Giveaway στο κανάλι μου στο Youtube!! :))

by - 2:10 μ.μ.

Γεια σας γεια σας!!Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη για το ποστ που κάνω γιατί έφτασα τους 1000 + συνδρομητές στο κανάλι μου στο youtube και κάνω ενα giveaway για να σας ευχαριστήσω πολύ όλους! Παρακάτω μπορείτε να δείτε το βιντέακι που ανέβασα με τον διαγωνισμό!!Και τα 3 δωράκια είναι από την Catrice!



Δωράκια 




  • Είναι μια παλέτα με 6 nude αποχρώσεις, από ένα σκούρο καφέ μέχρι ένα απαλό ζαχαρί.
  • Ενα ρούζ
  • Ενα lipgloss
Εδώ είναι τα swatches των σκιών..Δεν είναι από την παλέτα που θα είναι το δωράκι σας..Υπήρχε tester  στα Hondos  και τα δοκίμασα στο χέρι μου για να σας τα δείξω!


Για τους όρους του διαγωνισμού δείτε το βιντεάκι!!Περιμένω τα σχόλια σας αν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι..Μην μου αφήσετε συμμετοχή κάτω από το post! Ολα τα σχόλια για συμμετοχή στον διαγωνισμό κάτω από το βιντεάκι..
Ελπίζω να σας αρέσουν τα δωράκια..
Φιλάκια πολλά
Ιωάννα




You May Also Like

12 σχόλια

  1. I want this Catrice eyeshadows palette!!
    Big kisses,

    http://mariluzgarzo.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thanks so much for passing by my blog. I am a new follower of your blog on GFC,FB & G+. Hope you follow me back too :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΤΑ 3 ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ <3!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννοείτε πως έλαβα συμμετοχή!
    Σου έχω κάνει tag.
    http://tzen89.blogspot.gr/2014/02/tag-game.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Πρέπει να γράψεις το comment κάτω από το βιντεάκι στο youtube!Πάτα πάνω στο βίντεο που βλέπεις πάνω και γράψε από κάτω το comment σου για να μετρήσει η συμμετοχή!Καλή σου επιτυχία!

      Διαγραφή

Insta feed