Review: Golden Rose

by - 4:07 π.μ.

Γεια σας!! Κρύο και σήμερα!!Και απ οτι άκουσα την Τετάρτη θα έχουμε χιονόπτωση..Για να δούμε!!!Λοιπόν πριν 2 βδομάδες περίπου μου έστειλε η Golden Rose ένα φάκελο με 3 καλούδια μέσα και 2-3 φυλλάδια με προιόντα της εταιρίας.Την ευχαριστώ πολύ!Οπως βλέπετε και από την φωτογραφία είναι μια μάσκαρα, ενα μολύβι για τα χείλια και ενα lipgloss.



Ξεκινάμε με τη μάσκαρα!



Είναι η ''High Definition Mascara'' και είναι στα 13 ml. Πιο μεγάλη ποσότητα από τις περισσότερες μάσκαρα. Λέει πάνω ότι είναι για όγκο, ότι δίνει έντονο μαύρο χρώμα και ''σηκώνει'' τις βλεφαρίδες.
Καταρχάς  να πω ότι έχει πολύ εύκαμπτο βουρτσάκι. Δίνει σαν αποτέλεσμα έντονο μαύρο. Δεν ξέρω αν όντως τις κάνει πιο γυριστές τις βλεφαρίδες γιατί έχω γενικά γυριστές βλεφαρίδες!Δίνει μέτριο όγκο στις δικές μου βλεφαρίδες, αρκετό μάκρος και μου τις ξεχωρίζει πολύ καλά!Αφαιρείται πολύ εύκολα..Την χρησιμοποιώ κυρίως για πρωινές-απογευματινές εξόδους!

Προχωράω στο μολύβι χειλιών!



Είναι στην απόχρωση 201 και είναι ένα κεραμιδί χρώμα θα έλεγα!Είναι μαλακό (όσο πρέπει) και απλώνεται πού εύκολα και ομοιόμορφα πάνω στα χείλη. Είναι πολύ σταθερό και δεν ξηραίνει τα χείλη και έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος!Το μόνο κακό για μένα είναι ότι δεν μου πάει πολύ αυτή η απόχρωση αλλά δεν πειράζει!Σίγουρα θα δοκιμάσω και κάποιο άλλο χρώμα!

Τελευταίο προϊόν, το lipgloss.


Είναι από τη σειρά ''luxury'' και είναι το 09. Eίναι στα 9 ml  και η συσκευασία του είναι πολύ ωραία και πρωτότυπη μπορώ να πω!Το χρώμα του είναι πορτοκαλοκαφερόζ!Καλύπτει ομοιόμορφα τα χείλη. Και τι εννοώ με αυτό..Επειδή τα χείλια μου είναι ξηρά μερικά lipgloss κάνουν ''γραμμές'', αυτό τις ''καλύπτει'' και αφήνει τα χείλια μου λεία!Έχει αρκετά καλή διάρκεια για lipgloss και μυρίζει τσιχλόφουσκα!

Εδώ είναι και τα swatches...Στην πάνω πλευρά βλέπετε το μολύβι και στην κάτω το lipgloss!



Αυτό ήταν το πόστ!Ευχαριστώ και πάλι την Golden Rose που μου έστειλε αυτά τα προιόντα! Πείτε μου και εσείς τι γνώμη σας!Εχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?Τι άλλο θα μου προτείνατε να δοκιμάσω από την Golden Rose??
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα



''Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό που τρέχει στο blog μου..Πατήστε!!''




You May Also Like

12 σχόλια

  1. Οπωσδήποτε το kajal eye pencil, τα glitter eyeliner της και τη σειρά κραγιόν 2000. Τα αγαπώ όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο φαίνεται το lipgloss! Τη μάσκαρα θα ήθελα να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ωραίο!Θέλω να πάρω και σε κανά ροζάκι που είναι το χρώμα μου!Ναι,είναι καλή!

      Διαγραφή
  3. εμενα τα κραγιόν 2000 μου μυρίζουν κάπως έντονα. κατα ταλλα είναι πολύ καλη εταιρεία και έχει πολύ ωραία προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε?Για να δούμε..Θέλω να δοκιμάσω κ άλλα προιόντα της εταιρίας!Και για τα μανό έχω ακούσει καλά λόγια!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραία πραγματάκια σου έστειλαν κι εσένα!! :)

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το glossaki φαίνεται τέλειο!μου αρέσει αυτό το χρώμα για φθινόπωρο-χειμώνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι ωραίο, χειμωνιάτικο χρώμα!Το χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα!

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφα τα προιόντα που σου έστειλαν Ιωάννα μου!Ειδικά το lipgloss τι ωραίο και γλυκό χρώμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed