Πολύ μίνι haul + Giveaway!! (κλειστό)

by - 9:16 π.μ.

Γεια σας!!
Είμαι πολύ χαρούμενη καθώς οργάνωσα για εσάς ένα διαγωνισμό μαζί με την σελίδα Κάτι όμορφο χειροποίητο!Εχει πολύ ωραία χειροποίητα κεράκια,σαπουνάκια και πολλά άλλα!Αξίζετε να ρίξετε μια ματιά..

Καταρχάς πριν σας πω για το διαγωνισμό,να σας πω οτι η κοπέλα που προσφέρει τα δωράκια έχει και μαγαζί στο κέντρο.. Κεφαλληνίας 51 είναι η διεύθυνση. Βρέθηκα στο μαγαζί αυτό και μου άρεσε πολύ!Είχε πολλά όμορφα πραγματάκια σε πολύ καλές τιμές!


Πήρα λοιπόν να δοκιμάσω ένα χειροποίητο scrub με μέλι και μέσα έχει σφουγγάρι!Μυρίζει πολύ ωραία και ανυπομονώ να το δοκιμάσω!!!

Πάμε στο giveaway τώρα..Θα βρείτε όλες τις πληροφορίες εδώ





Ελπίζω να σας αρέσει..
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα


You May Also Like

5 σχόλια

  1. νομιζω το δωρακι που πηρες με μελι θα ειναι πολυ ωραιο.!! Μπραβοοο.!!
    http://royalbreaks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο σκράμπ-και τι ωραίο χρώμαα!
    Ιωάννα μου σε έχω taggάρει, δες στο http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2014/03/food-lovers-tag-in-greek.html
    Θα χαρώ να δω και τις δικές σου απαντήσεις κορίτσι <3
    Φιλάκια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παρα πολυ ομορφο ειναι..να το ευχαριστηθεις..ειχα παρει και εγω κατι παρομοιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed