Review : Magna lash mascara (Radiant)

by - 12:29 μ.μ.

Γεια σας!Βροχερή μέρα σήμερα και πολύ αγαπημένη καθώς μου αρέσει πολύ αυτός ο καιρός!Εσάς??Στο σημερινό πόστ θα σας πω τη γνώμη μου για μια πρόσφατη αγορά μου, την μάσκαρα της radiant, την magna lash. Σας την έχω δείξει σε βιντεάκι και  μπορείτε να το δείτε εδώ.



Στην αρχή δεν μου άρεσε, καθώς επειδή έχει πολύ μεγάλο βουρτσάκι λερωνόταν το μάτι μου πάρα πολύ. Και επιπλέον μου κολλούσε λίγο τις βλεφαρίδες μεταξύ τους..Αλλά αφότου την χρησιμοποίησα κάποιες φορές και με άλλες μάσκαρα είδα οτι είναι πολύ καλή και δίνει πολύ έντονο αποτέλεσμα και μάκρος! Το μυστικό για να μην λερώνεστε είναι να χρησιμοποιείτε πρώτα μια άλλη μάσκαρα (θα πρότεινα κάποια που να μην δίνει πολύ έντονο αποτέλεσμα αλλά να διαχωρίζει καλά τις βλεφαρίδες). Εγώ για αυτή τη δουλειά χρησιμοποιώ την colossal της maybelline. 

Πως την χρησιμοποιώ

Βάζω πρώτα λοιπόν την colossal που μου ξεχωρίζει αρκετά καλά τις βλεφαρίδες και μετά βάζω την magna lash για έντονο αποτέλεσμα. Δεν την περνάω πολύ κοντά στις ρίζες για να μην λερωθώ!Έπειτα αν δω οτι έχουν κολλήσει οι βλεφαρίδες μεταξύ τους περνάω πάλι την colossal!

Εδώ είναι μια φωτογραφία που έβγαλα με τη μάσκαρα..Νομίζω οτι φαίνεται το έντονο αποτέλεσμα που δίνει!
p.s αυτό το μακιγιάζ θα σας δείξω στο επόμενο βιντεάκι!Σας αρέσει? :))



Αυτή ήταν λοιπόν η γνώμη μου για την magna lash της radiant! Εσείς την έχετε δοκιμάσει?Σας άρεσε?
Μέχρι το επόμενο πόστ να είστε όλοι καλά και να περνάτε τέλεια!!
φιλιά πολλά
Ιωάννα 



You May Also Like

8 σχόλια

  1. Ουάου! Έχεις που έχεις ματάρες ήρθαν και έγιναν!!! Πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Με έψησες να την πάρω τώρα!
    mariasbeautifulworld.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ αγάπη!Ναι, δίνει πολύ έντονο αποτέλεσμα..Αρκεί να προσέξεις να μην την βάζεις πολύ κοντά στις βλεφαρίδες και να χρησιμοποιείς και άλλη μια μάσκαρα για διαχωρισμό! (Τουλάχιστον έτσι λειτουργεί στις δικές μου βλεφαρίδες!)

      Διαγραφή
  2. wow!! πολύ ωραίες βλεφαρίδες!!!! εγώ και τώρα θέλω να την πάρω αλλά έχω πολλές ανοιχτές κιόλας.. δεν μπορώ να πάρω κ άλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Ναι,καλύτερα να τις τελειώσεις αυτές που έχεις μην ξεραθούν! Πάντως στην προτείνω να την δοκιμάσεις μετά!Δίνει έντονο αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  3. τη συγκεκριμενη την ειχα δοκιμασει παλιοτερα..μου ειχε αρεσει πολυ...αλλα κατι πρεπει να κανει η εταιρια με τις τιμες της...ωραια προϊοντα αλλα πανακριβα για drugstore

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υποτίθεται οτι είναι πιο επαγγελματική από τις άλλες στο hondos..Πάντως ναι,ήταν λίγο τσυπημένη η τιμή της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχει υπεροχο αποτελεσμα!! Εγω προσωπικα νιωθω πιο ασφαλης με μεγαλο βουρτσακι γιατι καλυπτει αμεσως ολες βλεφαριδες ενω με το λεπτο βουρτσακι μεχρι να κανεις τις μισες βλεφαριδες οι αλλες εχουν ηδη στεγνωσει...σκεφτομαι σοβαρα να την αγορασω...και σαν βαση για να τις ξεχωριζει θα βαλω μια Dior που εχω και υστερα αυτην!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η αγαπημένη μου μάσκαρα!Σίγουρα θα στην πρότεινα!!

      Διαγραφή

Insta feed