Review: CC Cream ~ Tommy G.

by - 10:46 π.μ.

Γεια σας!Στο σημερινό post θα σας μιλήσω για μια αγορά που έχω κάνει αρκετό καιρό τώρα, αν θυμάμαι καλά απ το καλοκαίρι..Πρόκειται για την CC cream της εταιρίας Tommy G.



Λίγα λόγια για την CC cream

CC cream σημαίνει Color Corector, δηλαδή οι κρέμες αυτές διορθώνουν τις κοκκινίλες και τις δυσχρωμίες του προσώπου.
Τώρα όσον αφορά την συγκεκριμένη, είναι στα 35 ml και κοστίζει γύρω στα 12 ευρώ. Είναι για μικτά λιπαρά δέρματα και είναι στην απόχρωση Νο2, καθώς την πήρα το καλοκαίρι που είχα μαυρίσει!

Τι υποστηρίζει ότι προσφέρει

Οι δράσεις της CC είναι πέντε σύμφωνα με την συσκευασία:
  1. Ενυδατώνει.
  2. Χαρίζει ματ αποτέλεσμα που διαρκεί.
  3. Δίνει ομοιόμορφο τόνο και λάμψη.
  4. Καλύπτει πόρους και κηλίδες.
  5. Προστατεύει από UV-SPF 20
Αυτά μας λέει λοιπόν η εταιρία...



Η γνώμη μου

Καταρχάς μυρίζει πολύ ωραία. Με το που την απλώνεις νιώθεις αρκετή ενυδάτωση. Αφήνει αρκετά ματ το πρόσωπο αλλά εγώ βάζω πάντα πούδρα!Όσον αφορά την κάλυψη μπορώ να πω ότι κάνει πολύ καλή δουλειά.Αφήνει ομοιόμορφο το πρόσωπο μου και αυτό το θεωρώ σημαντικό για ένα τέτοιο προϊόν!
Δυστυχώς όμως τα αρνητικά που έχει με έκαναν να μην τη χρησιμοποιώ πια...Και ποια είναι αυτά?Το σημαντικότερο από τα 2 που έχω να σας πω είναι ότι βγάζει λιπαρότητα σχεδόν αμέσως.Δηλαδή και με πούδρα που χρησιμοποιώ σε μισή ώρα το πολύ που έχει βγάλει λιπαρότητα στη ζώνη Τ και δεν συζητώ και πως γίνομαι 1-2 ώρες μετά ας πούμε!!Το δεύτερο αρνητικό που βρήκα είναι η συσκευασία.Το στόμιο του είναι μεγάλο για τέτοιο προϊόν και η CC είναι λεπτόρρευστη οπότε καταλαβαίνεται τι γίνεται!Έχω λερωθεί αρκετές φορές με την συγκεκριμένη. Την χρησιμοποίησα αρκετές φορές το καλοκαίρι γιατί δεν ήθελα να την πετάξω αλλά μετά πήρα την BB της Garnier και δεν την έχω χρησιμοποιήσει από τότε. 



Θετικά +
  • Προσφέρει ενυδάτωση
  • Μυρίζει πολύ ωραία
  • Καλύπτει κοκκινίλες και αφήνει ομοιόμορφο το πρόσωπο
  • Έχει αρκετά καλή κάλυψη
Αρνητικά -
  • Βγάζει λιπαρότητα στη ζώνη Τ πάρα πολύ γρήγορα
  • Δεν είναι πρακτική η συσκευασία του

Αυτή ήταν η γνώμη μου για την CC του Tommy G. Θα με ενδιέφερε πολύ να μου πείτε τη δική σας γνώμη για την συγκεκριμένη!Την έχετε χρησιμοποιήσει?Σας άρεσε ή οχι?Επίσης θέλω να πείτε ποια BB ή CC χρησιμοποιείτε!!
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα




You May Also Like

6 σχόλια

  1. Εγώ τη συγκεκριμένη δεν την έχω δοκιμάσει αλλά όσες BB δοκίμασα μου έβγαζαν λιπαρότητα και τελικά δε θέλω να πειραματιστώ και με άλλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμαζε τες πρώτα σε δείγματα!Και εγώ αυτό θα κάνω..Μην δίνουμε λεφτά τσάμπα!

      Διαγραφή
  2. εγώ δεν χρησιμοποιώ τέτοιες κρέμες αλλά τα αρνητικά αυτής φτάνουν για να μην την ξαναπάρεις!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ γενικά χρησιμοποιώ..Τις θεωρώ πρακτικές!Σίγουρα δεν θα την ξαναπάρω,ναι!

      Διαγραφή
  3. Το στόμιο το έχουν μικρύνει πλέον. Το έχουν κάνει μικροσκοπικό μάλιστα, μπορώ να πω!! Εμένα με έχει βολέψει πάρα πολύ η συγκεκριμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγορασα προσφατα την κρεμα..ειναι αρκετα καλη..αλλα αφηνει οντως λιπαροτητα..και εγω εχω ηδη λιπαρο δερμα.Με εχει βολεψει αρκετα παντως..ενυδατωνει αρκετα και κανει ομοιομορφο το χρωμα του δερματος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed