Το καθημερινό μου μακιγιάζ ~2 εναλλακτικές προτάσεις~

by - 6:59 π.μ.

Καλησπέρα κορίτσια μου!Για σήμερα σας έχω ενα ποστ στο οποίο θα σας δείχνω το καθημερινό μου μακιγιάζ..Και για την ακρίβεια θα σας δείξω 2 μακιγιάζ..Τα κάνω και τα 2, ανάλογα τη διάθεση..Είναι εύκολα και γρήγορα και δεν έχουν ιδιαίτερη διαφορά..!

Καθημερινό Μακιγιάζ #1



  • Παλέτα Essence, 02-Long Beach
  • Dream mat- 05, Maybelline
  • Stay all day 16h-01, Essence
  • Lashes go wild
  • Cosmetic pencils-441
  • Gel tint-pink exposed, Essence
  • Lovie-No2




Καθημερινό Μακιγιάζ #2




  • Παλέτα Avon-Healthy Glow
  • Lovie-No56





Αυτά τα 2 μακιγιάζ κάνω για κάθε μέρα..!Δεν έχουν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους..Γενικά είναι απαλά, εύκολα και γρήγορα!Ποιο σας αρέσει πιο πολύ?
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα






You May Also Like

27 σχόλια

  1. Απλό και υπέροχο!! Και εγώ πάνω κάτω τα ίδια κάνω σε καθημερινή βάση!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. oooo τι baby face...γλυκουλα..απλο μακιγιαζ, αυτο ακριβως που χρειαζεσαι..το concelear αυτο ολο το κοιταω και ολο δεν το παιρνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Να το πάρεις..Εχει μέτρια κάλυψη αλλά δίνει ωραίο φως κάτω από τα μάτια!

      Διαγραφή
  3. Εγώ δεν κατάφερα να διακρίνω κάποια διαφορά ανάμεσα στα δυο αλλά είναι και τα δυο πολύ απλα και ιδανικά για πρωινές και καθημερινές εμφανίσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν είναι ιδιαίτερα ευδιάκριτη η διαφορά στις φώτος! :/
      το πρώτο είναι λίγο πιο ανοιχτό απ το δεύτερο!!Σε ευχαριστώ πολύ!! :))

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία μακιγιάζ και τα 2! Εγώ προσωπικά μάλλον θα διάλεγα το ροζ κραγιόν που έχεις στο 2ο μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!Εγώ τον τελευταίο καιρό φοράω το πρώτο!!Το απόλυτο nude για μένα..!Το έχω ερωτευτεί ^_^
      Φιλάκια πολλά Νάνσυ μου!

      Διαγραφή
  5. Αν και φαίνονται ίδια είναι πολύ όμορφα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ..Θα την αλλάξω τη φώτο για να φαίνεται καλύτερα..Πάντως δεν έχουν και μεγάλη διαφορά!Φιλιααα

      Διαγραφή
  6. υπεροχα και τα δυο προτιμω το δευτερο που εχει λιγο πιο εντονο ροζουλι κραγιον!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία και τα δύο!Ιδανικά για καθημερινό μακιγιάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία και τα 2! Αν και μοιάζουν αρκετά το δεύτερο μου αρέσει λίγο περισσότερο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ μου αρεσουν και τα δυο ^^ το κραγιον της lovie υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. beautiful make up, you look really pretty x

    New post on:
    www.tuttifruttibyam.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Very nice review and you are so gorgeous. Love those eyes. Thanks for visiting my blog. Following yours for sure :)

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed