δεν πήρα πολλά πράγματα και είχα λίγα αγαπημένα..Οπότε σκέφτηκα να κάνω ένα blog post για να σας τα δείξω!



Ξεκινάω με το body butter της avon!Είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει (απ'οτι θυμάμαι!). Κάνει τόσο απαλό το δέρμα και το ενυδατώνει. Το λατρεύω..Εχω κάνει αναλυτικό πόστ εδώ.



Συνεχίζω με μια παλέτα από την essence την glamour to go η οποία αποτελείται από 8 χρωματάκια σε φυσικούς τόνους (καφέ,χρυσό,σάπιο μήλο κλπ) όπως βλέπετε στην κάτω φωτογραφία και έχουν λίγο simmer μέσα, αλλά πολύ διακριτικό. Αυτή η παλέτα ήταν και στα αγαπημένα Σεπτεμβρίου γιατί την χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα για το πρωινό μου μακιγιάζ και όχι μόνο!Τα χρώματα έχουν καλή απόδοση (τα σκούρα όχι πολύ έντονη) και με μια βάση σκιάς μένουν στα μάτια μέχρι να τις αφαιρέσετε!


Ένα ακόμα προιόν από την essence στα αγαπημένα μου για τον προηγούμενο μήνα και το gel tint, μια βάση για τα χείλια για να κρατάει περισσότερο το κραγιόν.. Ομολογώ πως δεν το έχω δοκιμάσει γι αυτό το σκοπό και δεσμεύομαι να το κάνω και να σας πω τη γνώμη μου.. Εγώ το χρησιμοποίησα σαν ρούζ στα ζυγωματικά και έμεινα πολύ πολύ ευχαριστημένη!Δίνει ένα τόσο ωραίο φυσικό αποτέλεσμα!Και έχει και πολύ καλή διάρκεια!Μετά από ώρες είναι σαν μόλις να το φορέσατε..Και έχει πολύ ωραίο άρωμα κεράσι!



Τελειώνω με ένα άρωμα από την lovie,το οποίο είναι με άρωμα καραμέλα!Το φόρεσα όλο τον προηγούμενο μήνα και θα το φοράω και αυτόν!Μου αρέσει πολύ. Δεν μυρίζει ακριβώς καραμέλα, τουλάχιστον στο δικό μου δέρμα αλλά πλησιάζει στο άρωμα της και είναι πολύ γλυκό. Είχε και άρωμα βανίλια.!


Αυτά ήταν τα προιόντα που χρησιμοποίησα πιο πολύ τον μήνα Οκτώβριο..
Πείτε αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά..
Επίσης κάντε like στη σελίδα μου αν δεν έχετε κάνει για να ενημερώνεστε για αυτά που ανεβάζω και πολύ πιθανό να ανεβάσω εκεί τη γνώμη μου για το gel tint της essence..!
Μέχρι το επόμενο πόστ να περνάτε καλά!
Φιλιά πολλά
Ιωάννα


You May Also Like

4 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο ποστ! Η βάση για κραγιόν της essence είναι κόκκινη; Προορίζεται μόνο για κόκκινα και κοκκινωπά κραγιόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βγάζει ένα πολύ απαλό κόκκινο στα χείλη.φυσικό θα το έλεγα..απ' οτι θυμάμαι είχε κ άλλες αποχρώσεις οπότε μάλλον αυτό που έχω εγώ είναι για κόκκινα χείλια!Θα το δοκιμάσω πάντως και θα σας πω! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αααα παρα πολυ ομορφα ολα....αλλα εγω κολλησα με την παλετα και θα την παρω.Ειχε και αλλες αποχρωσεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομίζω οτι είχε άλλη μια παλέτα, αλλά δεν θυμάμαι χρώματα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed