Χριστουγεννιάτικο haulακι !!

by - 11:27 π.μ.

Γεια σας!Καταρχάς καλές γιορτές σε όλους και ευχές για ένα νέο έτος γεμάτο χαρά και πάνω απ όλα υγεία!Την προηγούμενη βδομάδα βρέθηκα τελείως τυχαία στα Hondos Center!!Και είπα να πάρω 2-3 πραγματάκια!



Θα ξεκινήσω με το spray conditioner της Pantene για ανάλαφρα μαλλιά..


Είναι στα 150 ml και είναι για λεπτή τρίχα. Ουσιαστικά είναι ένα προϊόν το οποίο βάζεις στα μαλλιά σου για να τα ξεμπλέξεις. Είναι πολύ οικονομικό, στα 3 € περίπου και την μέρα που πήγα εγώ ήταν σε προσφορά 1+1 δώρο. Γενικά εκείνη τη μέρα είχε πολλές προσφορές στο hondos center.. Ενώ λέει οτι είναι για λεπτή τρίχα και η δική μου είναι κανονική προς χοντρή το πήρα γιατί δεν νομίζω να τα επηρεάσει αρνητικά.Θα το δοκιμάσω βέβαια να δω αν είναι καλό!




Εννοείται οτι αφού βρέθηκα Hondos θα έπαιρνα κάτι από Essence!!Μέχρι τώρα θα έχετε καταλάβει οτι την αγαπώ!Πήρα λοιπόν από τη σειρά ''Dark Romance'' ένα highlighter σε κρεμώδη υφή. Κόστιζε περίπου 4 €. Το δοκίμασα χθες και μου άρεσε αρκετά. Έχει αρκετούς ιριδισμούς μέσα. 



Επίσης από την Essence πήρα ένα υγρό eyeliner. Κόστισε 3,5 € περίπου και είναι αδιάβροχο. Όπως βλέπετε έχει πολύ λεπτό βουρτσάκι κάτι που μου άρεσε πολύ και για αυτό το πήρα κυρίως!Γράφει πολύ έντονο μαύρο και χάρη στο λεπτό του πινελάκι μπορείτε να κάνετε από πολύ λεπτή γραμμή (σύριζα στις βλεφαρίδες) μέχρι πολύ χοντρή γραμμή. Το έχω δοκιμάσει μια φορά και ήταν πολύ εύχρηστο. Μου φάνηκε βέβαια ότι αν περάσεις πολλές φορές το eyeliner στο ίδιο σημείο για να το τελειοποιήσεις μετά το νιώθεις λίγο ''βαρύ'', σαν να κολλάει το βλέφαρο σου αλλά όχι για πολύ ώρα. Κατα τ' άλλα μου κράτησε όλο το βράδυ..



Ήθελα καιρό να πάρω βουρτσάκια για σκιές (αν τα λέω καλά, έχω κολλήσει!!). Η αλήθεια είναι ότι έχω χρόνια να  χρησιμοποιήσω και έπαιρνα μόνο πινέλα για τις σκιές μου. Αλλά βολεύουν πάρα πολύ για να απλώνεις σκιές επειδή έχουν σφουγγαράκι και κρατάνε περισσότερη ποσότητα απ ότι τα πινέλα..Οπότε για το κινητό βλέφαρο και για γωνία πιστεύω είναι ιδανικά..Κόστιζαν γύρω στα 2 € αν δεν κάνω λάθος!



Τέλος, μιας και είναι γιορτές πήρα ψεύτικες βλεφαρίδες. Είναι από την Eylure, την κλασική μάρκα που έχουν τα hondos για ψεύτικες βλεφαρίδες και είναι από τη σειρά της Katy Perry. Τις συγκεκριμένες τις έχω ξαναπάρει και μου άρεσαν πολύ.Δίνουν πολύ ωραίο αποτέλεσμα χωρίς να φαίνονται ψεύτικες. Κόστισαν 8€.


Αυτά ήταν τα πραγματάκια που πήρα..Δεν είναι πολλά αλλά θέλω να πάρω και άλλα.Καταλαβαίνετε.. Καταναλωτική μανία!!!!Έχετε κάποιο προϊόν από αυτά αυτά που σας έδειξα?Επίσης, θα ήθελα να μου προτείνετε ψεύτικες βλεφαρίδες σχετικά οικονομικές και καλές!

  • Για να μαθαίνετε προσφορές σε καλλυντικά και πολλά άλλα κάντε like στη σελίδα μου!
  • Επίσης, ανεβάζω και βιντεάκια στο youtube με θέματα ομορφιάς φυσικά! Μπορείτε να δείτε το κανάλι μου εδώ και αν σας ενδιαφέρει πατήστε εγγραφή!
  • Μπορείτε να με βρείτε και στον instagram εδώ!
  • Και φυσικά στο google + 


Φιλιά πολλά, 
Ιωάννα

You May Also Like

10 σχόλια

  1. Αχ αυτή η Essence θα σε καταστρέψει! :-p Θέλω πολύ να μου πεις γνώμη για το σπρέι της Pantene και επίσης θέλω το eyeliner της Essence αλλά φυσικά όταν πήγα εγώ Γλυφάδα δεν το βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά σίγουρα..!Ηδη τα έχω δοκιμάσει όλα αλλά μια φορά μόνο..Οπότε θέλω να τα τεστάρω ακόμα!Μπορεί να έχει στην Ερμού..Θα πάμε να δούμε!Εχει και catrice!!

      Διαγραφή
  2. Το spray conditioner από την Pantenne το εχω και εγω , και ειναι πραγματικά πάρα πολύ ωραίο !!! Έχει και καταπληκτικό άρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραία!Και μένα 2-3 φορές που το χρησιμοποίησα καλό μου φάνηκε!Το άρωμα του μου θυμίζει τα σαμπουάν της Pantene!

      Διαγραφή
  3. πήρες πολύ ωραία πραγματάκια!το highlighter αυτό δεν θα είναι λιπαρό?

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! :) Το έχω δοκιμάσει μια φόρα και δεν είχα πρόβλημα!Αλλά θα δείξει!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραια πραγματάκια το sprey της Pantene το εχω παρει και εγω αλλα ακομη δεν το εχω δοκιμασει!!! Φιλια !!! Καλη Χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed