Review: Μάσκα προσώπου για βαθύ καθαρισμό με άργυλο ~APIVITA~

by - 3:00 μ.μ.

Γεια σας!Στο σημερινό πόστ θα σας μιλήσω για μια σχετικά πρόσφατη αγορά μου!Το έχω δοκιμάσει 2-3 φορές πριν σας πώ τη γνώμη μου...Πάμε λοιπόν!


Τι είναι 

Είναι μια από τις γνωστές (πιστεύω!) μάσκες προσώπου της Apivita. Η συγκεκριμένη που πήρα να δοκιμάσω είναι με πράσινο άργυλο για βαθύ καθαρισμό και έρχεται σε 2 φακελάκια όπως βλέπετε στην φωτογραφία.Φυσικά είναι επί το πλείστον φυτικά προιόντα και δεν έχουν σιλικόνη, parabens και προπυλενογλυκόλη.Είναι 8 ml το κάθε ένα και υποστηρίζει οτι :
  • καθαρίζει σε βάθος τους πόρους
  • απομακρύνει την περισσεία σμίγματος
  • αποτρέπει την δημιουργία στιγμάτων
  • αναζοωγονεί την επιδερμίδα
  • την αφήνει απαλή και λαμπερή
  • ιδανική για μεικτές-λιπαρές επιδερμίδες

Πως χρησιμοποιείται


Απλώνετε μια πλούσια ομοιόμορφη στρώση σε όλο το πρόσωπο,αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και την αφήνετε για 10 λεπτά.Χρειάζεται λίγη ποσότητα. Στην αρχή όταν τις πήρα νόμιζα οτι θα τις χρησιμοποιήσω δυο φορές αλλά έχει μεγάλη ποσότητα μέσα και πιστεύω οτι το ένα φακελάκι κρατάει για 3 με 4 χρήσεις!Μετά ξεπλένετε με χλιαρό νερό.Την χρησιμοποιείται 1 με 2 φορές την εβδομάδα ή και περισσότερο ανάλογα με τις ανάγκες του προσώπου σας!

Η γνώμη μου


Για τα τρία πρώτα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη γιατί δεν έχω πόρους και στίγματα και έτυχε αυτό το διάστημα που τη χρησιμοποιούσα να μην βγάζω σπυράκια..Και πιστεύω οτι δεν έβγαζα σπυράκια επειδή έκανα 1-2 φορές απολέπιση (πείτε μου αν θέλετε να κάνω review για το scrub!)Τα επόμενα τρία με βρίσκουν απολύτως σύμφωνη!
Αναζωογονεί τόσο πολύ την επιδερμίδα!Πραγματικά το νιώθετε!Αφήνει το πρόσωπο πολύ απαλό και λαμπερό και το ένιωθα μάτ για τουλάχιστον 2μιση ώρες και δεν μου έβγαλε καθόλου λιπαρότητα. Έπιανα το πρόσωπο μου και το ένιωθα πραγματικά καθαρό,ενυδατωμένο και απαλό.

Που τις βρίσκετε και πόσο κάνουν


Τις βρίσκεται σε φαρμακεία και σε online φαρμακεία. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία στις μάσκες της Apivita, για όλους τους τύπους δέρματος και όλες τις ανάγκες ενός προσώπου καθώς και για όλες τις ηλικίες. Συνήθως τις βρίσκεται ανά 2 φακελάκια, αν και έχω δει και σε σωληνάρια. Τα φακελάκια αυτά τα πήρα από τοπικό φαρμακείο 3-4 ευρώ αλλά ποικίλουν οι τιμές ανάλογα το φαρμακείο και επίσης σίγουρα μπορείτε να τα βρείτε πιο οικονομικά και σε online φαρμακείο!

Σίγουρα θέλω να δοκιμάσω και άλλες μάσκες όταν μου τελειώσουν αυτές!Ελπίζω να σας άρεσε το πόστ!Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποια μάσκα προσώπου της Apivita!Ποιά θα μου προτείνατε για επόμενη αγορά?

Φιλιά!
Ιωάννα




You May Also Like

13 σχόλια

  1. Εγώ που έχω μαύρα στίγματα μάλλον επιβάλλεται να τις δοκιμάσω! Χρησιμοποιούσα παλιά κάποια μάσκα με άργιλο, άλλης εταιρείας, και νομίζω οτι είναι απο τις πιο καλές μάσκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,γενικα ό άργυλος κάνει καλό στο πρόσωπο και στο σώμα!Να τις δοκιμάσεις και να μου πεις τη γνώμη σου!

      Διαγραφή
  2. Eίναι από τις αγαπημένες μου μάσκες!!Την έχω σχεδόν πάντα στο μπάνιο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχω ενθουσιαστεί! Θέλω να δοκιμάσω και άλλες όμως!

      Διαγραφή
    2. M'aresei auti me portokali gia xeimwna kai me aggouri gia kalokairi!

      Διαγραφή
    3. Χχχμμμ...Ωραία!Θα την δοκιμάσω αυτή με το πορτοκάλι τοτε!

      Διαγραφή
  3. να κάνεις οπωσδήποτε review από το scrub που χρησιμοποίησες και δεν έχεις πόρους και στίγματα!όχι ότι έχω μεγάλο πρόβλημα αλλά και το μικρό αν μπορεί να αντιμετωπιστεί γιατί όχι???!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά δεν έχω στίγματα και πόρους..Ετσι είναι το δέρμα μου..Εννοούσα για το scrub οτι με έχει βοηθήσει στα σπυράκια! Τον τελευταίο καιρό που το χρησιμοποιώ δεν έχω εμφανίσει..Θα κάνω σύντομα review! :)

      Διαγραφή
    2. όπως και να'χει κάνε εσύ!χαμένο δεν θα πάει πίστεψέ με!χαχαχα
      στο blog μου τρέχει διαγωνισμός...αν θες ρίξε μια ματιά!
      http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/11/giveaway.html

      Διαγραφή
    3. Θα το κάνω!Μόλις πήρα μέρος στο giveaway!Πολύ ωραία δωράκια! :)

      Διαγραφή
  4. ειναι πραγματικα πολυ καλες μασκες εγω εχω δοκιμασει αρκετες απο την Apivita πραγματικα κανει πολυ καλη δουλεια να δοκιμασεις αυτη με το ροδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πολύ καλή!Εγώ έχω δοκιμάσει μόνο αυτή με τον άργυλο!Αυτή που λες με το ρόδι για τι είναι??

      Διαγραφή

Insta feed