Αγαπημένα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ!

by - 9:47 π.μ.

Γεια σας!Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω τα αγαπημένα μου μαντιλάκια ντεμακιγιάζ!Μιας και έχω δοκιμάσει αρκετά έχω καταλήξει στα Pom Pon. Και είναι τα συγκεκριμένα μου φαίνονται στην φωτογραφία!Πάμε να σας μιλήσω αναλυτικά για αυτά..


Ποια είναι

Είναι τα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ Pom Pon στη ρόζ συσκευασία και περιέχουν 20 τεμάχια μέσα. Είναι με υαλουρονικό οξύ, για όλους τους τύπους δέρματος. Είναι χωρίς parabens, σαπούνι, οινόπνευμα, χρωστικές και φαινοξυαιθανόλη.

Τι υπόσχεται 

Στη συσκευασία λέει οτι αφαιρεί αποτελεσματικά σκόνη, μακιγιάζ  και την αδιάβροχη μάσκαρα. Σέβονται την περιοχή των ματιών και χάρη στο υαλουρονικό οξύ ενυδατώνουν και ηρεμούν την επιδερμίδα, χαρίζοντας ελαστικότητα και λάμψη.

Η γνώμη μου

Είναι τα καλύτερα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει!Είναι πολύ απαλά και πολύ υγρά μαντιλάκια.Αφαιρούν πολύ εύκολα το μακιγιάζ στο πρόσωπο και στα μάτια και ειδικά τη μάσκαρα που είναι το πιο δύσκολο σημείο!Δεν χρειάζεται να τα ''τρίβεις'' σκληρά για να φύγει το μακιγιάζ. Αφαιρείτε πολύ εύκολα και δεν ερεθίζουν το πρόσωπο και τα μάτια. Δεν έχω δοκιμάσει αν αφαιρεί την αδιάβροχη μάσκαρα, πάντως όπως ανέφερα πιο πάνω αφαιρεί πολύ εύκολα την κανονική μάσκαρα. Αφότου έχετε καθαρίσει το πρόσωπο σας με τα αυτά τα μαντιλάκια η λιπαρότητα που αφήνουν απορροφάται σε λίγα λεπτά από το πρόσωπο. Δίνει λάμψη και ενυδάτωση στο δέρμα. 

Αυτά είναι λοιπόν τα αγαπημένα μου μαντιλάκια!Σίγουρα θα τα ξαναπάρω!Εσείς τα έχετε δοκιμάσει?Ποια είναι η γνώμη σας??Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα??

Φιλιά πολλά,
Ιωάννα




You May Also Like

4 σχόλια

  1. κι εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά!χρόνια τα χρησιμοποιώ και δεν τα αλλάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!!Είμαι το νέο σου μέλος!Θα χαρώ πολύ να σε δω στο blog Μου!
    Παλιότερα μου άρεσαν τα συγκεκριμένα...τώρα τελευταία νομίζω έχουν αλλάξει την σύστασή τους και δεν μου αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed