Review: Studio Silk&Gloss-L'Oreal

by - 6:33 π.μ.


Γεια σας και καλό μήνα!!Ο Μάιος μπήκε με πολύ ωραίο καιρό και χαίρομαι!!Σήμερα σας έχω ένα review!Θα σας μιλήσω για το Studio Silk&Gloss από την L'Oreal..




Είναι σπρει για ίσιωμα με μικρο-ίνες μεταξιού, προστατεύει από την θερμότητα και βοηθάει και στο φριζάρισμα. Είναι στα 200 ml και κόστιζε περίπου γύρω στα 3-4 ευρώ (αν θυμάμαι καλά!)
Καταρχάς, μου αρέσει πολύ η συσκευασία!Το στόμιο του σπρέι είναι πολύ καλό, δεν φεύγει το προϊόν παντού αλλά μόνο εκεί που το βάζετε. Έχει καλή θερμοπροστασία!Το βάζω πάντα πριν το πιστολάκι ή το ισιωτικό (στο ισιωτικό προσέχω να έχουν στεγνώσει απ το προϊόν) και ποτέ δεν έχει μυρίσει καμένο!Όσον αφορά το ίσιωμα και το φριζάρισμα δεν έχω παρατηρήσει κάποια αλλαγή!Ίσως στο ίσιωμα ελάχιστα..Στο φριζάρισμα καμία αλλαγή!


Με λίγα λόγια
  • Καλό στόμιο σπρέι
  • Καλή θερμοπροστασία
  • Σχετικά οικονομικό προϊόν
  • Δεν είδα διαφορά στο ίσιωμα και στο φριζάρισμα



Και κάπου εδώ τελειώνει το review!!Εσείς τι χρησιμοποιείτε για θερμοπροστασία??






You May Also Like

10 σχόλια

  1. εχω δοκιμασει ενα σωρο τετοια! τιποτα δεν μου εχουν κανει , και σπρει κ κρεμες και σαμπουαν εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι δεν σου κανουν τιποτα και σου βαραινουν το μαλλι! εμενα τουλαχιστον την επομενη ηθελε λουσιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να σ πω 2-3 που έχω δοκιμάσει για θερμοπροστασία μου άρεσαν!

      Διαγραφή
  2. το συγκεκριμένο δεν το εχω δοκιμάσει και αλλά έχω δοκιμάσει πολλά τέτοια προιοντα και δεν κάνουν τιποτα απολύτως, μονο απο τα προιόντα κομμωτηρίο βλέπω αποτελέσματα αλλα και αυτα ειναι πανακριβα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα μου άρεσε όσον αφορά τη θερμοπροστασία..Τα υπόλοιπα που λέει οτι κάνει (εύκολο ίσιωμα,φριζάρισμα) δεν είδα καμιά διαφορά!

      Διαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει 2-3 τέτοια προϊόντα και το μόνο που "λίγο άξιζε" είναι της Elnett Satin Heat Protect.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω ένα της Dove αλλά δεν είμαι ακόμα σίγουρη ότι κάνει κάτι...Βλέπεις δεν τα ισιώνω και πολύ συχνά... Αυτό καλό φαίνεται! Ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! :) της Dove ε?Δεν έχω το έχω δει!Πάντως απ ότι βλέπω στα σχόλια δεν έχετε βρει καλό προιόν θερμοπροστασίας! χιχι

      Διαγραφή
  5. Εγώ χρησιμοποιούσα ένα της Pantene και μου άρεσε πολύ. Τώρα έχω της Syoss αλλά λαδώνει λιγάκι τα μαλλιά και περιμένω πως και πως να τελειώσει!!
    Στο προτείνω της Pantene (από την σειρά Αναδόμηση και Προστασία). Είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή αλλά συχνά το βρίσκεις σε προσφορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της Syoss δεν μου αρέσει τίποτα εκτός από τις λακ!Της pantene γενικά μου αρέσουν τα προιόντα για τα μαλλιά!Θα το κοιτάξω όταν μου τελειώσει αυτό που έχω! :)

      Διαγραφή

Insta feed