Zampple Απριλίου (2014)

by - 8:47 π.μ.

Γεια σας!Χθες βρέθηκα στο Zammple για να πάρω τα προϊόντα του μήνα!Αρχικά είχα προγραμματήσει να πάω την Παρασκευή αλλά ήταν κλειστός ο σταθμός του Συντάγματος, οπότε άλλαξα το ραντεβού!




Ξεκινάω με τρόφιμα,αναψυκτικά (κλπ)




Τα παίρνω με τη σειρά από αριστερά προς τα δεξιά!

Fitness (choco haleznut): Δημητριακά λοιπόν από την Nestle με σοκολάτα και φουντούκι!Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά από την συσκευασία φαίνονται λαχταριστά!!!

Sourohito: Είναι μη αλκοολούχο ανθρακούχο ποτό με μέντα και λεμόνι (σαν mohito ένα πράγμα!).

Weetabix: Είναι σοκολατούχο ρόφημα,με πολύ ευχάριστη γεύση, που σε χορταίνει αλλά δεν σε φουσκώνει!


Πάμε στα είδη περιποίησης!




Le Petit Marseillais sampoo: Είναι σαμπουάν με κάρδαμο και μύρτιλο για βαμμένα,ταλαιπωρημένα μαλλιά!Δεν έχει parabens και μυρίζει πολύ ωραία..Κάνει ικανοποιητικό αφρό.

Le Petit Marseillais αφρόλουτρο: Είναι με γάλα αμυγδάλου και  μέλι..Μυρίζει τέλεια!Κάνει πλούσιο αφρό με λίγη ποσότητα και είναι πολύ απαλός!

Big-Soleil Bella: Έχει μέσα 3 ξυραφάκια με 4 λεπίδες. Η κεφαλή κουνιέται και ανοίγουν περισσότερο τα ξυράφια (αν καταλαβαίνετε τι εννοώ) και φεύγουν εύκολα οι τρίχες και δεν κολλάνε μέσα ή τουλάχιστον όχι ακόμα!

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε Zammple- Μάρτιος 


Αυτά πήρα αυτό το μήνα και γενικά είχε πολλά προϊόντα!
Σας άρεσε κάποιο?

Θα ήθελα επίσης να μου πείτε αν θέλετε να κάνω posts με τα προϊόντα που παίρνω κάθε μήνα..Επειδή δεν είναι όλα καλλυντικά για αυτό θα ήθελα την γνώμη σας, αν σας ενδιαφέρει να σας δείχνω τι πήρα!

Αν θέλετε να γίνετε και εσείς μέλος του Zammple πατήστε πιο πάνω Zammple-Μάρτιος για να μάθετε πως!

Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!
Φιλιά,
Ιωάννα

You May Also Like

12 σχόλια

  1. Α, να κάνεις review απο το σαμπουάν, δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oouuu Weetabix!!!!!!Θέλω να το δοκιμάσω!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά τα ξυραφάκια θέλω πολύ να τα δοκιμάσω! Μόλις μου τελειώσουν αυτά που έχω θα τα πάρω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία..Γλυστράνε εύκολα πάνω στο δέρμα κ κόβουν τις τρίχες με τη μια!!

      Διαγραφή
  4. Τα δημητριακά θέλω να δοκιμάσω εγώ (η άκυρη... )
    Αυτό το σαμπουάν το μισώ!!! Εμένα δεν μου έκανε αφρό με τίποτα, για να κάνει αφρό έριχνα το μισό μπουκάλι! Μόνο το conditioner του κάνει κάτι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά τα σαμπουάν που δεν έχουν parabens και ενα άλλο συστατικό δν κάνουν πολύ αφρό!!

      Διαγραφή
  5. Θέλω να γίνω μέλος...αλλά είμαι Θεσσαλονίκη και έτσι δεν έχει zammple εδώ....αχ πόσο μου αρέσει αυτό,γιατί συμφέρει παρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed