Πως να περιποιηθείτε και να μακρύνετε τις βλεφαρίδες σας!

by - 10:47 π.μ.

Γεια σας!Στο σημερινό πόστ θα σας μιλήσω για το καστορέλαιο..Πριν κάποιους μήνες χρησιμοποίησα ψαλιδάκι για βλεφαρίδες και μου έκοψε κάποιες στο εσωτερικό του αριστερού ματιού. Να πω ότι πρέπει να προσέχετε όταν χρησιμοποιείτε ψαλιδάκι για βλεφαρίδες να μην είναι παλιό και έχει αλλοιωθεί το πλαστικό που έχει πάνω. Αλλιώς δεν υπάρχει κάποιος φόβος..Εγώ τώρα πια το τεστάρω στα μαλλιά μου πριν το βάλω στις βλεφαρίδες μου, παίρνοντας μια τρίχα και δοκιμάζοντας πρώτα το ψαλιδάκι σε αυτήν!Αν και γενικά δεν το χρησιμοποιώ πολύ γιατί έχω αρκετά γυριστές βλεφαρίδες.


Και πριν το περιστατικό που σας ανέφερα, χρησιμοποιούσα καστορέλαιο. Έπειτα από αυτό βέβαια, το έβαζα στις βλεφαρίδες μου κάθε μέρα. Και μέσα σε ένα μήνα περίπου οι βλεφαρίδες μου είχαν επανέλθει. Ακόμα το βάζω κάθε μέρα, ειδικά αν έχω χρησιμοποιήσει μάσκαρα!Με το καστορέλαιο οι βλεφαρίδες μου είναι πιο δυνατές και μπορώ να πω οτι έχουν μακρύνει. Τις θρέφει πολύ καλά και δεν ταλαιπωρούνται από την μάσκαρα!

Πως το χρησιμοποιώ
Παίρνω μια μπατονέτα και την βουτάω μέσα στο μπουκαλάκι , όχι πολύ ποσότητα, ίσα ίσα να βραχεί η μπατονέτα και την εφαρμόζω στις βλεφαρίδες μου σαν μάσκαρα και έπειτα περνάω και τις ρίζες. (και στις πάνω και στις κάτω βλεφαρίδες) Το χρησιμοποιώ το βράδυ πριν κοιμηθώ και το αφήνω όλο το βράδυ!

Κάθε πότε
Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες. Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ κάθε μέρα, ειδικά όταν έχω χρησιμοποιήσει μάσκαρα για να τις θρέψω.! (όπως ανέφερα και πιο πάνω)

Που το βρίσκεται και πόσο κοστίζει
Το βρίσκετε στα φαρμακεία και είναι πολύ φθηνό. Το συγκεκριμένο μπουκαλάκι το πήρα 1-2 € και το έχω σίγουρα από το καλοκαίρι!

Ανακεφαλαιώνοντας

Καστορέλαιο
  • μακραίνει τις βλεφαρίδες
  • τις θρέφει
  • τις προστατεύει από την καθημερινή χρήση μάσκαρας
  • είναι πολύ οικονομικό 
  • χρειάζεται λίγη ποσότητα 


Ελπίζω να σας άρεσε το πόστ! Εσείς έχετε δοκιμάσει καστορέλαιο?θα το δοκιμάζατε?
Φιλιά πολλά
Ιωάννα



You May Also Like

6 σχόλια

  1. Πως το εφαρμόζεις; Με βαμβάκι; Το βάζεις και το αφήνεις όλη νύχτα; Στο μάτι αν μπει τσούζει; Πολλές οι απορίες μου ε; Μου φάνηκε ενδιαφέρον, γι'αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που σου άρεσε!Πρόσθεσα κάποια πραγματάκια στο πόστ και τώρα είναι πιο αναλυτικό!Το εφαρμόζω με μπατονέτα το βράδυ πριν κοιμηθώ και το αφήνω όλη τη νύχτα!Αν μπει στο μάτι δεν τσούζει αλλά καλύτερα να μην μπει! :)

      Διαγραφή
    2. Τέλεια! Μου λύθηκαν οι απορίες! Πολύ ενδιαφέρον, θα το δοκιμάσω!

      Διαγραφή
    3. Ναι, και να μου πεις τη γνώμη σου!! :)

      Διαγραφή
  2. κι εγώ το έχω στο πρόγραμμα να πάω να πάρω καστορέλαιο!έχω διαβάσει από πολλά κορίτσια ότι κάνει καλό στις βλεφαρίδες!ειδικά μετά την ταλαιπωρία από τη μάσκαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ναι να πάρεις!Στο προτείνω σίγουρα!Θα δεις διαφορά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed