Zampple: Τι είναι + προϊόντα (Μάρτιος)

by - 6:28 π.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!Χθες επισκέφτηκα το Zampple για πρώτη φορά για να ολοκληρώσω την εγγραφή μου και να πάρω τα πρώτα μου 6 προϊόντα!Όσες με παρακολουθείτε στη σελίδα μου στο Facebook το ξέρετε ήδη! 




Έκανα λοιπόν ένα βιντεάκι στο οποίο σας λέω κάποια πράγματα για το Zampple και σας δείχνω και τα προϊόντα που πήρα!Και μπορείτε να το δείτε παρακάτω...




Εδώ βλέπετε το εξωτερικό και το εσωτερικού του καταστήματος




Στο βίντεο σας δίνω κάποιες βασικές πληροφορίες..Αλλά εδώ θα προσπαθήσω να σας το εξηγήσω λίγο καλύτερα και πιο αναλυτικά...

Τι είναι το Zampple?

Είναι ένα πρωτότυπο κατάστημα στο οποίο κάνετε μια 6μηνη συνδρομή.

Πόσο κοστίζει?

Κοστίζει 30.

Πως κάνω εγγραφή στο Zampple?

Μέσα από το site (πατήστε) και συγκεκριμένα εδώ (πατήστε).

Τι προϊόντα βρίσκω?

Έχει πολλά είδη. Τρόφιμα, αναψυκτικά, καθαριστικά για το σπίτι, καλλυντικά κ.α.

Πόσα προϊόντα μπορώ να πάρω?

Με το που ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στο κατάστημα είστε Gold member και παίρνετε 6 προϊόντα.

Τι κατηγορίες υπάρχουν?




Πως μαζεύω πόντους?

1) Να αξιολογείτε τα προϊόντα που παίρνετε κάθε μήνα, είτε θετικά-είτε αρνητικά.

2) Να γίνει κάποιος άλλος μέλος στο Zampple και να δηλώσει στην αίτηση του ότι το γνώρισε από εσάς.

Γιατί είναι καλό να μαζεύω πόντους για  να ανέβω κατηγορία?

Γιατί μαζεύοντας πόντους και ανεβαίνοντας κατηγορία παίρνετε περισσότερα προϊόντα.

Δείτε το πινακάκι..




Κάθε πότε θα πηγαίνω?

Μια φορά το μήνα για 6 μήνες, κλείνοντας ραντεβού την ημέρα και την ώρα που επιθυμείτε.


Αν ενδιαφέρεστε να γίνεται μέλη στο Zampple μπορείτε να βάλετε στην τελευταία ερώτηση της φόρμας εγγραφής ''από άλλο μέλος''  :




και  να πατήσετε το εμαιλ μου εκεί που λέει ''γράψτε το email του κερδίστε έως και 50 πόντους ο καθένας''




To email μου :  ion.ch89@gmail.com


Ετσι θα κερδίσουμε και οι 2 απο 50 πόντους..!



Αυτά είχα να σας πω!Ελπίζω να σας βοήθησα λίγο..Για οποιαδήποτε απορία έχετε μπορείτε να με ρωτήσετε κάτω στα σχόλια..!Είστε μέλη στο Zampple?Αν οχι, θα σας ενδιέφερε να γίνετε?
Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια,
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα





You May Also Like

14 σχόλια

  1. πήρες ωραία πραγματάκια! με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραιο το ποστ σου για τα zample έχω ακούσει και καλά αλλά και πολλά κακά λόγια και είναι το μόνο που με κρατάει για να μην κάνω το βήμα να εγγραφώ και εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραιες επιλογές και πολύ χρήσιμο ποστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tελεια ολα οσα πηρες..Καποια στιγμη ειχα κανει και εγω αιτηση αλλα μετα το παρατησα...Η αληθεια ειναι οτι βαριεμαι να πηγαινω μια φορα το μηνα στην Αθηνα...χαχαχα...Ενω δεν ειμαι μακρια ακομη δεν το εχω αποφασισει..και συμφερει κιολας..Καποια στιγμη δεν ειχε και 38ε για ενα χρονο?Εχει καταργηθει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι συμφέρει πολύ!Ναι πρέπει να έχει καταργηθεί.Τώρα έχει 30€ για 6 μήνες!Και πάλι,καλά είναι!! :))

      Διαγραφή
  5. Μακάρι να κάνουν κάτι αντίστοιχο και στη Θεσσαλονίκη... Πολύ κατατοπιστικό post πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααα θελω και εδω Θεσσαλονικη μακαριιι!!! Πολυ βοηθητικη η αναρτηση σου ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε..Απ οτι βλέπω οι περισσότερες είστε εκτός Αθήνας..Ελπίζω στο μέλλον να ανοίξουν κ άλλα καταστήματα!! ^_^

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία πράγματα μεγια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία πράγματα μεγια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed