Review: Better Skin make up- Maybelline

by - 7:22 π.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!Για σήμερα σας έχω ένα ακόμα review..Αυτή τη φορά θα σας πω την γνώμη μου για το Better Skin της Maybelline. Το συγκεκριμένο το έχω πάνω από μήνα!






Χαρακτηριστικά


Το έχω στην απόχρωση  005 light beige, έχει SPF 20-αρκετά υψηλός δείκτης για make up-, είναι για κανονικά δέρματα και είναι στα 30 ml..Το συγκεκριμένο make up υπόσχεται οτι δείχνει το πρόσωπο καλύτερο μέσα σε 3 βδομάδες.







Η γνώμη μου


Καταρχάς μου αρέσει η συσκευασία του..Είναι ένα όμορφο γυάλινο μπουκαλάκι με αντλία. Είναι λεπτόρευστο και ελαφρύ make up, είναι σαν μην φοράτε τίποτα!Με το που το εφάρμοσα ένιωσα αρκετή ενυδάτωση και μου άρεσε η αίσθηση που άφησε στο πρόσωπο μου! Έχει μέτρια κάλυψη αλλά δεν με ενόχλησε πολύ δεδομένου ότι έχει και SPF και είναι ελαφρύ θα το έβαζα και πρωί!Οταν έκανα το ντεμακιγιάζ μου και το αφαίρεσα ένιωσα το πρόσωπο μου πιο απαλό και λαμπερό σαν να είχα κάνει μάσκα!Οπότε πιστεύω οτι το better skin που λέει, το κάνει!!Κοστίζει 14€, σχετικά οικονομικό..Εγώ το είχα πάρει με έκπτωση 3€!
Κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου είναι ότι μετά από λίγη ώρα έβγαζε λιπαρότητα..Έτυχε μια μέρα να το έχω στο πρόσωπο μου αρκετές ώρες (8-10 περίπου) και το μετάνιωσα που το έβαλα!!Πραγματικά τόση λιπαρότητα δεν έχω ξαναδεί να μου βγάζει make up!Κυριολεκτικά έλιωσε στο πρόσωπο μου..Πολύ άσχημη αίσθηση. Δυστυχώς δεν θα το πολυχρησιμοποιήσω αν και έχει πολλά καλά όπως σας είπα και πιο πάνω..
Θεωρώ ότι είναι ένα make up που ταιριάζει περισσότερο σε κανονικές και ξηρές επιδερμίδες.Πιστεύω ότι αν έχετε τέτοια επιδερμίδα θα το ευχαριστηθείτε πολύ γιατί εκτός της λιπαρότητας είναι πολύ αξιόλογο make up.!


Θετικά

  • Μέτρια κάλυψη
  • Πρακτική και όμορφη συσκευασία
  • Λεπτόρευστο και ελαφρύ make up
  • SPF 30
  •  Better Skin (όντως όπως λέει και το όνομα του κάνει πιο ωραίο το δέρμα)
  • Σχετικά οικονομικό

Αρνητικά
  • Λιπαρότητα 
  • Μετά από ώρες αλλοιώνεται


Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό που τρέχει στο blog μου!!Πατήστε για να πάρετε μέρος!


Αυτή είναι η γνώμη μου για το Better Skin της Maybelline!!Θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη σας αν το έχετε!Ποιο make up χρησιμοποιείτε αυτό τον καιρό??Επίσης, πείτε μου το χειρότερο make up που έχετε δοκιμάσει!


Φιλιά πολλά,

Ιωάννα


You May Also Like

26 σχόλια

  1. δεν το έχω δοκιμάσει...θα ήθελα ΠΟΛΥ όμως...έχω αρκετά όμως και λέω να κρατηθώ για λίγο διάστημα...θα το βάλω στα υπ''οψιν όμως!!!πολύ ωραίο review!!!το καλύτερο που είχα ήταν το double wear παλιότερα απο estee!!! πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το double wrear!Είναι στην wishlist μου!!Οταν το πάρεις περιμένω στη γνώμη σου!! :)) Φιλιααααα

      Διαγραφή
  2. Εγώ χρησιμοποιώ της Seventeen το Natural Velvet και είμαι σχετικά ευχαριστημένη, είχα πάρει και εγώ ένα της Maybelline και άφηνε όντως λιπαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν το εχω δοκιμασει αλλα δε νομιζω κιολας..το γεγονος οτι βγαζει λιπαροτητα ειναι που με απωθει...ισως δοκιμασω το concealer απο την ιδια σειρα..μμμ το χειροτερο make up???δεν εχω δοκιμασει καποιο κακο Make up γιατι το ψαχνω λιγο πολυ..αν θεωρειται make up θα ελεγα τη BB ΤΗς GARNIER την πρωτη που πραγματικα ειναι ο,τι χειροτερο εχω δοκιμασει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,άσε πολύ λιπαρότητα.. :/ Την έχω την bb και μου αρέσει αρκετά!

      Διαγραφή
  4. με εσωσες ! θα πηγαινα να το παρω, αλλα λογω του οτι εχω μικτο δερμα δεν θα μεινει πανω μου καθολου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,δεν νομίζω να σου κάτσει καλά..Βέβαια μπορείς να πάρεις ενα δειγματάκι να την δοκιμάσεις ή να τους πεις να σε βάψουν..ποτέ δεν ξέρεις.. :))

      Διαγραφή
  5. Ωραία δεν χρειάζεται να το δοκιμάσω! έχω λιπαρό δέρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ότι βοηθάει όντως το δέρμα και το κάνει πιο απαλό μου αρεσε πολύ! !! Οσο για τη λιπαρότητα ειναι μεγάλο μείον, αν και εγώ δεν εχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα οποτε νομίζω δε θα εχω μεγαλο πρόβλημα με το συγκεκριμένο. Και εχει κ spf 30 που εγω που ειμαι και ασπρη (:ρ) θα με βολέψει απόλυτα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει αρκετά θετικά και αφού δεν έχεις μεικτό-λιπαρό δέρμα δέρμα νομίζω οτι θα σου αρέσει!

      Διαγραφή
  7. εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη απο τα make up της Maybelline και θα ήθελα να δοκιμάσω και αυτό..
    φιλακια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στην αρχή έλεγα να το πάρω κι εγώ αλλά με χαλάει και η μέτρια κάλυψη και η λιπαρότητα! Πάλι καλά που έκανες το review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την μέτρια κάλυψη την αντέχω αλλά την λιπαρότητα με τίποτα!!

      Διαγραφή
  9. I really like Rimmel products!
    New post on my blog :)
    http://lapetitetasse.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κρίμα, και μία φίλη μου μου έχει πει τα καλύτερα γι'αυτό, αλλά έχει ξηρή επιδερμίδα και είχα υποψιαστεί ότι δε θα μου ταιριάξει, μου το επιβεβαίωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,σε ξηρή επιδερμίδα θα είναι πολύ καλό!!Εκτός απ την λιπαρότητα μου άρεσε πολύ σαν προϊόν!

      Διαγραφή
  11. Ωχ Ιωάννα μου φαντάσου να το έπαιρνα που έχω πολύ λιπαρή επιδερμίδα!Δεν θέλω να φανταστώ μετά από κάποιες ώρες πως θα ήμουν!!χαχα
    Τώρα έχω βάλει στο μάτι να δοκιμάσω ένα makeup του ΚΟΡΡΕ που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια!!Για να δούμε τι θα δούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα!!Εχω 2 δειγματάκια από make up του korre αλλά δυστυχώς είναι πιο σκούρα απ το πρόσωπο μου τώρα..Το καλοκαίρι θα μου κάνει μια χαρά..Το δοκίμασα λίγο μέσα στο σπίτι και μου άρεσε!!

      Διαγραφή
  12. Τα είχα στα υπόψη, γιατί είχα ακούσει πως έχει ματ τελείωμα, αλλά με έβαλες σε σκέψεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει ματ τελείωμα!Με τίποτα!Θέλει πούδρα..Μπορείς να ζητήσεις ενα δειγματάκι για να το δοκιμάσεις... :)

      Διαγραφή

Insta feed