Review σε προϊόντα για τα μαλλιά! (Sunsilk,Gliss,Pantene)

by - 3:04 μ.μ.

Καλησπέρα!!

Σήμερα θα σας πω τη γνώμη μου για κάποια προϊόντα για τα μαλλιά που έχω πάρει τον τελευταίο καιρό και έχω δοκιμάσει!



Pantene


Τα 2 πρώτα προϊόντα που θα σας δείξω είναι από την Pantene ..



Ξεκινάω με την λακ της Pantene με κράτημα 4 (από 5), δηλαδή πολύ δυνατό..Γενικά δεν πολυχρησιμοποιώ λακ γιατί τα μαλλιά μου δεν κάθονται ίσια ακόμα και με τη λάκ, οπότε τσάμπα κόπος! Βάζω λάκ μόνο όταν τα κάνω μπούκλες (δηλαδή,όχι συχνά!).
Είναι μια κανονική λακ,δεν μπορώ να πω οτι είδα κάτι ιδιαίτερο. Έχει καλό κράτημα και διακριτικό άρωμα..Αν έχετε να μου προτείνετε κάποια λάκ με ωραίο άρωμα πείτε μου κάτω στα σχόλια!



Δεύτερο προϊόν είναι το spray conditioner της Pantene. Είναι διφασικό, δηλαδή το ανακινείτε πριν το χρησιμοποιείτε..Κάνει και σε βρεγμένα μαλλιά και σε στεγνά και χρησιμεύει στο να ξεμπερδεύετε τα μαλλιά σας!

Είναι εξαιρετικό!Ξεμπερδεύει τέλεια τα μαλλιά (στεγνά+βρεγμένα). Στα στεγνά μαλλιά δίνει αμέσως λάμψη και ελαστικότητα. Δεν έχω λόγια για το συγκεκριμένο προϊόν!Είναι και σούπερ οικονομικό οπότε σίγουρα θα σας πρότεινα να το δοκιμάσετε!


Sunsilk



Είναι ένα γαλάκτωμα για τέλεια λείανση, ενάντια στο φριζάρισμα και δεν ξεβγάζετε. Την βάζετε σε βρεγμένα μαλλιά και στεγνώνετε. 
Δεν παρατήρησα τίποτα το ιδιαίτερο. Το ίσιωμα είναι λίγο πιο εύκολο, παρ'ολα αυτά όσον αφορά το φριζάρισμα δεν είδα καμία διαφορά. Επίσης, μου βάραινε και τα μαλλιά.Δεν μου άρεσε καθόλου και σίγουρα δεν θα το ξαναπάρω. 

Gliss




Τελευταίο προϊόν είναι η μάσκα μαλλιών της Gliss με υγρή κερατίνη, για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά. Την αφήνετε 1 λεπτό και μετά ξεβγάζετε. Έχει πολύ όμορφο, βουτυρένιο άρωμα και η υφή της είναι βουτυρένια..
Είναι απ'τις καλύτερες μάσκες που έχω δοκιμάσει. Αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και ευκολοχτένιστα. Επίσης, έχω δει μεγάλη βελτίωση στις άκρες μου. Είναι πολύ πιο απαλές και δεν έχουν σχεδόν καθόλου ψαλίδα!Σίγουρα θα σας το πρότεινα!


Αυτά ήταν τα προιόντα για τα μαλλιά που πήρα τον τελευταίο καιρό!!Πείτε αν έχουμε κάποιο κοινό..Επίσης, θα ήθελα να μου προτείνετε ενα προιόν για το φριζάρισμα και μια λάκ με ωραίο άρωμα και καλό κράτημα!!!
Καλή καθαρά Δευτέρα.Να περάσετε τέλεια!
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα



You May Also Like

27 σχόλια

  1. Εντάξει, το σπρέι της Pantene είναι πραγματικά εξαιρετικό! Πήγα και πήρα αλλά δύο μπουκαλάκια να έχω. Τα άλλα δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά νε έπεισες να δοκιμάσω τη μάσκα της Gliss!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτο προιόν και οικονομικό!
      Τώρα για την μάσκα να σου πω την αλήθεια φοβάμαι να στην προτείνω!!Κατα πάσα πιθανότητα δεν θα σου αρέσει!!χαχα Πάντως νομίζω οτι θα σου κάνει γιατί ειναι για ξηρά μαλλιά..

      Διαγραφή
  2. Ιωάννα μου πολύ ωραίο post.Εγώ γενικά έχω θεμα με τα μαλλια μου γιατί ειναι πολυ λεπτά και λίγα οποτε δυστυχώς σε καθημερινή βαση χρησιμοποιώ λακ.. όπως καταλαβαίνεις το έχω ψάξει πολύ το θέμα(:ρ) και απο οοοολες οσες έχω δοκιμάσει η αγαπημένες μου είναι της wella!! έιναι πραγματικά τέλειες και στις προτείνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μόνο που δεν έχω δοκιμάσει από αυτά που μας έδειξες είναι το σπρέι από pantene για τα υπόλοιπα θα συμφωνήσω μαζί σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννα μου, πολύ ωραίο ποστ, όπως πάντα, άλλωστε! Λατρεύω τα προϊόντα της pantene! Είναι η αγαπημένη μου μέχρι τώρα εταιρεία για προϊόντα μαλλιών. Η sunsilk, απ' την άλλη, ήταν σκέτη απογοήτευση για εμένα. Όταν είχε πρωτοξεκινήσει η εταιρεία στην Ελλάδα, είχα δοκιμάσει τα προϊόντα (όλη τη σειρά που είχε τότε) για μπούκλες. Το αποτέλεσμα ήταν επιεικώς απαράδεκτο, απαίσιο μπορώ να πω. Το σαμπουάν ειδικά, αντί να κάνει τι μπούκλες πιο ωραίες και να τις θρέφει, εξαφάνιζε τον όγκο τους, έμπλεκε πάρα πολύ τα μαλλιά και στην ουσία δεν βοηθούσε καθόλου τα σγουρά μαλλιά μου. Έκανε τα μαλλιά μου να φαίνονται μετά το στέγνωμα ξηρά και σαν να ήταν απλώς σπαστά και όχι σγουρά, όπως είναι στην πραγματικότητα. Και το χειρότερο είναι ότι δεν το έβλεπα μόνο εγώ αλλά και οι γύρω μου. Μέχρι και ο πατέρας μου είχε παρατηρήσει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τα μαλλιά μου! Σκεφτείτε, λοιπόν, για τι κατάσταση μιλάμε! Τέλος πάντων, μετά από αυτό εννοείται πως δεν αγόρασα ξανά προϊόντα της sunsilk και παρέμεινα σταθερή στην αγαπημένη μου pantene! Τώρα θα δοκιμάσω κάτι δείγματα σαμπουάν της Timotei για καθαριότητα και φρεσκάδα που μου έδωσαν στο Hondos της Ερμού. Εσείς το έχετε δοκιμάσει αυτό το σαμουάν; Αν ναι, είναι καλό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νάνσυ μου!!
      Κατάλαβα..Και εγώ αυτό το προιόν που δοκίμασα από Sunsilk δν μου άρεσε..Εχω ακούσει βέβαια καλά λόγια για το αντίστοιχο για ξηρά μαλλιά..
      Μου έδωσαν κ μένα ενα σαμπουάν από timotei στα Hondos.Είναι για φρεσκάδα και δύναμη, αλλά δν το έχω δοκιμάσει ακόμα..Θα το δοκιμάσω και θα σου πω!!Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Τα gliss ειναι φοβερα για τα μαλλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω ξαναδοκιμάσει..Τώρα όμως θα πάρω κ άλλα προιόντα!

      Διαγραφή
  6. Ωραια προιοντα εχει η gliss, αλλα και το σπρευ της pantene φαινεται τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τη μασκα gliss την έχω δοκιμάσει πολυ καλή!!!Πολυ χρήσιμο Post ιωαννα μου!!
    http://fmagazino.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πανω στην ωρα που εψαχνα μια καλη μασκα ειδα το ποστ σου..λεω να την παρω...τα μαλλια σου φαινονται υπεροχα στα βιντεο οποτε σε εμπιστευομαι απολυτα...τα pantene sprays τα αγαπω..ειναι τοσο καλα και οικονομικα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην προτείνω σίγουρα!!Εγώ έχω χρησιμοποιήσει μόνο αυτό και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη!!

      Διαγραφή
  9. Πολυ καλο το αρθρο σου !!! Φαινεται ενδιαφερον η μασκα με την υγρη κερατινη !!!

    NovembreBeaute

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Είναι πολύ καλή μάσκα!Εχω δει διαφορά στις άκρες των μαλλιών μου και είναι γενικά πιο μαλακά!

      Διαγραφή
  10. υπεροχο ποστ!!! το spray της pantene το εχω και εγω αλλα ακομη δν εχω προλαβει να το δοκιμασω χιχιχι αυτή τη στιγμη χρησιμοποιω της sunsilk το διφασικο το κιτρινο και προσπαθω να το τελειωσω φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για λακ έχω να σου προτείνω της Syoss...μπορείς να δεις και στο blog μου τις εντυπώσεις μου αλλά γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη! Την κρέμα για λείανση της Sunsilk την έχω κι εγώ και μου αρέσει αρκετά!Τη χρησιμοποιώ μόνο όταν (αραιά) ισιώνω τα μαλλιά μου και δε φριζάρουν. Απ'ότι φαίνεται έχουμε πολύ διαφορετικό τύπο μαλλιών!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον ναι,γτ σε μένα για το φριζάρισμα δεν έκανε τίποτα!Ειχα παλαιότερα λακ από Syoss.Πολύ καλή!!

      Διαγραφή
  12. πάρα πολύ καλό το post σου.. έχω δοκιμάσει μόνο το σπρέι και έμινα πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.. και φυσικά με την τιμή!

    φιλιαα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Love the Testanera Gliss mask! Got them as well and I couldn't be more satisfied and happy with it. Furthermore, its fragrance is amazing! Very nice review dear :) How about following each other via GFC/Bloglovin'? I would love to :) just let me know on my blog and I'll make sure to follow back immediately! Have a nice day babe xx
    Isotta
    Red Velvet
    Bloglovin'

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed