Νο#1 : Προτάσεις για εορταστικά μακιγιάζ (+ ψεύτικες βλεφαρίδες)

by - 6:24 π.μ.


Γεια σας!Σας έχω ένα βιντεάκι σήμερα.. Είναι η πρώτη μου πρόταση για εορταστικό μακιγιάζ!Μπορείτε να κάνετε αυτό το μακιγιάζ για Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, γενικά τώρα τις γιορτές αλλά και για μια βραδινή έξοδο! Θα ακολουθήσουν και άλλα τέτοια μακιγιάζ!




Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα είναι :
 liquid foundation-nb, kryolan
dream mat powder-05, maybelline
healthy mix-51, bourjois
stay all day 16h-10, essence
σκιές,ρούζ- παλέτα Sephora
super fine eyeliner, essence
colossal, maybelline
make up studio - ψεύτικες βλεφαρίδες
eyelash adjesive 
super smooth eyeliner, maybelline
candit candy, sephora
snob, mac
mini set lipgloss 

Ελπίζω να σας αρέσει!Περιμένω τα σχόλια σας και προτάσεις για επόμενο εορταστικό μακιγιάζ!
Φιλιά,
Ιωάννα






You May Also Like

8 σχόλια

  1. Τέλειο μακιγιάζ Ιωάννα μου!!!
    Καλώς σε βρηκα!!!
    Φωτεινή

    http://littletreasureshandmade.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!Χαίρομαι που σου αρέσει!!Καλώς σε βρήκα κ εγώ!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο και εντυπωσιακό! Σου πάνε πολύ και τα σκούρα χρώματα στα μάτια και οι ψεύτικες βλεφαρίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τωρα ανακαλυψα το blog σου,θα γινω μελος!!Αν θελεις μπορεις να γινεις μελος στο δικό μου!!!
    Ειμαι καινουρια!! Και θα χαρω πολυ να γίνετε μέλη όσες θελετε!!
    http://dimitrasopinion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed