Τάσεις στο μακιγιάζ φθινόπωρο 2013-χειμώνα 2014

by - 12:26 μ.μ.

Καλησπέρα κορίτσια!!Ακόμα ένα βιντεάκι λίγο διαφορετικό από τα προηγούμενα! Σας δείχνω λοιπόν τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν στο μακιγιάζ φθινόπωρο-χειμώνα 2013-2014.



Trend No1

Σκούρα Μπορντό χείλη 


Trend No2

Matt χείλη



Trend No3

σκιές σε πορτοκαλί αποχρώσεις


Trend No4

έντονο eyeliner 


Trend No5

Μακιγιάζ..χωρίς μακιγιάζ


Trend No6

έντονα,γεμάτα φρύδια


Trend No7

glitter στα μάτια


Trend No8

σκιές μώβ-καφέ 


Trend No 9 

έντονες βλεφαρίδες



Trend No10

Σκιές σε γκρί αποχρώσεις



Αυτές ήταν οι τάσεις και με κάποιες φωτογραφίες!Ελπίζω να σας αρέσει!

Φιλιαααααααααα



You May Also Like

6 σχόλια

  1. Πολυ ομορφα ολα οσα μας εδειξες..
    Εγω κλασικα εχω κολλημα με τις εντονες βλεφαριδες, το εντονο winged eyeliner και τελευταια τολμαω και το εντονο μπορντω κραγιον :-)
    ellakibeauty.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ! :) Ναι και μένα μου αρέσουν πολύ αυτά που ανέφερες!Οσον αφορά το μπορντό κραγιόν, δεν φοράω γενικά σκούρα κραγιόν αλλά μετά το βιντεάκι μου είπαν οτι μου πάει και λέω να το τολμήσω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πόσο υπέροχο άρθροοοοο <3 και εσύ πανέμορφη :)
    Χιχιχι..όντως τα blogakia μας τα βαφτίσαμε το ίδιο :P

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! :)) <3
      Πολύ ωραίο το blog σου!Πολύ ωραία στημένο! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Τέλειο το post σου!!!
    Σου πάει πολύ το σκούρι κραγιόν!
    Φιλιά
    xsandalia.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed