Review : Essence

by - 2:30 μ.μ.

Γεια σας!!Μετά από πολλές προσπάθειες να ανεβάσω ένα βιντεάκι με μακιγιάζ, δεν τα κατάφερα.. Όσες με ακολουθείτε στη σελίδα μου στο facebook ξέρετε ποιο είναι το μακιγιάζ και τον λόγο για τον οποίο δεν το ανέβασα, ο οποίος είναι οτι δεν είχα καλό φωτισμό και δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα.. Οπότε είπα να κάνω ένα review για τα προϊόντα της essence..



Ξέχασα να αναφέρω δυο βάσεις σκιάς που έχω..και είναι οι παρακάτω..



Στα αριστερά η colour arts, που είναι βάση για pigments, δηλαδή χρυσόσκονη. Οταν είχα πάει στα hondos center και την είδα νόμιζα οτι είναι η κανονικά βάση σκιάς της essence και δεν είχα διαβάσει πίσω στη συσκευασία που έλεγε για τα pigment και όταν την έβαλα στα βλέφαρα μου την ένιωσα κολλώδη. Περίμενα λίγο να ''στεγνώσει'' και μετά τοποθέτησα σκιες. Είναι πολύ καλή και ως κανονική βάση σκιάς (κράτησε ώρες το μακιγιάζ στα μάτια) και ως βάση για χρυσόσκονη! Δεν λερώθηκα καθόλου-έπεσαν 1-2 pigment- και κολλούσαν αμέσως στα βλέφαρα μου!Πάρα πολύ καλή!

Στα δεξιά, η i love stage, είναι η κανονική βάση σκιάς ! Πολύ καλή και αυτή!Μένουν οι σκιές αναλλοίωτες για πολλές ώρες!Μου αρέσει και αυτή πολύ! 

Ελπίζω να σας αρέσει το βιντεάκι!
Φιλιά πολλά
Ιωάννα





You May Also Like

12 σχόλια

  1. Την δευτερη την εχω κια εγω και ειναι οντως πολυ καλη!! ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το κονσιλερ δεν τελειωνει πολυ γρηγορα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως..Ενα μήνα μου κρατάει..Ξέχασα να το αναφέρω :/

      Διαγραφή
    2. εμένα μου αρέσει πάρα πολύ αλλά τελειώνει γρήγορα.. :/

      Διαγραφή
    3. Ναι δυστυχώς..Αλλά τουλάχιστον είναι πολύ οικονομικό!!Μου άνοιξε η όρεξη για ψώνια τώρα!!χιχι

      Διαγραφή
  3. Πωπω τόσα προϊόντα και δεν έχω δοκιμάσει κανένα! Έτσι και βρεθώ σε Hondos που να τα έχουν θα τα σηκώσω! Το μακιγιάζ σου πραγματικά υπέροχο! Ματάρες! Όσο για τα προϊόντα, θέλω να δοκιμάσω τα μολύβια μιας και λες οτι κρατάνε πολύ, τις 2 βάσεις και τις σκιές! Απο make up έχει κάτι καλό ή απο πούδρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγάπη!!!Ναι, να τα δοκιμάσεις!Make up δεν έχω δοκιμάσει, αλλά θα ήθελα..Για την πούδρα έχω ακούσει πολύ καλά λόγια (την loose πούδρα για μάτ αποτέλεσμα!)Εχει πολλά καλλυντικά αλλά εγώ όποτε πάω στα hondos της περιοχής μου τα μισά δεν τα έχει..Ειναι σχεδόν άδειο το stand!!

      Διαγραφή
  4. Τέλειο το videaki σου!!! <3
    Σόφη από http://beautylicioussecrets.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλό το review σου Ιωάννα μου.Μπράβο σου και για το όμορφο blog που μόλις το ανακάλυψα και σίγουρα θα σε επισκέπτομαι.Ελπίζω να τα λέμε συχνά..Σία από beautylosophy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! :) Χαίρομαι που σου άρεσαν και τα 2 !

      Διαγραφή

Insta feed