Haul !!! (essence,korres,bourjois,vichy, nivea,maybelline)

by - 6:50 π.μ.

Γεια σας!Θα σας δείξω κάποια πραγματάκια σήμερα τα οποία έχω πάρει τον τελευταίο καιρό..Για να πω την αλήθεια τα περισσότερα είναι δειγματάκια αλλά δεν πειράζει ε?? :)
Πρώτα θα ξεκινήσω με προιόντα από την essence...



  • Είναι ενα σετάκι με τρία μίνι lipgloss, με 2 ροζ χρωματάκια και ένα διαφανές, είναι πολύ μικρά-μόλις 2 ml αλλά δεν άντεξα!!Η συσκευασία ήταν άκρως δελεαστική για μένα!Είναι το σετ ''San Francisco''.Γράφουν πολύ ωραία!
  • Έπειτα πήρα ενα concealer, το stay all day 16h στην απόχρωση 10. Είναι η πιο ανοιχτή!Είναι στα 7 ml. Δεν είναι ιδιαίτερα καλυπτικό, αλλά δίνει πολύ φως κάτω από τα μάτια και μένει αρκετή ώρα!
  • Τέλος, πήρα από τη σειρά pure skin της essence το ''sos spot killer''. Είναι ένα υγρό το οποίο το τοποθετείς πάνω στα σπυράκια τοπικά το βράδυ και την επόμενη μέρα τα σπυράκια ξεραίνονται και υποχωρούν. Για το συγκεκριμένο θα σας κάνω αναλυτικό πόστ γιατί ακόμα το χρησιμοποιώ και θέλω να σας πω και κάποια πραγματάκια για τη χρήση του!

 ~τα lipgloss!!~



Συνεχίσω με τα δειγματάκια...



  • Ξεκινάω με ενα δειγματάκι από την Nivea, και συγκεκριμένα με το contitioner σώματος που χρησιμοποιείται μέσα στο ντούζ. Ειναι στα 10 ml και είναι με θαλάσσια μεταλλικά άλατα. Εφαρμόζεται μέσα στο ντούζ,αφού έχετε κάνει αφρόλουτρο!
  • Από την Maybelline, έχω το δειγματάκι της bb cream  ''dream pure BB''. Το έχω στην απόχρωση light.Είναι μόλις 1 ml αλλά όπως βλέπεται έχω 2 δειγματάκια..Τώρα δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη αλλά θα κάνω ενα review, αναφέροντας φυσικά οτι την έχω σε δείγμα!

Ακόμα 3 δειγματάκια ...


  • Στα αριστερά είναι το make up του korre με ρόδι για ματ αποτέλεσμα. Έχει spf 15 και το έχω στην απόχρωση pf 2. Δεν είναι η σωστή απόχρωση για μένα (το pf 1 είναι η απόχρωση μου!)αλλά είπα να το πάρω..γιατί οχι??!Είναι στα 1,5 ml. Το έχω βάλει στο μάτι το συγκεκριμένο make up και είπα να το δοκιμάσω πρώτα!
  • Στη μέση είναι το make up της bourjois, το healthy mix  στην απόχρωση vannila 52-που πάλι δεν είναι η σωστή απόχρωση, η δικιά μου είναι η 51.Είναι στα 0,95 ml και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για αυτό..Αλλά η αλήθεια είναι οτι μου φάνηκε λίγο ακριβό, ήταν στα 20 ευρώ.
  • Τέλος, στα δεξιά, είναι το idealia life serum από τη Vichy. Το συγκεκριμένο, το βρήκα σε περιοδικό, το cosmopolitan. Είναι ένα serum, ένας ορός δηλαδή, ο οποίος καταπραΰνει την επιδερμίδα από το στρες, τις ακτίνες UV, τη ρύπανση κ.α. Το συγκεκριμένο δειγματάκι είναι στα 1,5 ml.

Αυτά ήταν τα πραγματάκια..Τα περισσότερα,όπως σας είπα στην αρχή και είδατε είναι δειγματάκια!Θα τα δοκιμάσω όλα και θα κάνω αναλυτικό review!Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?Περιμένω γνώμες!!Να τα πάρω σε κανονικό μέγεθος??
Φιλιααααα
Ιωάννα



You May Also Like

10 σχόλια

  1. Super! Θέλω review για το make up του Κορρέ και της Bourjois, το conditioner της Nivea και το Sos Spot Killer της Essence! Δηλαδή σχεδόν όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιμενω review για το sos spot killer...του κορρε το Make up το λατρευω...εχω απιστησει τωρα τελευταια με αλλα, αλλα θα το ξαναπαρω συντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εννοείται θα κάνω!Καλό το make up ε?Το έχω βάλει στο μάτι καιρό..!!και πήρα το δείγμα να δω αν είναι καλό!

      Διαγραφή
  3. αχ οπωσδήποτε να κάνεις review γι'αυτό για τα σπυράκια!νομίζω ότι το κοσνίλερ θα το δοκιμάσω...γιατί θέλω ένα μόνο για να φωτίζει!και τα γκλοσάκια είναι πολύ γλυκούλια!με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι αμέ θα κάνω!Το έχω ήδη δοκιμάσει μια φορά αλλά θέλω να το τεστάρω κανα 2 ακόμα για να γράψω review!Ναι,θα στο πρότεινα..Σε μένα τουλάχιστον φωτίζει αρκετά κάτω από τα μάτια..Και είναι και οικονομικό!Οσον αφορά τα gloss είναι πολύ ωραία!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία πραγματάκια!! Αναμένω και το review , εννοειται ;)) Το μέικ άπ του κορρέ, πως σου φάνηκε;; xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αμέ θα κάνω!Η αλήθεια ειναι οτι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα!Θα το κάνω όμως σύντομα για να σας κάνω review!! :))

      Διαγραφή

Insta feed