Review για τα προϊόντα της Avon!

by - 6:03 μ.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!Σκαλίζοντας τα καλλυντικά μου είδα ότι έχω αρκετά προϊόντα απ την αvon και σκέφτηκα να σας πω την γνώμη μου για αυτά!Να πω ότι αυτά τα προϊόντα τα έχω 1-2 χρόνια οπότε δεν θυμάμαι τιμές και δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα στον κατάλογο..Πάμε να ξεκινήσουμε..



  • Περιποίηση μαλλιών
Εδώ έχω μόνο ένα προϊόν!Είναι ένα λαδάκι για τα μαλλιά από τη σειρά planet spa και λέει πάνω το μπουκαλάκι ''hot oil hair treatment''. Είναι μικρή συσκευασία και είναι στα 50 ml. Μυρίζει ωραία αλλά δεν μπορώ να πω ότι κάνει ιδιαίτερη δουλειά. Δίνει ωραίο άρωμα στα μαλλιά και τα ξεμπερδεύει ελαφρώς..



  • Περιποίηση σώματος
Έχω δυο προϊόντα να σας δείξω. 
  1. Το πρώτο είναι από την σειρά planet spa to ''dead sea minerals'' (αριστερά). Είναι 200 ml ένα body butter. Είναι πολύ ενυδατικό και αφήνει το δέρμα πολύ απαλό και λαμπερό για ώρες!Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το συγκεκριμένο.


    2.  Δεύτερο προϊόν είναι μια συσφικτική λοσιόν από την σειρά avon care (δεξιά).Είναι 24ωρη ενυδατική και περιέχει 400 ml. Ως ενυδατική είναι αρκετά καλή,αφήνει απαλό το δέρμα. Σαν συσφυκτική δεν είδα καμιά διαφορά..

  • Περιποίηση προσώπου

Είναι και οι δύο μάσκες προσώπου από τη σειρά ''planet spa'' και είναι στα 75 ml. Η πρώτη που βλέπετε στα αριστερά, η ρόζ λέει πάνω ότι είναι μάσκα προσώπου για εξομάλυνση, για πιο απαλό δέρμα..Είναι πολύ καλή μάσκα!Όταν την απλώνω στο πρόσωπο η υφή της είναι στεγνή θα έλεγα και πρέπει να την απλώσεις γρήγορα. Την αφήνω για 10 λεπτά περίπου, σκληραίνει και για να την αφαιρέσω την ''ξεφλουδίζω''. Όταν την έχω απλώσει και περιμένω νιώθω ένα τράβηγμα στο πρόσωπο. Μόλις την αφαιρέσω νιώθω το πρόσωπο μου απαλό και ενυδατωμένο. Δεν μυρίζει ωραία όμως και έχει άσπρο χρώμα.


Η δεύτερη στα δεξιά, η μπλέ, είναι για καθαρισμό και είναι η αγαπημένη μου απ τις δύο!Είναι διαφανής με μοβ λάμψεις και μυρίζει πολύ ωραία. Απλώνεται πιο εύκολα, την αφήνεις 10 λεπτά και αυτή και μετά ξεβγάζεις. Μόλις την αφαιρέσω νιώθω το πρόσωπο μου πολύ απαλό και ενυδατωμένο με μια αίσθηση φρεσκάδας και λάμψης! Και οι δύο χρησιμοποιούνται 1-2 φορές τη βδομάδα.

  • Πρόσωπο

Έχω να σας δείξω ένα προϊόν και αυτό είναι το make up της avon ''ideal shade''. Είναι σε σωληνάριο όπως βλέπετε στα 30 ml και η απόχρωση που έχω εγώ είναι η creamy natural. Είναι ένα καλό make up μέτριας κάλυψης και έχει καλή διάρκεια. 




  • Μάτια
Προχωράμε στις σκιές..Έχω μια παλέτα, 2 σκιές σε σκόνη και 1 υγρή μορφή..Ας ξεκινήσουμε από την τελευταία. Είναι από τη σειρά super shock vivid και είναι όπως είπα σκιά σε υγρή μορφή στην απόχρωση chromed cocoa. Είναι ένα πολύ ωραίο καφέ με αρκετή λάμψη και μου αρέσει. Η αλήθεια είναι οτι δεν την πολυχρησιμοποιώ τώρα γιατί δεν με βολεύουν οι σκιές σε υγρή μορφή αλλά όταν την εφαρμόζω μόνη της είναι μια χαρά!
Συνεχίζω με την παλέτα η οποία δεν με έχει αφήσει ευχαριστημένη. Εχει 8 χρώματα και δεν είναι καθόλου έντονα και έχουν πολύ μέτρια απόδοση (για το swatch που θα δείτε παρακάτω χρειάστηκε να το περάσω 3-4 φορές). Δεν τη χρησιμοποιώ καθόλου πια..



αυτό είναι το swach της παλέτας με κάποια απ τα χρώματα (μπλε,μαύρο και ρόζ)




Και περνάω στις σκιές σε σκόνη.Η πρώτη, η μώβ έχει glitter μέσα. Δεν έχει ιδαίτερα έντονο χρώμα αν και έτσι φαίνεται αλλά είναι ωραία. Η απόχρωση του είναι το deep purple.
Η δεύτερη είναι μια πολύ ωραία ασημί σκιά με πιο έντονα glitter από την μώβ και γράφει καλυτερα! Η απόχρωση είναι η silver.

και swach  της μώβ σκιάς στα αριστεά, η ασημί στη μέση και η σκιά σε υγρή μορφή



  • Χείλια
Σε αυτή την κατηγορία έχω να σας δείξω τα περισσότερα!
Τα 3 πρώτα κραγιονάκια που θα σας δείξω είναι αυτά που βλέπετε στην εικόνα κάτω!
Το πρώτο στα αριστερά είναι το iced coffee και είναι ένα καφέ χρώμα. Είναι κρεμώδες κραγιόν και αφήνει τα χείλια απαλά. Έχει καλή απόδοση και κρατάει στα χείλια.Δεν το φοράω όμως γιατί δεν μου πάει το χρώμα. Κατά τα άλλα είναι ωραίο κραγιόν..
Το μεσαίο είναι το lilac shimmer και είναι ένα λιλά κραγιόν με μπέζ χρωματισμούς. Στη φωτογραφία παρακάτω με το swach (το 2ο χρώμα) φαίνεται έντονο αλλά δεν είναι καθόλου!Δηλαδή μπορείς να το φοράς για κάθε μέρα αλλά δεν έχει βγάζει ιδιαίτερο χρώμα..Πολύ απαλό ροζ.Στα δικά μου χείλη τουλάχιστον!
Το 3ο κραγιόν (δεξιά) είναι ένα φούξια-μωβ χρώμα και είναι το frostiest mauve. Εχει καλή απόδοση και κρατάει και αυτό αλλά δεν μου πάει πολύ το χρώμα και δεν το φοράω συχνά!



και εδώ είναι τα swaches των πάνω κραγιόν με τη σειρά που τα βλέπετε και πάνω!!


Αυτά είναι τα 3 τελευταία κραγιόν που έχω να σας δείξω..Το πρώτο (αριστερά) είναι από τη σειρά color trends στην απόχρωση iced champink και δεν γράφει σχεδόν καθόλου..
Στη μέση είναι το rosey gold το οποίο αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν από μια σειρά για αυτό είναι χρυσή η συσκευασία. Γράφει πολύ καλά αλλά και πάλι δεν μου αρέσει το χρώμα στα χείλη μου.Αυτό είναι το κακό όταν ψωνίζεις χωρίς να δοκιμάσεις το προϊόν και ειδικά κραγιόν (και make up!!) :/
Το τρίτο και τελευταίο κραγιόν είναι ενα πολύ ωραίο ροζουλί! Είναι σε μικρή συσκευασία και είναι το pink kiss. Και αυτό δεν γράφει ιδιαίτερα έντονα (καλύτερα βέβαια από το πρώτο της κάτω φώτο) αλλά στα δικά μου χείλη αφήνει ένα απαλό ρόζ χρώμα και με ένα lipgloss είναι σούπερ!


και τα swaches με τη σειρά που τα βλέπετε στην πάνω φώτο!



Γενικά είμαι περισσότερο ευχαριστημένη με τα προιόντα περιποίησης σώματος και προσώπου της avon. Θεωρώ οτι είναι πολύ καλά! Οι σκιές που είχα γενικά δεν με άφησαν πολύ ευχαριστημένη (μόνο η ασημί που σας έδειξα και η καφέ σε υγρή μορφή). Για περιποίηση μαλλιών είχα μόνο ένα λαδάκι οπότε δεν μπορώ να πω γενικά αν μου αρέσουν. Το συγκεκριμένο πάντως δεν μου άρεσε. Όσον αφορά τα κραγιόν στα μισά όπως είδατε δεν μου άρεσε το χρώμα στα χείλια μου αλλά τα περισσότερα είχαν πολύ καλή απόδοση και αρκετά καλή διάρκεια.. Αυτή είναι η δική μου άποψη,σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες όσον αφορά το δέρμα, τα μαλλιά κλπ και τις δικές μου προτιμήσεις!Εσείς έχετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα?Έχετε καλλυντικά από την avon?Σας αρέσουν?

Περιμένω τα σχόλια σας και τη γνώμη σας! 
Φιλάκιααααα




You May Also Like

0 σχόλια

Insta feed