Review: Προϊόντα της Lovie!

by - 9:15 π.μ.

Γεια σας κορίτσια!Καλό μήνα!Τι κάνετε?Βρέθηκα πριν λίγες μέρες στο μετρό Συγγρού-Φίξ και είπα να επισκφτώ το κατάστημα της Lovie!Πήρα λοιπόν 2 ρούζ, 2 κραγιόν και ένα lip gloss.


Λίγα λόγια για την εταιρία

Η εταιρία δραστηριοποιείτε στο χώρο της ομορφιάς από το 1995. Εισάγει, εξάγει και εμπορεύεται προιόντα περιποίησης σώματος, προσώπου και συναφή αξεσουάρ. Το 2003,  η Χρήστος Αυγέρης & Σια Ε.Ε. δημιούργησε και κατασκεύασε στην Ε.Ε. την πετυχημένη προσωπική της σειρά Lovieπου περιλαμβάνει όλη τη γκάμα ειδών μακιγιάζ.

Πρόσωπο

Θα ξεκινήσω με τα ρούζ! Το ρόζ (δεξιά όπως φαίνεται στην εικόνα) είναι το νούμερο 18 και είναι σκούρο ρόζ. Έχει πολύ καλή απόδοση αλλά δεν μου κρατάει ιδιαίτερα.
Το αριστερό είναι ένα πολύ ωραίο πορτοκαλί-απo τα πιο ωραία πορτοκαλί που έχω δοκιμάσει. Είναι το νούμερο 1 και πιστεύω οτι πάει και στις μαυρισμένες επιδερμίδες και στις πιο ανοιχτόχρωμες. Και αυτό το ρούζ έχει πολύ καλή απόδοση και μου κρατάει περισσότερο από το ροζ. H συσκευασία είναι απλή αλλά ωραία. Κόστισαν από 1,21 ευρώ το καθένα.



Παρακάτω σας κάνω και swatch για να δείτε καλύτερα τα χρώματα..


Χείλια

Πήρα όπως σας είπα 2 κραγιόν και 1 lipgloss. Θετική άποψη έχω και γι αυτά.
Το συγκεκριμένο είναι το νούμερο 61. Είναι ένα πορτοκαλί με λίγο ρόζ μέσα και θα έλεγα και καφέ!Εχει μια απλή συσκευασία με διάφανο καπάκι για να φαίνεται το χρώμα.Όταν το βάζεις είναι αρκετά κρεμώδες. Εγώ έχω πολύ ξηρά χείλια και δεν κρατάει το κραγιόν. Οπότε θέλω καλή ενυδάτωση πριν τα βάλω αλλά για τα 2 ευρώ που κόστισε το καθένα είναι πολύ καλά!Κρατάει αρκετή ώρα.

Αυτό το πολύ ωραίο ροζάκι είναι το νούμερο 34. Πολύ ωραίο χρώμα, αλλά μου φαίνεται πιο ξηρό απ΄το πορτοκαλί από πάνω. Δεν είχε καλή διάρκεια το συγκεκριμένο οταν το φόρεσα.


 Προχωράω και τελειώνω με το lipgloss που μου άρεσε πάρα πάρα πολύ!Ειναι πολύ κρεμώδες προϊόν και μου μαλακώνει τα χείλια χωρίς να έχω βάλει λιποζάν για να τα ενυδατώσω. Εχει μια ωραία συσκευασία και είναι 10 ml. Είναι το νούμερο 27 και κόστισε μόλις 1,5 ευρώ.


Στην από κάτω φωτογραφία σας κάνω swatch για να δείτε τα χρώματα καλύτερα. Αριστερά είναι το ρόζ κραγιόν, στη μέση είναι το πορτοκαλί και στα δεξιά είναι το lipgloss.


Γενικά λοιπόν είμαι ευχαριστημένη από αυτά τα προιόντα!Για τα λεφτά τους είναι πολύ καλά! Σκοπεύω να πάρω και σκιές, μολύβια και μανό για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη!

 Να πώ οτι τα προιόντα της Lovie μπορείτε να βρείτε:
  • στο ηλεκτρονικό κατάστημα που έχουν http://www.lovie.gr 
  • στο μετρό Συγγρού-Φίξ, Δευτέρα-Παρασκευή, 8-9 , Σάββατο 9-6
  • στο μετρό του Αγίου Αντωνίου, Δευτέρα-Παρασκευή, 9-9, Σάββατο 9-6
  • στο μετρό του Περιστερίου, Δευτέρου-Παρασκευή, 9-9, Σάββατο 9-6
Εσείς έχετε δοκιμάσει τα προιόντα της Lovie?Ποιά είναι η γνώμη σας?

Φιλάκιαααα πολλααααα! :)


You May Also Like

4 σχόλια

  1. Από το μετρό Συγγρού-Φιξ έχω πάρει και εγώ 2 μανό και 1 κραγιόν. Το κραγιόν μου αρέσει πολύ αν και η συσκευασία δεν είναι καλή γιατί μπορεί να σου ανοίξει σε τσάντα κτλ.. και τα μανό είναι ιδιαίτερα υγρά αλλά είναι καλά! Να τα δοκιμάσεις, στα 2 ευρώ είναι! Φιλιάά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου φάνηκε να σου πω η συσκευασία!αλλά μπορεί όντως να ανοίξει.δεν το έχω δοκιμάσει!Όσον αφορά τα μανό τώρα βρήκα ένα που είχα πάρει πριν καιρό και όντως είναι αρκετά υγρό!Θα πάρω μανό, μολύβια και καμιά σκιά για να δω αν είναι καλά και αυτά!Σκέφτομαι να πάρω και προϊόντα από golden rose αλλά δεν ξέρω που να βρω!Ξέρεις μήπως που πουλάνε??φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο lovie εχω2 κραγιον. Μου αρεσουν πολυ για την τιμη τους αλλα στην τσαντα μου ανοιξε το ενα με αποτελεσμα να γινουν ολα χαλια. Κ το ιδιο επαθε και ηφιλη μου.. Περα απο το προβλημα τηςσυσκευασιας και της περιεργης μυρωδιας τα θεωρω αρκετα αξιολογα :-)

    ellakibeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου το έχουν πει κ άλλες κοπέλες αυτό που λες για τη συσκευασία αλλά εγώ που το έβαλα μέσα στην τσάντα μου αλλά σε μικρό τσαντάκι με καλλυντικά,ξέρεις,δεν μου άνοιξε.Μπορεί αν το βάλω σκέτο στην τσάντα να ανοίξει!Πάντως ναι,για την τιμή τους είναι πολύ καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed