Review: BB cream Garnier

by - 4:46 μ.μ.

Γεια σας!Σε αυτό το πόστ θα σας μιλήσω για μια σχετικά πρόσφατη αγορά μου, την bb της garnier. Όπως όλες σας πιστεύω έτσι και μένα με είχε απογοητεύσει η πρώτη bb που είχε βγάλει η garnier αλλά είχα ακούσει καλά λόγια για την δεύτερη οπότε είπα να την δοκιμάσω!Δεν την έχω βάλει πολλές φορές, 4-5 την δοκίμασα και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!



Είναι το container που βλέπετε στην πάνω φωτογραφία, είναι 40 ml, για λιπαρές μικτές επιδερμίδες και η απόχρωση που έχω είναι η light. Υπόσχεται οτι έχει πέντε δράσεις!

  • Χαρίζει μάτ αποτέλεσμα που διαρκεί
  • Μειώνει πόρους και ατέλειες
  • Δίνει ομοιόμορφη όψη και λάμψη
  • Ενυδατώνει
  • Προστατεύει από UV-SPF 20
Για να δούμε λοιπόν αν όντως οι 5 δράσεις της ισχύουν!Μπορώ να πω οτι δίνει ματ όψη και δεν χρειάζεται πούδρα (αν και εγώ βάζω στην ζώνη Τ γιατί σίγουρα μετά από κάποια ώρα θα γίνω πιο λιπαρή). Οσον αφορά τη διάρκεια, δεν μπορώ να πω οτι είναι ματ για πολλές ώρες. Κρατάει αρκετές ώρες αλλά δεν την κατηγορώ γιατί είναι καλοκαίρι!
Δίνει καλή κάλυψη για bb cream, καλύπτει αρκετά τις ατέλειες.Δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για τους πόρους γιατί δεν έχω..Από κάτω θα σας δείξω 2 φωτογραφίες πριν και μετά τη bb cream..



Οπως βλέπεται δεν έχω αρκετές φακίδες και ένα σημαδάκι, οπότε το ιδανικό θα ήταν να μην φαίνονται, τουλάχιστον τόσο!














Νομίζω οτι είναι ορατή η διαφορά. Μου κάλυψε αρκετά τις φακίδες και την κοκκινίλα που έχω. Δεν έχω φορέσει ούτε κονσίλερ ούτε πούδρα. Το αποτέλεσμα με άφησε πολύ ικανοποιημένη!













Αφήνει το πρόσωπο ομοιόμορφο (π.χ τα μάγουλα που τείνουν να είναι πιο κόκκινα από το υπόλοιπο πρόσωπο) και δίνει λάμψη χωρίς να φαίνεται το πρόσωπο γυαλιστερό με την άσχημη έννοια..
Οταν τα βάζω νιώθω το πρόσωπο μου πιο δροσερό οπότε μπορώ να πώ οτι προσφέρει ενυδάτωση!
Τέλος, στα συν του είναι και οτι έχει spf 20, καλός δείκτης προστασίας από τον ήλιο..


Αυτή ήταν η γνώμη μου για την bb της garnier!!Εσείς την έχετε πάρει?Αν ναι,ποια η γνώμη σας?
Αν οχι, ποιά έχετε??

Φιλάκια πολλαααααααααααααα



You May Also Like

2 σχόλια

  1. Ουάου, μου έκανε εντύπωση που σε ικανοποίησε τόσο! Όντως έχει καλή κάλυψη στη δική σου επιδερμίδα. Εμένα δε με ικανοποίησε καθόλου όταν την είχα δοκιμάσει αλλά η κάθε επιδερμίδα έχει άλλες ανάγκες ενυδάτωσης ή κάλυψης. Εγώ δεν χρησιμοποιώ τελικά BB Cream γιατί δε με ικανοποίησε καμία. Προτιμώ την ενυδατική μου και make up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι μου αρέσει πολύ!Δοκίμασε την bb της carroten!Εχω ακούσει καλά λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed