Τα προιόντα περιποίησης μαλλιών που χρησιμοποιώ!

by - 9:59 π.μ.

Γεια σας!Σήμερα γύρισα ένα βιντεάκι με τον ομόνυμο τίτλο του post!
Τα προιόντα που σας δείχνω είναι:
Pantene pro v
jean iver conditioner
3 minute miracle, aussie
exotic oil, lorvenn
studio silk & gloss, l'oreal
aqua light pantene
straight & easy, nivea



Εχω κάνει αναλυτικό post για την μάσκα μαλλιών της aussie και το λαδάκι μαλλιών της lorvenn εδώ
http://love4glam3.blogspot.gr/2013/08/review-1-lorvenn-aussie.html

Εσείς ποια χρησιμοποιείτε?Έχουμε κάποιο κοινό?

Ελπίζω να σας αρέσει το βιντεάκι!
Φιλιααααααααααα



You May Also Like

2 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο βιντεάκι! Κι εγώ χρησιμοποιώ προϊόντα pantene pro v για τα μαλλιά μου και είναι από τα αγαπημένα μου! Είναι τα μόνα που μπορούν να δαμάσουν τα πολύ σγουρά-ζούγκλα του Αμαζονίου μαλλιά μου! Δυστυχώς, δεν γνωρίζω τις εταιρείες jean iver, aussie και lorvenn τις οποίες αναφέρεις και μ' αυτό το βιντεάκι μ' έχεις ιντριγκάρει για να τις δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με την jean iver δεν είμαι πολύ ευχαριστημένη γενικά!Αλλά με aussie και lorvenn είμαι πολύ ευχαριστημένη!Αν έχεις ταλαιπωρημένα μαλλιά με ψαλίδα θα στα πρότεινα σίγουρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed