Κραγιόν LOVIE- Swatches & Review

by - 8:53 π.μ.

Γεια σας!Οσες με παρακολουθείτε στο κανάλι μου στο youtube θα ξέρετε οτι έχω τρέλα με τα κραγιόν της Lovie! Είναι τόσο ποιοτικά για την τιμή τους (μόλις 2€) που πραγματικά νομίζω οτι θα τα πάρω όλα!!Προς το παρόν έχω 10!


Σύσταση

Ολα τα κραγιόν της Lovie είναι πολύ ενυδατικά (εκτός από 1, το Νο 34) και κρατάνε στα χείλη πολλές ώρες!Ακόμα και τα πιο απαλά χρώματα..Τα σκούρα χρώματα κρατάνε κ αυτά, απλά μετά από ώρες δεν είναι τόσο έντονα πάνω στα χείλη!

Τα έχω χωρίσει σε κατηγορίες για να μην τα βλέπετε όλα μαζί και επικρατήσει χάος!

Nudes 




Ροζ-Μωβ 


Κόκκινα-μπορντό



Που μπορείτε να τα βρείτε


Τα προιόντα της Lovie μπορείτε να τα βρείτε:
  • Στο μετρό Συγγρού-Φιξ, ωράριο λειτουργίας 08:00-21:00 (καθημερινές), 08:00-18:00 (Σάββατο)
  • Στο μετρό Αγίου Αντωνίου, ωράριο λειτουργίας 08:00-21:00 (καθημερινές), 08:00-18:00 (Σάββατο)
  • Στην Καλλιθέα, Ελ Βενιζέλου (Θησέως) 121
  • Στην Θήβα, Επαμεινώνδα 46 & Δίρκυς 
  • Στην Ν. Ιωνία, Λεωφόρο Ηρακλείου 226
  • Στο http://www.lovie.gr/

ΝΟΤΕ: Επίσης, να σας πω όσες δεν το ξέρετε οτι έχουν αλλάξει οι συσκευασίες στα κραγιον της Lovie!!Είναι πολύ καλύτερες, δεν ανοίγουν τόσο εύκολα!

Αυτά ήταν τα κραγιονάκια που έχω!Και μου αρέσουν όλα πάρα πολύ!Εχετε κάποιο από αυτά??Ποιό είναι το αγαπημένα σας??







You May Also Like

38 σχόλια

  1. to 61 to thelw kolasmena <3 phga na to parw shmera alla dn t vrika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν έχω δοκιμάσει ποτέ..αλλά με δελέασες με τα 3 πρώτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ έντονο και γράφει πολύ ωραία στα χείλη!

      Διαγραφή
  4. εγω εχω 5 αλλα σιγουρα θα παρω κι αλλα.λατρεψα 34 και 37 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kai egw ta agapw ta kragion ths lovie ..eidika twra pou allaksan kai syskeyasia!mono mia diorthwsh thelw na kanw den einai sto metro tou peristeriou einai sto metro toy Agiou Antwniou !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι..Μπράβο τους που την άλλαξαν.!Σε ευχαριστώ για την διόρθωση!Από το site τους το είδα..

      Διαγραφή
  6. Τα nudes ξεχώρισα, γιατί τους εχω μία ιδιαίτερη αδυναμία, και ειναι απιστευτες αποχρώσεις και τα τρία!! Θα τα ψάξω σιγουρααα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει κ άλλες nude αποχρώσεις!Σίγουρα θα βρεις αυτή που σου ταιριάζει καλύτερα!! :)

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτή την εταιρεία!! Μου άρεσε πολύ το 12 και όλα τα nudes!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και εγώ τα έχω δοκιμάσει τα κραγιόν της lovie και είναι αρκετά κάλα.... φυσικά έχω το 61... αλλά έχω μπερδευτεί λίγο με τις συσκευασίες εδώ στην περιοχή που ζω έχουν φέρει κάτι χρυσές για καινούργιες....δεν ξέρω τι γίνεται... πάντως έχουν αρκετά καλή ποιότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω δει και εγώ χρυσές συσκευασίες..Αλλά οχι σε πολλά κραγιόν!

      Διαγραφή
  9. Έχω πάρει τόσα πράγματα απο την Lovie αλλά όχι κραγιόν! Μη με βάζεις σε πειρασμό όμως γιατί έτσι που τα είδα μου άρεσαν σχεδόν όλα τα χρώματα και ξέρεις πόσο επικίνδυνη είμαι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω το Νο. 60 και το λατρεύω!!!! Σούπερ χρώμα, πολύ ωραία υφή, μεγάλη διάρκεια και πραγματική σταθερότητα! Ευτυχώς που μας τα έδειξες, Ιωάννα μου, γιατί αν δεν ήσουν εσύ, μπορεί να μην τα ήξερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Είσαι φαν των nude ε?Το αγαπημένο μου από αυτά είναι το Νο2..Μου έχει ταιριάξει απόλυτα!! :))

      Διαγραφή
  12. Πολυ ομορφες απαοχρωσεις, εχω μονο ενα και ειναι αρκετα καλο ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιο νούμερο έχεις??Ειναι πολύ ποιοτικά!

      Διαγραφή
    2. εχω το no 58 ενα σκουρο μωβ πολυ ωραιο!

      Διαγραφή
    3. Ααα πως δεν το έχω πετύχει..Εψαχνα σκούρο μωβ και πήρα και το 60!!

      Διαγραφή
  13. οι καινούριες συσκευασίες είναι τέλειες!σήμερα πήγα να πάρω το no 2 αλλά δεν το βρήκα και έτσι πήρα το no 3 που του μοιάζει!!
    σε έχω κάνει και tag...σε ένα χειμωνιάτικο tag!φιλιααα
    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/2014/02/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το tag!Να το πάρεις το Νο2 ειναι φοβερή απόχρωση! :)

      Διαγραφή
  14. Έχω μόνο ενα κραγιονάκι απο lovie και αυτό μου με χαλούσε μέχρι πρώτινος ήταν οι συσκευασίες τους ήταν απλά απαράδεχτη....Πάντως απο γκάμα χρωμάτων έχει πολύ μεγάλη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν ήταν καλές οι συσκευασίες.Τις άλλαξαν ευτυχώς!Εχει πολλά χρώματα, ναι!Τρελαίνομαι κάθε φορά που μπαίνω στο κατάστημα!

      Διαγραφή
  15. Αχ έχεις πολύ ωραίες αποχρώσεις!Με βάζεις σε πειρασμό!Εγώ έχω το 53 και το 29!Μου αρέσουν πάρα πολύ!Πάρα πολύ όμως!χαχαχα Θέλω να κοιτάξω και τις καινούργιες συσκευασίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ καλύτερες!Ασε κ εγώ θέλω και άλλες αποχρώσεις!! ;)

      Διαγραφή
  16. Εχω το No.07,02,64, και 53. Το 2 το λατρευω για καθε μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed