Review: Προϊόντα ντεμακιγιάζ ~Korres~

by - 8:57 π.μ.

Γεια σας!!!Καλό μήνα..Το πρώτο ποστ για τον Μάρτιο, οπότε καλό μήνα!!!Αν και τυπικά μπήκε η Άνοιξη, ο καιρός δεν μας φέρεται και πολύ ανοιξιάτικα..Συγκεκριμένα, τώρα που γράφω το πόστ έχει μια κιτρινίλα έξω! Σήμερα θα σας μιλήσω για 2 καθαριστικά προσώπου από τον Korre.



Θα ξεκινήσω με το γαλάκτωμα..


Είναι λοιπόν το 3 σε 1 γαλάκτωμα από τον Korre για όλους τους τύπους δέρματος. Γενικά δεν προτιμώ γαλακτώματα για το ντεμακιγιάζ μου και το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ μόνο για να ξεβάφω το μολύβι στο εσωτερικό των ματιών μου. 
Το θεωρώ πολύ καλό προϊόν γιατί το εσωτερικό των ματιών και γενικά τα μάτια είναι ευαίσθητη περιοχή και ποτέ δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα ερεθισμό.
Δεν το χρησιμοποιώ για όλο το πρόσωπο και τα μάτια..Οπως σας είπα το χρησιμοποιώ μόνο για το εσωτερικό των ματιών και μου κρατάει περίπου 1 χρόνο!Ναι,ναι 1 χρόνο!Κοστίζει περίπου 12-13 ευρώ και είναι στα 200 ml.





Προχωράω στο gel καθαρισμού για όλους τους τύπους δέρματος και αυτό!Είναι στα 200 ml και είναι με άσπρο τσάι.
Καθαρίζει πολύ καλά το πρόσωπο και έχει ευχάριστο διακριτικό άρωμα. Όμως βρίσκω μεγάλο μείον (για μένα) ότι είναι σε τέτοια συσκευασία. Δεν την βρίσκω πρακτική. Θα προτιμούσα να έχει αντλία. Πρέπει να πιέσεις πολύ για να βγάλει μια ικανοποιητική ποσότητα και πάντα το πιέζω πάνω από 2 φορές, και ειδικά αν έχω κάνει βαρύ μακιγιάζ.
Δεν θα το ξαναπάρω μόνο και μόνο για αυτό. Για μένα το καλύτερο gel καθαρισμού είναι της Apivita, για το οποίο θα σας μιλήσω σίγουρα σε κάποιο άλλο ποστ..

Πείτε τι χρησιμοποιείτε εσείς για να κάνετε ντεμακιγιάζ!Θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω την γνώμη σας και να πάρω ιδέες..Επίσης,πείτε αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα προϊόντα που σας έδειξα σήμερα!
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα





You May Also Like

22 σχόλια

  1. Δεν τα έχω χρησιμοποιήσει και δε νομίζω κιόλας μετά απο το review σου! :-) Εγώ χρησιμοποιώ είτε το νεράκι της Bioderma είτε τον αφρό Nutriganics απο τα Body Shop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γαλάκτωμα καλό ειναι..Το gel δεν μου άρεσε γιατί δν το βρήκα πρακτικό.!

      Διαγραφή
  2. Αν και ο Κορρες έχει πολύ ωραία προϊόντα η τιμή τους είναι τσουχτερή! Αν έβρισκα το γαλάκτωμα σε κάποια προσφορά ίσως να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,είναι ακριβά τα άτιμα..Αλλά το γαλάκτωμα ας πούμε που μου κρατάει κανά χρόνο εντάξει..καλή είναι η τιμή!!χιχι

      Διαγραφή
  3. το καθαριστικο το ειχα δοκιμασει σε ενα σπιτι που ειχα παει φιλοξενουμενη..η φιλη μου ειχε αυτο για να ξεβαφεται.μεσα σε μια βδομαδα το δερμα μου απο λιπαρο εγινε ξηρο..δυστυχως δε μου εκατσε καθολου καλα..πολυ ωραιο ποστ παντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν τα εχω χρησιμοποιησει !!! εγω αυτή τη περιοδο χρησιμοποιω coconut oil και gel καθαρισμου bioten :) φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το coconut oil θα το δοκιμάσω σίγουρα!Και το gel της Bioten θα ήθελα να δοκιμάσω. Φιλάκιαααα :*

      Διαγραφή
  5. πολύ ομορφο post...δεν εχω χρησιμοποιήσει κανένα από τα δυο προίοντα..

    φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Great review dear,
    Wanna follow each other ?Let me know
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραιο ποστ Ιωαννα μου!το εχω δοκιμασει το γαλακτωμα του κορρε αλλα στα δικα μου ματια ετσουζε δυστυχως :/ στο προσωπο μου εκανε καλη δουλεια παρολα αυτα!φιλιαα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι ε?Εγώ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα!!Ευχαριστώ!Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Πολυ ωραιο review, και εγω θελω πολυ να δοκιμασω της apivita πρεπει να ειναι πολυ καλο! Του κορρε δεν εχω δοκιμασω και δεν μου αρεσουν κιολλας τα γαλακτωματα κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To gel της Apivita είναι τέλειο!!Σίγουρα θα σου πρότεινα να το δοκιμάσεις..
      Ούτε εγώ χρησιμοποιώ γαλακτώματα..Το έχω μόνο για το μολύβι μέσα στα μάτια!

      Διαγραφή
  9. I've never heard of this product before! Thank you for sharing it with us! Great help :)

    www.bohemianmuses.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφο post! Επειδή έχω μια ευαισθησία στα μάτια, με τη χρήση φακών επαφής κλπ, θα το κοιτάξω σίγουρα <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν τα έχω χρησιμοποιήσει τα συγκεκριμένα αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή να χρησιμοποιήσω αν όχι και τα δύο σίγουρα ένα από τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα να πάρεις το γαλάκτωμα!Το gel τελικά δεν μου αρέσει!! :)

      Διαγραφή

Insta feed