Haul #5 : Lovie,Catrice,Sephora etc

by - 8:08 π.μ.

Γεια σας!Τι όμορφη μέρα σήμερα..Ηλιος και ζέστη!Οτι πρέπει για καφεδάκι..!Σκέφτηκα σήμερα να δείξω κάποια πραγματάκια που αγόρασα τον τελευταίο καιρό.



Ξεκινάω με Sephora!



Την μέρα που πήγα είχε 1+1 δώρο οπότε πήρα το make up και ενα lip-stain.
  • To make up είναι στην απόχρωση lght clair 22 και είναι oil free, δηλαδή είναι κατάλληλο για λιπαρά και μεικτά-λιπαρά δέρματα. Δεν το έχω δοκιμάσει πολλές φορές αλλά μπορώ να πω οτι έχει μέτρια κάλυψη αλλά μπορείτε να χτίσετε το αποτέλεσμα. Δεν αφήνει ματ το πρόσωπο, οπότε σίγουρα χρειάζεται πούδρα. Μένει αρκετή ώρα ματ χωρίς να βγάλει λιπαρότητα. Αυτά έχω παρατηρήσει προς το παρόν..Θα κάνω σίγουρα αναλυτικό review!
  • To lip-stain είναι στην απόχρωση 05 και όπως βλέπετε έχει φοβερή απόδοση. Μένει στα χείλη και δεν φεύγει. Οπότε για ξηρά χείλη δεν θα το πρότεινα..Βέβαια με ενα lip-balm από πάνω είναι πολύ καλύτερο..Να περιμένετε και γι αυτό αναλυτικό review!

Συνεχίζω με δυο σκιές


  • Ξεκινάω με τη σκιά της Catrice, στην απόχρωση 020 Gold n' Roses. Την αγαπώ αυτή τη σκιά!Εχει ενα φοβερό ροζ-χρυσό χρώμα το οποίο είναι πολύ ευκολοφόρετο!Πολύ καλή απόδοση όπως βλέπετε!
  • Επόμενη σκιά είναι από την Lovie στην απόχρωση LM-21 σε ένα πολύ ωραίο γαλάζιο χρώμα και καταπληκτική απόδοση!

Στην συνέχεια έχω να σας δείξω 2 μολυβάκια από την Lovie 


  • Το αριστερά είναι το νούμερο 29, το οποίο είναι για τα χείλια.
  • Το δεξί είναι το νούμερο 123, για τα μάτια.

Και τέλος,ενα κραγιόν από Lovie 


Φυσικά δεν θα μπορούσα να παω Lovie και να μην πάρω ενα κραγιόν!Πήρα λοιπόν την απόχρωση 33, ενα έντονο φούξια!


Αυτές ήταν οι αγορές μου!Πείτε μου αν έχετε κάποιο από αυτά!
Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ!
Φιλια πολλά,
Ιωάννα








You May Also Like

20 σχόλια

  1. Πολύ ωραία φαίνονται όλα! Τη σκιά της Catrice την θέλω κολασμένα! Της Lovie την έχω και είναι υπέροχη. Μου φάνηκαν πολύ ωραία και τα μολύβια και το lip stain. Όσο για τα κραγιόν της Lovie, δεν γίνεται πρέπει να δοκιμάσω κι εγώ ένα κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επρεπε να την πάρεις την σκιά!!ΘΑ κάνω και review αναλυτικό!χιχι να τα δεις καλύτερα!Και για τα κραγιον της Lovie πρέπει κάτι να γίνει! :P

      Διαγραφή
    2. Ο μόνος τρόπος να την πάρω ήταν να στην κλέψω μιας και αν θυμάσαι δεν είχε άλλη, πήρες την τελευταία!!!!

      Διαγραφή
    3. χαχαχα ναι ρε εννοώ να ξαναπήγαινες άλλη μέρα να την πάρεις! ;)

      Διαγραφή
  2. τα κραγιόν της lovie είναι θεικά φυσικά!μεγιά σου!να τα χαρείς ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γειά σου Ιωάννα μου!!!!Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από Catrice αλλά έχω ακούσει τόσα και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποια προιόντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Να δοκιμάσεις,έχει πολύ αξιόλογα προιόντα!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία πραγματάκια πήρες!Ειδικά η σκιά της Catrice είναι υπέροχη!Τιμούλα θυμάσαι?Αχ αυτή η Lovie!Περιμένω πως και πως να κατέβω Αθήνα για να την επισκεφτώ!!!Και το lip stain έχει υπέροχο χρώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχε γύρω στα 3-4€!Πρέπει να την επισκεφτείς την Lovie σίγουρα!!

      Διαγραφή
  5. όλα είναι υπεροχα αλλα το κραγιον της lovie και τη σκια από catrice τη λατρεψα. Το lip stain το εχω και εγω!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά την σκιά πρέπει να την δοκιμάσεις!Είναι υπέροχη!Φιλιά πολλά Δεσποινάκι μου!! :***

      Διαγραφή
  6. Το κραγιόν και η γαλάζια σκιά από lovie με καλούν... Πολύ ωραίο ποστ, Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία χρώματα και τα 2!Θα τα δεις σύντομα σε βιντεάκι!!χιχι
      Σ'ευχαριστώ πολύ Νάνσυ μου! :)))

      Διαγραφή
  7. cool colors!

    I love cosmetics from Sephora, its my favorites!

    http://anjage.blogspot.sk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφα όλα! Οι σκιές έχουν υπέροχα χρώματα! Ειδικά η Catrice τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed