Review: Scrub προσώπου ~ Yellow Rose

by - 3:41 μ.μ.

Καλησπέρα!!Στο σημερινό πόστ θα σας μιλήσω για ένα scrub προσώπου της εταιρίας Yellow Rose. Μεταμεσονύχτιο πόστ αυτό καθώς γράφω 1:30 το βράδυ!Παρέα με την Μαρία, φίλη blogger!


Λίγα λόγια για την εταιρία

Η εταιρία Yellow Rose ιδρύθηκε το 1965 από τον χημικό Νικήτα Παχωπό και τον γιο του Γεώργιο Παχωπό, επίσης χημικό. Τα προϊόντα με τον καιρό εξελίχθηκαν σε επαγγελματικά και σήμερα πωλούνται σε πάνω από 30 χώρες εντός και εκτός Ευρώπης!

Περιγραφή προϊόντος

Είναι με εκχύλισμα χαμομηλιού, Αλαττοίνη και Γαλακτικό οξύ. Χάρη  στους μικρόκοκκους που περιέχει καθαρίζει την επιδερμίδα και την απαλλάσσει από τα νεκρά κύτταρα. Η επιδερμίδα γίνεται πιο λεία,πιο απαλή και πιο φωτεινή. Αυτά λέει πάνω στη συσκευασία..Επίσης είναι στα 50 ml.

Πως εφαρμόζεται

Απλώνεται το scrub σε καθαρή επιδερμίδα. Αποφύγετε την εφαρμογή σε ερεθισμένο δέρμα, την περιοχή των ματιών και τα σημεία με ευρυαγγεία. Αφήνετε το scrub για 2 λεπτά στο πρόσωπο αφότου το έχετε απλώσει. Στη συνέχεια κάνετε μασάζ με απαλές, κυκλικές κινήσεις εως ότου το scrub απορροφηθεί. Έπειτα αφαιρείτε τα υπολείμματα με τονωτική λοσιόν.Εγώ απλά πλένω το πρόσωπο μου μετά.

Η γνώμη μου

Η καλύτερη!!Είναι φοβερό scrub! Δεν έχει μεγάλους κόκκους, είναι πολύ μικροί και υπάρχουν πάρα πολλοί μέσα..Μετά από λίγο μασάζ νιώθω ένα ελαφρύ ''γδάρσιμο'', με το οποίο νιώθω πολύ καθαρό το δέρμα μου..Αφότου ξεπλένω το πρόσωπο μου το νιώθω πολύ καθαρό όπως είπα και φρέσκο. Νιώθω πολύ ανανεωμένη την επιδερμίδα μου και πιο φωτεινή.Το θεωρώ κορυφαίο scrub!

Εδώ βλέπετε τη σύσταση του


Συνήθως μετά από το scrub χρησιμοποιώ την μάσκα προσώπου της Apivita.

Που μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα της εταιρίας

  • Προϊόντα της Yellow Rose μπορείτε βρείτε στο site της εταιρίας πατώντας εδώ.
  • Το site της εταιρίας είναι αυτό : http://yellowrose.gr/
  • Δεν ξέρω πόσο κόστισε γιατί ήταν στο βαλιτσάκι που πήραμε από τη σχολή μακιγιάζ.

Αυτή ήταν η γνώμη μου για αυτό το scrub!Πείτε μου αν το έχετε δοκιμάσει ή αν έχετε δοκιμάσει άλλα προιόντα της εταιρίας!Επίσης θα με ενδιέφερε να μου πείτε πιο scrub χρησιμοποιείτε εσείς!
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα



****GIVEAWAY****





You May Also Like

12 σχόλια

  1. Γειά σου φίλη-blogger-συνάδελφε-νυχτοπούλι! Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απο τη συγκεκριμένη εταιρεία παρότι την βλέπω κάθε χρόνο στην έκθεση και έχω ακούσει γενικώς καλά λόγια. Με έβαλες σε πειρασμό! Εγώ αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ της Clean & Clear το Blackhead Clearing Daily Scrub και της The Body Shop το Vitamin C microdermabrasion!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ από αυτή την εταιρία έχω το scrub, μια τονωτική λοσιόν και μια μάσκα προσώπου!Αλλά έχω δοκιμάσει μόνο το scrub και με άφησε πολύ ευχαριστημένη!Μάλιστα..Της clean & clear είναι για μαύρα στίγματα?Γιατί εγώ δεν έχω..Του Body shop μου ακούγεται καλό scrub!

      Διαγραφή
    2. Ναι για μαύρα στίγματα υποτίθεται οτι είναι αλλά κι εγώ που έχω μη φανταστείς οτι φύγανε! Καθαρίζει όμως πολύ καλά το πρόσωπο απο λιπαρότητα και ρύπους.

      Διαγραφή
    3. Ααα πολύ ενδιαφέρον!Θα το έχω στα υπόψιν!

      Διαγραφή
  2. πολύ ομορφο ποστ.. μολις ανακλαυψα το βλογ σου και έγινα μέλος.. θα χαρώ πολύ να γνεις και εσύ στο δικό μου.. <3 http://nailsworlddd.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιωάννα μου πολύ ωραίο post!!Έχω δοκιμάσει πολλά προιόντα από Yellow rose και φυσικά έχω δοκιμάσει και το scrub από την εταιρεία και μου άρεσε πολύ!!Εαν θες δοκίμασε και την μάσκα από yellow rose με Υαλουρονικό οξύ και πέταλα από τριαντάφυλλο και θα με θυμηθείς!!Είναι φοβερή μάσκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! :) Πολύ ενδιαφέρον!Θα την δοκιμάσω σίγουρα!!

      Διαγραφή
  4. έχεις βραβείο :) πέρασε απο το blog μας για να το παραλάβεις :)
    http://maryblossom13.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν την ήξερα αυτή την εταιρία!στη φωτογραφία δεν φαίνονται καν οι κόκκοι!εγώ αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ της bioten αλλά σκέφτομαι όταν μου τελειώσει να πάρω του Κορρέ!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι επαγγελματική!Δεν φαίνονται καθόλου αλλα το βάλεις στο πρόσωπο σου και αρχίζεις το μασάζ του νιώθεις πολύ!Κάνουν φοβερό καθαρισμό!Εχω ακούσει καλά λόγια για το scrub της Bioten!Κάποια στιγμή θα το δοκιμάσω σίγουρα!Για του κορρέ δεν ξέρω.. :)

      Διαγραφή

Insta feed