Demo+Review για την Magna Lash της Radiant

by - 5:22 π.μ.

Γεια σας!!Βρέχει όλη μέρα σχεδόν σήμερα και μου αρέσει πάρα πολύ!Είναι μέρες για χουχούλιασμα!!Λοιπόν, χθες ανέβασα ένα βιντεάκι και σας δείχνω πως βάζω την Magna Lash και το αποτέλεσμα που δίνει στις βλεφαρίδες μου!


Έχω κάνει και αναλυτικό πόστ για την Magna Lash που μπορείτε να βρείτε εδώ. Γενικά, μου άρεσε πάρα πολύ η συγκεκριμένη μάσκαρα..Θα δείτε και το αποτέλεσμα στο βιντεάκι..! Παίρνετε και μια ιδέα από την φωτογραφία που έχω από κάτω!!


Ελπίζω να σας αρέσει!Περιμένω τα σχόλια σας!Την έχετε δοκιμάσει?
Φιλιά,
Ιωάννα



You May Also Like

12 σχόλια

  1. αχ εγώ είχα πάρει παλιά μια μάσκαρα της εταιρίας αυτής και δεν μου άρεσε καθόλου και από τότε μου έμεινε...πάντως πολύ ωραίο το βιντεάκι σου και το αποτέλεσμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρομερό το αποτέλεσμα όντως! Επίσης να σου πω οτι είναι πολύ ωραίο και το κραγιόν σου! Της essence είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την έχω λατρέψει τη μάσκαρα!Οχι, είναι από την παλέτα των sephora!!Αλλη αγάπη απο κει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννα μου νομίζω αύριο κιόλας θα πάω να την αγοράσω.Είδα το βιντεάκι σου..δε το συζητώ..το αποτέλεσμα ήταν wow !!Ζηλεύω τις βλεφαρίδες σου..φιλιά,Σία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα αν την πάρεις θέλω τη γνώμη σου!!Γιατί η αλήθεια είναι οτι άκουσα και καλά σχόλια και άσχημα!Εμένα με άφησε πολύ ικανοποιημένη όπως κατάλαβες!!

      Διαγραφή
  5. γεια σου Ιωαννα μου,παρα πολυ μου αρεσε το αποτελεσμα στις βλεφαριδες σου.Εγω χρησιμοποιω χρονια του dior αλλα λεω να την παρω τωρα που την ειδα σε σενα.Θυμασαι τιμουλα??Εισαι κουκλιτσα!!Μακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ γλυκιά μου!Ειχε γύρω στα 16 ευρώ! Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed