haul + δωράκια από διαγωνισμούς!

by - 11:47 π.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!!Χρόνια πολλά!!Πως περάσατε σήμερα?Πήγατε καμιά βόλτα?Εγώ έμεινα σπίτι..Εδώ στη σκληρή δουλειά γύρναγα βίντεο! :P Σήμερα θα σας δείξω κάποια πράγματα που αγόρασα..Είναι λίγα, αλλά θέλω να σας δείξω και κάποια δωράκια που κέρδισα σε διαγωνισμούς!Δεν ξέρω τι έχει γίνει τον τελευταίο 1μιση μήνα έχω κερδίσει σε 4 giveaways!



Θα ξεκινήσω με τα δωράκια που έχω κερδίσει...


Δέσποινα, All beauty included 


Το πρώτο μου Στα δεξιά βλέπετε ένα make up από Priorities και είναι στην απόχρωση 101. Είναι λίγο πιο σκούρο από την επιδερμίδα μου αλλά το καλοκαίρι θα μου είναι μια χαρά..Το δοκίμασα λίγο και είδα ότι έχει αρκετά καλή κάλυψη..Η αγαπημένη μου Δέσποινα είχε την καλοσύνη να μου στείλει μεταξύ άλλων και αυτό το ρουζ από την εταιρία Famous. Είναι στην απόχρωση Keira και το έχω ερωτευτεί!Το φοράω σχεδόν κάθε μέρα..Είναι ένα απαλό ροδακινί αν και στην φώτο δεν φαίνεται ακριβώς το χρώμα του..Αλλά μην ανησυχείτε..Θα το δείτε σίγουρα στα αγαπημένα του μήνα!!

All beauty included + Goustoziko




 Ακόμα ένα δωράκια από την Δέσποινα σε συνεργασία με την σελίδα gustoziko!Δυο πολύ όμορφα βραχιολάκια..Το ένα με ένα σταυρουδάκι στο τελείωμα και το άλλο με μια καρδιά!


Κωνσταντίνα, Another Make up World  



Ακόμα ένα δωράκι κέρδισα από το κανάλι της γλυκιάς Κωνσταντίνας!Όλες την ξέρετε!Κέρδισα λοιπόν ένα τονωτικό σαμπουάν από την Pistacia Natura. Το έχω χρησιμοποιήσει κάποιες φορές και μου άρεσε αρκετά!Δεν έχει parabens,πολύ σημαντικό!Νομίζω ότι θα το χρησιμοποιώ περισσότερο όταν μου πέφτουν περισσότερα μαλλιά απ ότι πρέπει ανά διαστήματα!

Μάρω, Everything about Beauty and Make up




Τελευταίο δωράκι είναι από την αγαπημένη Μάρω και είναι ένα lipgloss και ένα κραγιόν από την αγαπημένη μου Essence! Είναι σε κόκκινο χρώμα και τα 2 και έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος όπως βλέπετε!Δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα αλλά φαίνονται τέλεια..!

Πάμε τώρα στα πραγματάκια που αγόρασα αυτό το διάστημα...


--Πήρα το Better Skin της Maybelline και είναι στην απόχρωση 005-light beige. Το συγκεκριμένο make up υπόσχεται καλύτερο δέρμα σε 3 βδομάδες..Ακόμα το χρησιμοποιώ και σύντομα θα σας κάνω ένα review!
--Φυσικά αφού μου τελείωσε, ξαναπήρα το concealer της Essene, Stay all day 16h. Είναι στην απόχρωση 10 (η πιο ανοιχτή) και σας έχω μιλήσει γι αυτό. Είναι από τα αγαπημένα μου concealer γιατί δίνει πολύ ωραίο φως κάτω από τα μάτια..



--Πήρα επιτέλους κραγιόν από την Golden Rose που ήθελα τόσο καιρό..Είναι αυτό που βλέπετε στα αριστερά και είναι στην απόχρωση 123.!Είναι ένα πολύ ωραίο ψυχρό ρόζ. Δυστυχώς όμως στα χείλη μου δεν βγαίνει έτσι..
--Πήρα ακόμα ένα κραγιόν, αυτή τη φορά από την Seventeen. Είναι από την ματ σειρά και είναι το νούμερο 16. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο μέχρι τώρα (το μεσαίο). Είναι πολύ ενυδατικό κ δεν μου ξεραίνει καθόλου τα χείλη!
--Στα δεξιά είναι μια σκιά από την Erre Due και είναι το νούμερο 69. Είναι τελείως ματ και σε ένα πολύ όμορφο γαλάζιο χρώμα..Την συγκεκριμένη μου την έδωσε μια γνωστή μου που την είχε δώρο σε περιοδικό!

Και κάπου εδώ τελειώνει το ποστ!Πείτε μου αν έχετε κάποιο από αυτά!Έχετε δοκιμάσει κάποιο κραγιόν από την ματ σειρά?Αν ναι,θέλω προτάσεις!Ποιο έχετε εσείς?
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα






You May Also Like

34 σχόλια

  1. τι ομορφα πραγματακια ειναι αυτά ... μου αρεσαν περισσοτερο τα κραγιον και αυτή η γαλαζια σκια (θα ψαξω να την βρω και εγω) .. φιλακια πολλα χχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιοδικό ήταν αλλά δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα!Φιλια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Πω πω! Να τα χαρεις!! Συγχαριτηρια για τα δωράκια! Ειναι ολα πολύ ωραία!! Πολύ ωραιες αποχρώσεις τα κραγιον που διάλεξες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! ^_^ Άσε..Από κει που είχα 5 κραγιόν, έχω γεμίσει τώρα!

      Διαγραφή
  3. Πάρα πολύ όμορφα Ιωάννα μου!!!Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το δώρο σου από το giveaway που έιχα κάνει!!Να είσαι πάντα τυχερή!!Για το κραγιόν από Seventeen τι να πώ,μου άρεσε πάρα πολύ η απόχρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσαν πολύ!!Ευχαριστώ!
      Είναι πολύ ωραίο..Μου ταίριαξε πολύ στα χείλια!Να ξαναπάμε για ψώνια!!χιχι

      Διαγραφή
  4. σου έχω πει ήδη για το matte της seventeen που πρέπει να το δοκιμάσω και εγώ.αλλά και για αυτό το make up έχω ακούσει τα καλύτερα.μεγιά σου όλα και πάντα τόσο τυχερή εύχομαι!
    pelisbeautyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!Ναι,πρέπει να δοκιμάσεις..Είναι πολύ ωραία κραγιόν. Ενυδατικά,πολύ καλή απόδοση και διάρκεια!Θέλω σίγουρα κ άλλες αποχρώσεις!
      Φιλιάαααα

      Διαγραφή
  5. Πολυ ομορφα ολα τα πραγματακια, να τα χαρεις και παντα τυχερη σου ευχομαι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοπελιά άσε να κερδίσει τίποτα και καμία άλλη! Έλεος! :-) Να τα χαρείς όλα. Μου άρεσαν και όλα τα κραγιόν, και που αγόρασες και που κέρδισες. Κι εγώ θα δοκιμάσω το ματ από Seventeen σύντομα. Επίσης θα ήθελα να δοκιμάσω και το σαμπουάν αν είναι χωρίς sodium laureth sulphate! Φιλάκια κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Όλα τα πήρα άσε! :P Όταν έρθεις έχουμε να κάνουμε ψώνια!χιχι Φιλιά! :*

      Διαγραφή
  7. μου άρεσε το ροζάκι αυτό της seventeen!Δεν το πρόσεξα εχθές!λατρεύω την ματ σειρά κραγιόν της seventeen!αυτο που είδες στα goodies,τελικά το δοκίμασα και είναι πολύ ωραίο!αλλά πολύ καλοκαιρινό!ιδανικό για μαυρισμένο πρόσωπο!το προτείνω!το άλλο που έχω είναι το έντονο μωβάκι που είχα κάνει review!πολύ ωραίο!το αγαπημένο μου!απλά έντονο!ρε συ,απο την golden rose,αυτή η σειρά δεν μοιάζει η συσκευασία με της seventeen,όχι των ματ,των κανονικών κραγιόν της,που είναι έτσι απέξω ψιλό-γαλάζια,μοιάζουν πολύ και χρωματικά και στο άνοιγμα τους!αυτό μου άρεσε!προχθές πήρα απο την golden rose,σειρά που δεν είχα ξανά δοκιμάσει το no.136!φαινόταν ένα ωραίο μωβ!μου βγήκε λίγο σκούρο!αλλα δεν πειράζει!φοριέται!και με lip gloss μια χαρά!πάντως ωραία κραγιόν και πολύ οικονομικά μόνο 3ευρώ και σε πολλές αποχρώσεις!μου άρεσαν!θα ξανά πάρω!της essence το lip gloss το έχω!είναι πολύ ωραίο,έντονο γράφει καλά και φοριέται και σαν κραγιόν σκέτο!το concealer είναι και μένα το αγαπημένο μου!πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω να πάρω κ άλλα απ την Seventeen αλλά και από golden rose.!Δν ξέρω αν μοιάζουν..Δεν τα θυμάμαι!

      Διαγραφή
  8. Polu wraia ola!! Na mas peis it gnwmi sou gia to foundation giati skeftomai na agorasw kapoio! Exw psithei vevaia edw k kairo na parw k auto to concealer! :) Filiaaaaa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το concelaer να το πάρεις, είναι πολύ ωραίο!Για το make up θα κάνω σύντομα review!Φιλιαααα

      Διαγραφή
  9. Με γεια σου εγω έχω απο την ματ σειρά της seventeen το 12 και ειναι το αγαπημένο μου , να είσαι πάντα τυχερή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εισαι λιγο τυχερη εεεε? μην πω το αλλο..ξερεις..χαχαχ..να κερδιζεις παντα σου ευχομαι..ποολυ ομορφα ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πάντα τυχερή, περιμένω το review για το make up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ομορφα και τα πραγματακια που αγορασες αλλα και αυτα που κερδισες παντα τυχερη να εισαι στην ζωη σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Yπεροχα πραγματακια! Ειδικα η σκιουλα, τι χρωματαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι υπέροχο χρώμα έχει το κραγιόν της Seventeen! Ψάχνω καιρό ένα τέτοιο...Θυμάσαι τιμούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με γεια σου Ιωαννα μου, ολα τελεια φαινονται, το κονσιλερ αυτο της essence πολυ θελω να το δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!Να το δοκιμάσεις..Είναι πολύ καλό και οικονομικό!!

      Διαγραφή
  16. πολύ ωραία τα δωράκια!!!θα ήθελα κάποια στιγμή να δοκιμάσω αυτό το make-up απο maybelleine...essence μόνο 2 βερνικάκια έχω δοκιμάσει και τίποτα άλλο ακόμη!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι οτι δεν μου πολυαρέσει το make up.Θα κάνω ποστ για αυτό!Φιλια!!

      Διαγραφή

Insta feed