Review: Benefit

by - 4:45 π.μ.

Γεια σας!Έχω αρκετές μερούλες να κάνω πόστ αλλά σήμερα θα σας κάνω ένα review για κάποια προϊόντα από την Benefit που έχω!Τα έχω από τον Ιανουάριο και το θυμάμαι γιατί μου τα πήρε το αγόρι μου δώρο για την γιορτή μου!!






Ξεκινάω με την παλέτα world famous neutrlas η οποία αποτελείτε από 2 σκιές σε κρεμώδη υφή και 4 σε compact!





Στην πάνω φωτογραφία βλέπετε τις σκιές σε κρεμώδη υφή. Γράφουν εξαιρετικά καλά, όπως βλέπετε και έχουν πολύ καλή διάρκεια. Αυτό μου έκανε εντύπωση είναι ότι είναι εξαιρετικά κρεμώδεις σκιές!






Και εδώ είναι τα swatch από τις compact σκιές!Γράφουν πολύ καλά και αυτές και έχουν καλή διάρκεια!


Επόμενο προϊόν είναι το benetint 



Είναι ένα υγρό προϊόν για χείλη και ζυγωματικά. Χρησιμοποιείται δηλαδή σαν ρουζ και χρωματίζει απαλά τα χείλη. Μυρίζει τέλεια!!Μου θυμίζει μια καραμέλα η μυρωδιά του. Κυρίως το χρησιμοποιώ στα ζυγωματικά σαν ρουζ και απλώνεται πολύ ωραία. Το αποτέλεσμα που δίνει είναι ένα πολύ φυσικό κόκκινο και έχει εξαιρετική διάρκεια.



Επόμενο προϊόν είναι το Porefessional




Είναι σε μικρό μέγεθος!Είναι ένα προιόν για να γεμίζει και να καλύπτει τους πόρους..Δεδομένου οτι δεν έχουν πόρους αυτό το προιόν δεν μπορούσα να το χρησιμοποιήσω..
Το είχα δείξει στο haul #4 : Lovie,Essence+ δώρα γιορτής και μου είπαν κάποια κορίτσια κάτω στα σχόλια οτι μπορώ να το χρησιμοποιήσω και για primer προσώπου. Το δοκίμασα αλλά δεν μπορώ να πω οτι είδα διαφορά στη διάρκεια και την μείωση της λιπαρότητας..Για το αν καλύπτει πόρους που είναι η κύρια δουλειά του δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη μιας και όπως σας είπα πιο πάνω δεν έχω πόρους!


Μάσκαρα There're Real



Τελευταίο προϊόν είναι η μάσκαρα, γνωστή νομίζω..Η συγκεκριμένη μου αρέσει πολύ!Έχει ένα ωραίο βουρτσάκι με κοντά τριχάκια και αν βλέπετε καλά στη φώτο έχει τριχάκια και στο πάνω μέρος της μάσκαρα! Δίνει πολύ μακρός και τις ξεχωρίζει πολύ καλά. Δίνει αρκετό όγκο και βάφει πολύ καλά και τις κάτω βλεφαρίδες!


Και αυτή είναι μια φώτο που φοράω τη μάσκαρα






Έχετε κάποιο προϊόν από Benefit?Εχετε κάτι να μου προτείνετε?
Φιλιά πολλά









You May Also Like

15 σχόλια

  1. Εντάξει, η μάσκαρα σε εσένα είναι τέλεια! Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει και τόσο που κοστίζουν δε νομίζω να τα δοκιμάσω κιόλας! Πάντως έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το Pore fessional. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,την αγαπώ!Αν και αρχίζει να ξερένεται λίγο..Τα βάζει συχνά σε έκπτωση στα Sephora!Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. δεν εχω ακόμα κάτι απο benefit ! θέλω όμως να δοκιμάσω την μάσκαρα απο ότι βλέπω κ απο την φωτο σου δίνει ωραίο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ ωραία!!Συχνά τα Sephora βάζουν σε έκπτωση προιόντα από Benefit! ;)

      Διαγραφή
  3. καλησπέρα ουτε εγώ έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προίοντα της benefit άλλα μου άρεσε πολύ το πακέτο με τις σκιές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίες σκιές και ευκολοφέρετες!Και φοβερή απόδοση κ διάρκεια!! :*

      Διαγραφή
  4. τέλεια όλα αλλα λατρεψα περισσότερο τις σκιες και την μασκαρα... Φιλακια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω το Hoola και το Porefessional και τα αγαπώ και τα δύο!!!
    Το Porefessional είναι για τους πόρους και για να εφαρμόζετε καλύτερα το foundation δεν μειώνει την λιπαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα νόμιζα οτι ήταν και για την λιπαρότητα..Ευχαριστώ για την πληροφορία!

      Διαγραφή
  6. Μιλαμε η μασκαρα σου κανει φοβερες βλεφαριδες..πω πω...και γω την αγαπω αλλα σε σενα δειχνει ακομα πιο ωραια...και τα υπολοιπα τα εχω και τα αγαπω επισης..γενικα η Benefit δε με εχει απογοητευσει εκτος απο ενα προϊον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ προς το παρόν αυτά έχω μόνο!χιχι Θα θελα κ άλλα προιόντα!Την μάσκαρα την αγαπώ! :)

      Διαγραφή
  7. Ματάρες !!! Αυτή τη μασκαρά κάποια
    στιγμή θα τ πάρω φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ωραίες βλεφαρίδες!!!
    πάρα πολύ ωραία όλα!!!
    ζήλεψα την παλέττα-τι πρωτότυπο- και την μάσκαρα!!!
    πόσο μου αρέσουν οι συσκευασίες της Benefit!!!
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed