Review : μαντιλάκια ντεμακιγιάζ της Essence

by - 7:48 π.μ.

Γεια σας!!Έχω καιρό να γράψω πόστ το ξέρω!!Αλλά επιστρέφω σήμερα με ένα review για τα μαντιλάκια ντεμακγιάζ της essence.



Περιέχει 25 μαντιλάκια μέσα, έχει άρωμα περγαμόντο και μπαμπού και κάνει για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Υποστηρίζει οτι αφαιρεί απαλά το μακιγιάζ και το αδιάβροχο αφήνοντας απαλό το πρόσωπο. Επίσης, είναι κατάλληλο για ευαίσθητα μάτια. Η γνώμη μου? Πραγματικά είναι τα χειρότερα μαντιλάκια που έχω δοκιμάσει! Αφαιρεί το make up, το ρούζ, το κραγιόν, τη σκιά, γενικά αυτά που είναι σε στεγνή μορφή θα έλεγα. Προσπάθησα να αφαιρέσω με τα μαντιλάκια μάσκαρα και eyeliner και δεν τα αφαίρεσε σχεδόν καθόλου. Φυσικά το έκανα με απαλές κινήσεις χωρίς να ''τρίβω'' το μαντιλάκι στα μάτια. Όπως είπα δεν το αφαίρεσε σχεδόν καθόλου και επιπλέον με έτσουζαν λίγο μετά τα μάτια μου. Άφησε στο πρόσωπο μου μια λιπαρή υφή που δεν μου άρεσε καθόλου. Το μόνο θετικό που βρήκα ήταν ότι είχε ωραίο άρωμα και ότι ήταν πολύ οικονομικά, γύρω στα 2 ευρώ αν δεν κάνω λάθος. Αλλά σίγουρα σίγουρα δεν θα τα ξαναπάρω. Επειδή μου τελειώνουν λογικά θα τα δείτε σε empties που θα κάνω στο κανάλι μου στο youtube.
Αυτή ήταν η γνώμη μου για τα μαντιλάκια καθαρισμού της essence. Αν τα έχετε δοκιμάσει πείτε μου τη γνώμη σας..Εμένα όπως είδατε δεν μου άρεσαν καθόλου. Και αν έχετε να μου προτείνετε κάποια μαντιλάκια ντεμακιγιάζ..
Μέχρι το επόμενο πόστ να είστε όλοι καλά και να περνάτε τέλεια!
Φιλιαααααααααα



You May Also Like

10 σχόλια

  1. Ναι,η αλήθεια είναι οτι δεν μου άρεσαν καθόλου!!!Δεν ξέρω μήπως σε κάποια άλλη κοπέλα άρεσαν..Πάντως τώρα τείνω προς bioten! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ Παναγιά μου τι χάλια! Χαχαχα! Άσε την έχω πατήσει με πολλά μαντηλάκια, και με πιο ακριβά απο αυτά δυστυχώς. Εγώ σου προτείνω τα Pom Pon πάντως! Για Bioten θα σου έλεγα καλύτερα όχι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω δοκιμάσει pom pon και συγκεριμένα μου άρεσε πολύ αυτό που έλεγε οτι εχει υαλουρονικό οξύ και είναι για ευαίσθητη επιδερμίδα!Εχω ακούσει καλά λόγια για bioten γι αυτό έλεγα να τα δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  3. Καλά αν θέλεις δοκίμασε τα, μπορεί σε εσένα να αρέσουν. Εμένα μου φαίνονταν λίγο άγρια και έπρεπε α επιμείνω τόσο για να φύγει η μάσκαρα που άρχιζαν να με τσούζουν τα μάτια και το δέρμα γύρω από αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαναράκι μου σου δίνω και το βραβειάκι της unpaixtable μιας και το Blog σου είναι άπαιχτο! :-*
    http://mariasbeautifulworld.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award-x-2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την πάτησα κι εγώ με αυτά. Εκτός του ότι δεν αφαίρεσαν τίποτα και όλα αυτά που γράφεις και εσύ, με έτσουζε φοβερά όλο μου το πρόσωπο μετά. Μόνο η μυρωδιά αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ακριβώς!Μόνο η μυρωδιά..Εντάξει,ήταν οικονομικά..Δεν θα τα ξαναπάρουμε!

      Διαγραφή

Insta feed