Cherrybox Μαρτίου!! (2014)

by - 2:16 μ.μ.

Γεια σας!Την Παρασκευή μου ήρθε το κουτάκι cherrybox που είχα παραγγείλει..Ήθελα καιρό να πάρω ένα συνδρομητικό κουτί και τελικά το αποφάσισα..Προσπαθούσα κάποιους μήνες για beauty test box αλλά οι συνδρομές έκλειναν πολύ γρήγορα..Είχα δει λοιπόν το κουτάκι cherrybox του προηγούμενου μήνα και μου άρεσε πολύ, οπότε αποφάσισα να πάρω αυτό!




Αυτό είναι το κουτάκι μου,όπως βλέπετε στην πάνω φώτο..

1)Κρέμα Σώματος και προσώπου
2)Μάσκα ενυδάτωσης
3)Μανό
4)Θεραπεία νυχιών
5)Μολύβι ματιών


Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα προϊόντα αναλυτικά..!



Τι γνώμη έχετε για το cherrybox?Σας άρεσε κάποιο από αυτά που είχε το κουτάκι μου?Αν πήρατε αυτού του μήνα θα ήθελα να μάθω τι είχε στο κουτάκι σας!
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα




You May Also Like

10 σχόλια

  1. Καλησπέρα Ιωάννα,
    Ως μέρος του μεταπτυχιακού μου έχω ετοιμάσει ένα ερωτηματολόγιο για την αγορά ρούχων μέσω του διαδικτύου. Θα με βοηθούσες πολύ αν το απαντούσες κι εσύ.
    Ευχαριστώ πολύ
    Chadlen

    https://docs.google.com/forms/d/1JfkFh7MlRR1sRQ5Wl8meF-7RrTjfrdTElMoMqi2Qd3o/viewform

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχει καλα προιοντα αλλα του προηγουμενου μηνα ηταν πολυ καλυτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Todo se ve divino me encanta!!
    susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμαρφα πραγματακια .. μεγειααα,, φιλακιαα χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν θυμάμαι καλά του προηγούμενου μήνα ήταν καλύτερο...αλλά κι αυτά είναι ωραία! Μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν πολύ καλύτερο..Σίγουρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν αλλά δν ενθουσιάστηκα!

      Διαγραφή

Insta feed