Herbal Life: Review + Giveaway! (κλειστό)

by - 8:12 π.μ.

Καλό μήνα!!Ο Απρίλης μπήκε με ήλιο και ζέστη και χαίρομαι πολύ!Ελπίζω να μείνει έτσι ο καιρός και να μην χαλάσει!Σήμερα σας έχω ένα review για τα προϊόντα της Herbal Life και ένα giveaway!Τα προϊόντα μου τα έστειλε η Μαριάννα, που είναι αντιπρόσωπος της Herbal Life..Και θα ξεκινήσω με το review..

Η εταιρία

Η Herbal Life ιδρύθηκε το 1980 στο Los Angeles. Έχει προϊόντα εσωτερικής και εξωτερικής διατροφής! Έχει προϊόντα διατροφής, προϊόντα για αθλητές και καλλυντικά.Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ.




Το πρώτο που δοκίμασα είναι η μαλακτική κρέμα μαλλιών...


Είναι δυναμωτική και μου άρεσε αρκετά..Τα μαλλιά ξεμπλέκονται εύκολα και είναι απαλά!Η υφή του είναι λεπτόρευστη και χρειάζεται λίγο προϊόν για να την απλώσεις σε όλο το μήκος των μαλλιών.
Είναι στα 250 ml και κοστίζει 14€.

Συνεχίζω με την λοσιόν σώματος και χεριών..


Είναι ένα προϊόν που λάτρεψα!Την χρησιμοποίησα στα χέρια και στα πόδια και κάνει εξαιρετική δουλειά!!Παρέχει φούλ ενυδάτωση και το δέρμα την απορροφάει σε δευτερόλεπτα!Αφήνει μια πολύ ωραία γυαλάδα..Και επειδή έχει αλόη κάνει πολύ καλό στα χέρια που είναι σκασμένα και ξηρά.!Το μόνο ''αρνητικό'' που θα μπορούσα να βρω είναι ότι είναι λίγο έντονη η μυρωδιά της αλόης..Αλλά αυτό δεν με πειράζει και πολύ σε σχέση με την φοβερή δουλειά που κάνει.Σίγουρα θα την δείτε στα αγαπημένα του μήνα!Είναι στα 200ml και κοστίζει 13€.

Τελευταίο προϊόν είναι μια μάσκα προσώπου..


Έχει βιταμίνες και λέει ότι αφαιρεί την λιπαρότητα, βελτιώνει την υφή, τον τόνο και την σφρυγιλότητα της επιδερμίδας. Την αφήνετε 20 λεπτά και μετά ξεβγάζετε. 
Είναι σούπερ σούπερ ενυδατική και αφήνει το πρόσωπο λείο, ενυδατωμένο και χωρίς λιπαρότητα. Την έχω βάλει κυρίως αφότου έχω αφαιρέσει το μακιγιάζ που νιώθω το πρόσωπο μου στεγνό και μου δίνει τέλεια ενυδάτωση.
Είναι για όλους τους τύπους δέρματος και έχει βιταμίνες Α,C και E. Είναι στα 125 ml και κοστίζει 30€.

--Πολύ σημαντικό είναι ότι όλα της προϊόντα της Herbal Life είναι φυτικά!!

-Αν σας ενδιαφέρει να γνωρίσετε και τα υπόλοιπα προϊόντα της Herbal Life ή σας ενδιέφεραν αυτά που σας έδειξα μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Μαριάννα στο manina.dancer@yahoo.gr

Για να δείτε τα προιόντα της εταιρίας μπείτε εδώ:  http://www.herbalife.gr/

Και τώρα πάμε για το giveaway


Μια τυχερή από εσάς θα κερδίσει την μάσκα προσώπου για την οποία σας μίλησα πιο πάνω!!
Μπείτε εδώ για να δείτε πως!!

Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ..Πείτε μου αν έχετε προϊόντα από Herbal Life!Περιμένω στα σχόλια σας όπως πάντα από κάτω..Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
Φιλάκια,
Ιωάννα










You May Also Like

11 σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρον πόστ και πολύ καλό review ...φιλάκια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό μου ακούγεται . Πειστέυω να με βοηθήσει γιατί έχω λιπαρή επιδερμίδα . Τι ακριβός κάνουμε για να πάρουμε μέρος στον διαγωνισμό ; .! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πας λίγο πιο πάνω που λέω ''μπείτε εδώ για να δείτε το διαγωνισμό'' και πατάς το ''εδώ'' ή απλά μπες στη σελίδα μου στο φβ!Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
  3. δεν εχει τυχει να δοκιμασω καποιο προιον της συγκεκριμένης εταιρειας αλλα φαινεται ενδιαφερουσα!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οχι αλλα την γνωρίζω και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed