Review: Face Primer Sephora + Πινέλο Sephora (blush-bronzer)

by - 5:02 π.μ.

Γεια σας!Τι κρύο είναι αυτό τις τελευταίες 2 μέρες!Τουλάχιστον να δούμε και κανά χιόνι να αξίζει τον κόπο...Σήμερα σας έχω ενα review για το primer των Sephora!Πιστεύω οι περισσότερες το ξέρετε.Το έχω κανά μήνα και το δοκιμάζω για να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη!
Δεύτερο προιόν από τα Sephora είναι ένα πινέλο φλάτ για blush + bronzer.. Πάμε να τα δούμε!

Ξεκινάμε με το Face Primer Sephora


τι είναι το face primer

Το primer λειτουργεί ως βάση ώστε να διαρκέσει περισσότερη ώρα το μακιγιάζ σας αναλλοίωτο,να απλωθεί πιο εύκολα το make up και να μην εμφανίσετε λιπαρότητα.

Face Primer Sephora

Η αλήθεια είναι οτι μου φάνηκε λίγο ακριβό στην αρχή αλλά χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα. Η πρώτη μου εμπειρία με το συγκεκριμένο primer δεν ήταν καθόλου καλή. Μου εμφάνισε λιπαρότητα σε 1 ώρα το πολύ.
Το ξανά χρησιμοποίησα βέβαια και έχω να πω πολύ καλά λόγια..Ισως την πρώτη φορά κάτι να μην έκανα σωστά ή να έτυχε. Απλώνετε πολύ ωραία στο δέρμα και έχει πολύ απαλή υφή.
Το μακιγιάζ κρατάει πολύ ώρα και δεν μου εμφανίζει λιπαρότητα για πολλές ώρες..Μέχρι τώρα το έχω τεστάρει γύρω στις 4-5 ώρες και μπορώ να πω οτι εμφανίζει μετά από τόσες ώρες απειροελάχιστη λιπαρότητα.

Τιμή και ποσότητα

Είναι στα 15 ml και κοστίζει 11,50 (περίπου)

Συνεχίζω με το  πινέλο των Sephora για ρουζ και bronzer



Είναι το νούμερο 43 και όπως βλέπετε στην εικόνα είναι ένα φλάτ πινέλο. Οι τρίχες του είναι πολύ μαλακές και αρκετά πυκνές. Αν και λέει πάνω οτι είναι για ρούζ και για bronzer δεν νομίζω οτι είναι εύχρηστα για αυτό το σκοπό. Εγώ το χρησιμοποιώ ως πινέλο για την πούδρα και με έχει βολέψει πολύ. Το θεωρώ ένα πολύ καλό πινέλο. 

Τιμή 

Κόστιζε 16 ευρώ.

Που τα βρίσκετε

  • Υπάρχουν αρκετά καταστήματα Sephora. Mπορείτε να δείτε την ιστοσελίδα τους εδώ
  • Και μπορείτε να τους βρείτε μέσω facebook εδώ
  • Για να εντοπίσετε το κοντινότερο κατάστημα Sephora μπείτε εδώ

Και μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό που τρέχει..Για να λάβετε μέρος πατήστε!

Αυτά για σήμερα!Εσείς έχετε κάποιο από αυτά??Περιμένω τα σχόλια σας από κάτω!
Μέχρι το επόμενο πόστ να περνάτε καλά!
Φιλιά,
Ιωάννα




You May Also Like

10 σχόλια

  1. Ενδιαφέρον το primer, εγώ είμαι ικανοποιημένη με της Inglot μέχρι στιγμής. Το πινέλο όντως δεν μπορώ να καταλάβω πως θα βόλευε για ρουζ και μπρόνζερ, συνήθως πρέπει να είναι πιο οβάλ. Για πούδρα όμως φαίνεται τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα πόσο είχε της inglot??Ναι ρε συ και μένα μου φάνηκε περίεργο..Αυτό που λες,πρέπει να είναι πιο οβάλ για ρούζ..Για πούδρα όντως είναι πολύ καλό!!

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς δεν θυμάμαι τιμή, είχα πάρει αρκέτα πραγματάκια μαζί εκείνη τη μέρα. Θα το ψάξω όμως και θα σου πω!

      Διαγραφή
  2. το πινέλο όντως φαίνεται καλό για πούδρα!primer η αλήθεια είναι πως δεν χρησιμοποιώ οπότε δεν έχω γνώμη...:)

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ βολικό!Και εγώ το πρώτο primer είναι που χρησιμοποιώ..Είχα χρησιμοποιήσει μια φορά από kryolan, πάρα πολύ καλό. Καλό είναι να φοράμε primer,ειδικά αν έχουμε λιπαρό δέρμα!Βοθάει.. :)

      Διαγραφή
  3. το primer εμενα δυστυχως δεν μου αρεσε...δεν το σηκωνει το δερμα μου..γενικα εχω καταλαβει οτι τα primer σιλικονης δεν μου ταιριαζουν..το πινελο φαινεται πολυ ωραιο..εγω ψαχνω ενα τετοιο για να απλωνω το make up

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααα μάλιστα..δοκιμάσε τότε σε μορφή κρέμας..Ναι είναι καλό!Εχω παραγγείλει ενα πινέλο για make up από το ebay!Οπότε μόλις το παραλάβω και το δοκιμάσω θα κάνω review..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το πινέλο αυτό το έχω κι εγώ και το έχω καταευχαριστηθεί! Είναι από τα αγαπημένα μου! Δεν το χρησιμοποιώ για ρουζ, αλλά για μπρόνζερ είναι πολύ καλό! Το λατρεύω και το προτείνω ανεπιφύλακτα! Θα το ερωτευθείτε, ακόμα και αν το χρησιμοποιήσετε για μέικ απ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι.είναι πολύ ωραίο..Το έχω δοκιμάσει για make up αλλά δεν μου άρεσε!

      Διαγραφή

Insta feed