Αγαπημένα Μαρτίου- Συνεργασία με All beauty included

by - 3:52 π.μ.

Γεια σας!!Στο σημερινό ποστ θα σας δείξω τα αγαπημένα του Μαρτίου.Συνήθως σας τα δείχνω σε βίντεο αλλά επειδή δεν είναι πολλά σκέφτηκα καλύτερα να κάνω ποστ! Επίσης, είμαι πολύ χαρούμενη γιατί αυτό το ποστ θα είναι σε συνεργασία με την αγαπημένη μου Δέσποινα από το All beauty included, δείτε το ποστ της εδώ!!Μην ξεχάσετε να δείτε και τα δικά της αγαπημένα!




Θα ξεκινήσω με το μόνο προϊόν περιποίησης!



Είναι μια λοσιόν για το σώμα και τα χέρια με αλόη και κυρίως φυτική από την Herbal Life!Μου άρεσε πάρα πολύ αυτό το προϊόν. Είναι φούλ ενυδατική και αφήνει το δέρμα λείο,απαλό και στεγνώνει σε δεύτερα. Επειδή έχει αλόη κάνει πολύ καλή δουλειά και στα χέρια.Ειδικά αν είναι σκασμένα και ταλαιπωρημένα!


Και συνεχίζω με προϊόντα μακιγιάζ!



Αυτό το ρουζάκι μου το έστειλε η Δέσποινα μαζί με το δωράκι που είχα κερδίσει. Είναι από την εταιρία Famous και είναι η απόχρωση Keira! Από την πρώτη στιγμή που το δοκίμασα το αγάπησα!Έχει πολύ ωραίο διακριτικό ροδακινί χρώμα. Το φοράω κάθε μέρα σχεδόν και έχει φοβερή διάρκεια!




Συνεχίζω με ακόμα ένα προϊόν που μου έστειλε η Δέσποινα (!) και είναι ένα lipbalm από την Oriflame, το Pure Nature που περιέχει αλόη!Είναι αρκετά ενυδατικό αλλά δεν μπορώ να πω οτι ξετρελάθηκα (στην αρχή) ΟΜΩΣ, το δοκίμασα πριν βάλω ένα ματ κραγιόν (που θα δείτε παρακάτω!) και έκανε εξαιρετικά καλή δουλειά.Δηλαδή, ήταν σαν να έμπαινε στις γραμμές των χειλιών και τα έκανε τελείως λεία και όταν έβαζα το ματ κραγιόν ήταν σαν βελούδο τα χείλια.!


Και τελειώνω με 2 πολύ αγαπημένα προϊόντα γι αυτό το μήνα!



Αριστερά βλέπετε το ματ κραγιόν από την Seventeen, το νούμερο 16. Παρ'οτι είναι ματ δεν είναι ξηρό και ειδικά με το lip balm της Oriflame είναι εξαιρετικό το αποτέλεσμα που δίνει στα χείλια μου!Κρατάει ώρες στα χείλη μου και το αγάπησα αυτό το μήνα!!

Στα δεξιά βλέπετε ένα μπλε μολύβι από την Seventeen επίσης. Είναι η απόχρωση blue diamond και το έχω φορέσει πολύ αυτό το μήνα!Γράφει εξαιρετικά μέσα στο μάτι και κρατάει παααρα πολλές ώρες!

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου!Μην ξεχάσετε να δείτε το ποστ της Δέσποινας! Εχετε κάποιο από αυτά??Πείτε ενα δικό σας αγαπημένο γι αυτό το μήνα!
Φιλάκια,
Ιωάννα







You May Also Like

14 σχόλια

  1. πολύ ωραια τα αγαπημενα σου και χαιρομαι πολύ για την συνεργασια και φυσικα που σε βολεψαν τα προιοντα που σου εστειλα!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ωραία αγαπημένα! ωραίο το χρωματάκι της seventeen πρωτη φορα διαβαζω για διαρκεια σε κραγιον τους εγώ όσα δεν μου έχουν κάτσει καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε??Δεν ξέρω για τα υπόλοιπα πάντως η ματ σειρά είναι πολύ καλή!

      Διαγραφή
  3. Nice products I do not know if is sold here in the USA.
    http://tifi11.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ομορφα τα αγαπημένα σου.. φιλακια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το ρουζακι πανεμορφο εεε? ειμαι σιγουρη οτι θα σου παει παρα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ιωάννα μου πολύ ωραία τα αγα[ημένα σου!!Το ρούζ είναι φοβερό,όπως βέβαια και το κραγιόν από Seventeen!Πάρα πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. I nominated you for the Liebster Award. Please check out my blog to read more about it! Have a great week!

    www.sohostyles.blogspot.nl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα! Αυτό το μπλε το φαντάζομαι στην κάτω γραμμή του ματιού και θα είναι τέλειο! Θα το αναζητήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed