Quick tip #6

by - 11:20 π.μ.

                 Σας πάνε τα ψυχρά ή τα θερμά χρώματα;



Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί τι χρώματα μας πάνε περισσότερο..Ειδικά στα μαλλιά αλλά και στα ρούχα, τις σκιές, τα κραγιόν κλπ. Ένας γρήγορος τρόπος να δούμε αν μας ταιριάζουν περισσότερο τα ψυχρά ή τα θερμά χρώματα είναι να κοιτάξουμε τις φλέβες του καρπού μας.
  • Αν οι φλέβες σας φαίνονται μπλέ σας ταιριάζουν περισσότερο τα ψυχρά χρώματα.
  • Αν οι φλέβες σας φαίνονται πράσινες σας ταιριάζουν τα θερμά χρώματα.

                    Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε ποιά είναι τα θερμά και ποια τα ψυχρά χρώματα




You May Also Like

4 σχόλια

  1. Όμορφο άρθρο..
    Δεν είχα ξανακούσει γι αυτό το tip..
    Καλόοο :)

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!Μου το έχει πει η κομμώτρια μου και κατα καιρούς το έχω δει και διάφορα site! :)

      Διαγραφή
  2. Το έχω ξανακούσει αυτό το κολπάκι αλλά πραγματικά ποτέ δεν μπορούσα να καταλάβω τι χρώμα έχουν οι φλέβες μου.Δεν μπορώ να δω ένα ξεκάθαρο χρώμα..Χαχα!
    Είσαι πολύ γλυκιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πολύ!Κάτσε κάπου που να έχει λευκό φως και παρατήρησε τις φλέβες σου!Αν πάλι δεν βλέπεις λίγο περισότερο πράσινο ή μπλέ τότε μάλλον σου πάνε όλα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed