Soft Touch Mousse make up-Essence

by - 10:42 π.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!Σήμερα θα σας μιλήσω για ενα προιόν το οποίο έχω καιρό στη συλλογή μου.Θα κάνω ενα review για το Soft Touch Mousse make up από την Essence!




Πληροφορίες για το προϊόν


Είναι make up σε mousse μορφή. Είναι στην απόχρωση 04-matt ivory και κοστίζει 3,99€.




Η γνώμη μου


Είναι πολύ κρεμώδες προϊόν,έχει αρκετή ποσότητα μέσα και χρειάζεται λίγο προϊόν για να απλωθεί σε όλο το πρόσωπο. Έχει μέτρια κάλυψη και αφήνει ματ το πρόσωπο. Εγώ πάντα βάζω πούδρα βέβαια!Απλώνεται πολύ ωραία και ομοιόμορφα στο πρόσωπο. Επίσης,κάτι πολύ σημαντικό για μένα είναι η λιπαρότητα..Και αυτό το make up δεν εμφανίζει γρήγορα λιπαρότητα και αυτό μου άρεσε πολύ!
Ενα κακό που βρήκα είναι οτι δεν μπορείτε να χτίσετε το αποτέλεσμα.Προσπάθησα μια μέρα να βάλω παραπάνω στρώσεις για να δω αν θα μου δώσει καλύτερη κάλυψη αλλά είδα οτι σε κάποια σημεία μου έβγαλε ξηρότητα.

Θετικά
  • Πολύ κρεμώδες προϊόν
  • Μέτρια κάλυψη
  • Ματ τελείωμα
  • Ομοιόμορφο αποτέλεσμα
  • Οικονομικό προϊόν 
  • Δεν εμφανίζει γρήγορα λιπαρότητα
Αρνητικά

  • Με παραπάνω από ενα περάσματα βαραίνει το πρόσωπο




Είναι αρκετά καλό make up για καθημερινή χρήση αλλά και για κοπέλες που τώρα αρχίζουν το μακιγιάζ ή δεν έχουν πολλές ατέλειες να καλύψουν!Αν το έχετε θα ήθελα να μου πείτε και τη δική σας γνώμη!
Φιλιά πολλά..






You May Also Like

20 σχόλια

  1. Έχει πολλά θετικά αλλά ένα μεγάλο αρνητικό για μένα, αυτό που βγάζει ξηρότητα σε καποια σημεία με τις πιο πολλές στρώσεις. Συνήθως για να καλύψω κάποιες ατέλειες στο πρόσωπο μου χρειάζομαι 2-3 στρώσεις σε εκείνο το σημείο. Πολύ καλό review Ιωάννα μου, φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Ναι,με τις παραπάνω στρώσεις μου έβγαλε ξηρότητα στο κούτελο και στην άκρη των πτερυγίων της μύτης..Οπότε μάλλον δε θα σε βολέψει...Αλλά εκτός αυτού είναι αρκετά καλό make up! :)

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτά τα προϊόντα σε μορφή mousse για έναν ανεξήγητο λόγω δεν τα χωνεύω καθόλου. Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μου κάνουν κλικ. Γενικά δεν έχω δοκιμάσει κάποιο foundation από την essence ούτε ξέρω αν θα το κάνω στο μέλλον αλλά το mousse απαπα! :P
    Πολύ ωραία ανάρτηση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Ναι και μένα στην άρχη δεν με εντυπωσίαζε η mousse μορφή σε make up για κάποιο λόγο αλλά είπα να το δοκιμάσω!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το review! Εγω προσωπικά δε τα προτιμώ τα make up σε μορφή mouse. Τα θεωρώ λίγο δύσκολα στην εφαρμογή και τα φοβάμαι και από άποψη ξηρότητας! Το ότι δεν εμφανίζει συντομα λιπαρότητα ειναι ένα μεγάλο + βεβαια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Εγώ το εφαρμόζω με το χέρι και απλώνετε πολύ ωραία!Είναι μεγάλο θετικό οτι δεν εμφανίζει γρήγορα λιπαρότητα,συμφωνώ! :)

      Διαγραφή
  4. to pira prosfata an kai ligo distaktiki giati fobomoun ta mousse..einai o,ti kalutero exw balei sto derma mou..tairiazei apsoga ston tono tis epidermidas mou kai tolmw na pw pws exei apotelesmata gia mena paromoia me to doublewear tis este lauder..skopeuw na parw ki ena pio skouro(an to petuxw) giati arxizw kai maurizw.an exete lipari epidermida,speuste agoraste to!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο καλά σου έχει κάτσει ε??Καλο αυτό γιατί είναι κ οικονομικό προιόν!Σε μένα δεν έχει τόσο καλή κάλυψη..Μέτρια θα την έλεγα!

      Διαγραφή
  5. Φαίνεται ναι είναι καλό για τα λιπαρά δέρματα! άν το βρω θα το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποτε τα foudations σε μορφή mousse τα λάτρευα. Το πρώτο αγαπημένο μου ήταν της Maybelline, το οποίο αργότερα το αντικατέστησα με της Essence, μιας και ήταν αρκετά οικονομικό. Τον τελευταίο χρόνο όμως, άλλαξε το δέρμα μου πολύ και τα πρώτα προϊόντα που άφησα στην άκρη ήταν αυτά. Πλέον, προτιμώ μόνο τα foyndations σε υγρή μορφή. Τα οποία δουλεύονται ευκολότερα και καλύτερα, ειδιά με ένα σωστό πινέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ γενικά make up σε υγρή μορφή προτιμώ!Αλλά είπα να δοκιμάσω και ένα σε mousse μορφή!

      Διαγραφή
  7. Ηθελα πολυ να το δοκιμασω μιας και το mousse make up απο Maybelline ηταν απο τα αγαπημενα μου πιστευω οτι θα μου ταιριαζε πολυ αλλα οταν παω να το παρω η δεν θα το βρω καθολου ή δεν θα εχει στην αποχρωση μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,είναι ένα θέμα αυτό!Πολλές φορές δεν έχει τα προϊόντα που θέλουμε..Και εγώ θέλω να πάρω τη βάση της Essence!!

      Διαγραφή
  8. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά δεν νομίζω και να το πάρω γιατί είχα δει ότι περιέχει parabens... Πάντως για την τιμή του καλό φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σ πολύ ωραία η σελίδα σου εγώ δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτήν την εταιρία μήπως θα μπορούσες να μου πεις που μπορώ να τα βρω ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed