Ανοιξιάτικο μακιγιάζ-Συνεργασία με Δέλεαρ Ζάζα

by - 6:07 π.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!!Την προηγούμενη βδομάδα ανέβασα ενα βιντεάκι αλλά ξέχασα να το ποστάρω κ εδώ!Το βιντεάκι είναι μια ανοιξιάτικη συνεργασία με την Ζαχαρούλα από το κανάλι Δέλεαρ Ζάζα! Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε κ το δικό της βιντεάκι, το οποίο είναι πρόταση για μαλλιά και outfit!
Εγώ θα σας δείξω ένα ανοιξιάτικο μακιγιάζ !








Στο τέλος, σας δείχνω και 2 διαφορετικές προτάσεις για κραγιόν!!Πείτε μου ποιο από τα δυο σας αρέσει περισσότερο!!Ελπίζω να σας αρέσει το μακιγιάζ!
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα




You May Also Like

8 σχόλια

  1. πολύ ομορφο βιντεάκι.. μου άρεσε το ανοιξιατικο μακιγιάζ που έκανες και σου πάει πολύ ... λατρεύω τις μασκαρες της maybelline..
    φιλακια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου πηγαίνει πολύ Ιωάννα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed