Αγαπημένη κρέμα σώματος.... (μέχρι τώρα)

by - 5:44 π.μ.

Γεια σας!Καλό μήνα..Μπήκε και ο Οκτώβρης με πολύ κρύο!!
Στο σημερινό πόστ θα σας μιλήσω για την αγαπημένη μου κρέμα σώματος αυτό τον καιρό..Σας την έχω αναφέρει σε προηγούμενο πόστ το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ

Είναι λοιπόν το body butter από την avon. Είναι από τη σειρά planet spa και την λατρεύω!!!



Είναι 200 ml σε ένα πολύ ωραίο container και είναι άσπρη. Την είχα αρκετό καιρό και την είχα ξεχάσει και μια μέρα που  έψαχνα κάτι την βρήκα. Είπα να την δοκιμάσω και ξετρελάθηκα!! Αφήνει το δέρμα πολύ μαλακό και αφήνει μια φυσική γυαλάδα. Κάποιες φορές με την προηγούμενη κρέμα που χρησιμοποιούσα με ένιωθα μια ενόχληση,σαν τσούξιμο, μετά το ξύρισμα. Με αυτή την κρέμα δεν νιώθω τίποτα τέτοιο. Επιπλέον, κάνει τόσο απαλό το δέρμα που την έβαλα και σε σημεία που είναι ξηρά, όπως γόνατα,αγκώνες, και τα έκανε απίστευτα μαλακά!Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να βρώ είναι το ότι εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει ιδιαίτερα η μυρωδιά του.Δεν μυρίζει άσχημα,θα έλεγα έχει ουδέτερη μυρωδιά.Απλά σε κρέμες σώματος προτιμώ έντονα αρώματα, όπως καραμέλα,καρύδα, βανίλια κλπ. Θεωρώ οτι είναι πολύ μικρό αρνητικό για ένα τόσο καλό προιόν!

Αυτή ήταν λοιπόν η δική μου αγαπημένη κρέμα σώματος!Ποια είναι η δικιά σας?
Φιλιααααααα



You May Also Like

2 σχόλια

  1. Μου άρεσε πολύ η υφή του, αλλά όχι η μυρωδιά του.
    Συνεχίζω να χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια το Strawberry Body Butter των Body Shop, η μυρωδιά του και η ενυδάτωσή του με ξεπερνά!

    Ακολουθώ!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ακριβώς αυτό που είπα..Η μυρωδιά!Αλλά μέχρι τώρα όσα έχω δοκιμάσει που μυρίζουν πολύ ωραία δεν κάνουν ιδιαίτερη δουλειά!Αυτό το body butter βγαίνει μόνο με άρωμα φράουλα?και πόσο κοστίζει?

      Διαγραφή

Insta feed