Review: Ενυδατική κρέμα Bioten

by - 5:13 π.μ.

Καλημέρα..Τι ΄΄καλημέρα'' δηλαδή, 2 η ώρα είναι..Αλλά πρίν λίγο ξύπνησα!Μη με βρίσετε, Σάββατο είναι!!Λοιπόν, σήμερα σκέφτηκα να σας μιλήσω για την ενυδατική που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό..Είναι ενυδατική της Bioten..


Την εχω σίγουρα 3-4 μήνες αλλά εκείνο το διάστημα χρησιμοποιούσα μια άλλη, οπότε ήθελα να τελειώσει πρώτα. Τωρα θα μου πείτε, γιατί πήρες ενυδατική αφού εχεις ήδη?Γιατί όταν την είδα στα Hondos Center την είχε μαζί με τα μαντιλάκια της εταιρίας στα 6€ οπότε σκέφτηκα οτι είναι ευκαιρία!

Λίγα λόγια για την εταιρία


Θεωρώ σημαντικό να αναφέρω (για όσους δεν το ξέρουν) οτι η Bioten είναι μια ελληνική εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο της κοσμετολογογίας. Ολα της τα προιόντα είναι χωρίς parabens και πολύ σημαντικό είναι οτι δεν κάνει δοκιμές σε ζώα.

Σύσταση - Προιόν


Η συγκεκριμένη είναι για λιπαρά-μεικτά δέρματα και είναι με 100% εκχύλισμα κυδωνιού. Είναι χωρίς parabens, που αυτό το θεωρώ πολύ καλό! Το βαζάκι είναι στα 50 ml και αν δεν κάνω λάθος έχει γύρω στα 6€. 



Η γνώμη μου


Είναι πολύ αξιόλογο προιόν!Εχει πολύ ευχάριστο άρωμα και με το που την απλώνεις στο δέρμα απορροφάται πολύ γρήγορα. Νιώθεις το δέρμα σου πιο ενυδατωμένο και φρέσκο. Θεωρώ ενα μεγάλο συν οτι δεν έχει parabens. Επίσης, είναι πολύ οικονομική και σίγουρα θα την ξαναπάρω!


Αυτά τα λίγα είχα να σας πω!Σε κάποιο άλλο ποστ θα σας μιλήσω και για τα μαντηλάκια της! Εχετε κάτι από αυτή την εταιρία?Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλα προιόντα από την Bioten!Ποιο θα μου προτείνατε?
Φιλάκια πολλά,
Ιωάννα




You May Also Like

21 σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα στο συνιστούσα! Οπως βλέπεις έχω πολύ θετική άποψη! :)

      Διαγραφή
  2. Την εχω και εγω και μου αρεσει παρα πολυ..πολυ δροσερη με ωραιο αρωμα!και ενυδατωνει ομορφα την επιδερμιδα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχει και ωραίες κρέμες σώματος αυτή η εταιρία, αν θυμάμαι καλά... Πέρσι αγόρασε μια κρέμα σώματος της εταιρίας αυτής η μητέρα μου, αλλά την είχα χρησιμοποιήσει κι εγώ και είχαμε μείνει και οι δύο πολύ ευχαριστημένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχχμμμ ενδιαφέρον...Και μου τελειώνει το body butter..Οπότε μάλλον θα δοκιμάσω μια κρέμα σώματος!!

      Διαγραφή
  4. Α ωραία ακούγεται. Εγώ έχω χρησιμοποιήσει μόνο σώματος και ένα scrub προσώπου. Τα μαντηλακια τους ας μην τα σχολιάσω καλύτερα. Δε σου φαίνεται καθόλου λιπαρή ε? Βάζεις άνετα make up μετά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι καθόλου..Δεν έχω τεστάρει αν βάζεις άνετα make up μετά..Η αλήθεια είναι οτι έχω πολύ καιρό να βάλω..Συνήθως βάζω bb cream..Αλλά θα το δοκιμάσω..!

      Διαγραφή
  5. Φαινεται ωραια, σιγουρα θα την εχω υποψιν μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι να την έχεις!Είναι πολύ ποιοτική και οικονομική κρέμα!Νομίζω είναι ένας καλός συνδιασμός!! :)))

      Διαγραφή
  6. Την είχα και ήμουν αρκετά ικανοποιημένη!Σου προτείνω το body lotion για ξηρές επιδερμίδες...μυρίζει υπέροχα...είχα κάνει και review στο blog μου...γενικά τα body lotions είναι πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου το είπε άλλη μια κοπέλα στα σχόλια..Οπότε για να το λέτε κάτι θα ξέρετε!Θα δοκιμάσω σίγουρα! :)))

      Διαγραφή
  7. Χρησιμοποιώ το 3ο βαζάκι τώρα. Είναι πολύ καλή και αρκετά οικονομική. Και μπορείς άνετα να βαφτείς μετά. Απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει λιπαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό δεν την έχω δοκιμάσει γιατί τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ bb cream αλλά θα το κοιτάξω σίγουρα!!

      Διαγραφή
  8. αγαπω τα προιοντα bioten να δοκιμασεις κ την τονωτικη με το κυδωνι φλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δεν έχω δοκιμάσει πολλά,αλλά απ όσα έχω δοκιμάσει είμαι πολύ ικανοποιημένη.!Ειδικά από αυτή την ενυδατική! :)

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία φαίνεται, θα ήθελα να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed