Matte Lasting Lipstick-Seventeen

by - 1:19 μ.μ.

Γεια σας!Απ οτι βλέπω ο καιρός δεν λέει να φτιάξει με τίποτα!!Μπορεί να μην έχει κρύο αλλά δεν έχει πολύ ήλιο,τουλάχιστον σήμερα..Ήρθε η μέρα για να σας μιλήσω για την νέα μου αγάπη..Τα κραγιόν από την ματ σειρά της Seventeen.




Λίγα λόγια για το προϊόν


Εδώ και λίγο καιρό η Seventeen λάνσαρε την ματ σειρά η οποία αποτελείτε από 26 χρώματα..Σύμφωνα με την εταιρία τα ματ κραγιόν της :

  • Προστατεύουν,ενυδατώνουν και μαλακώνουν τα χείλη
  • Προσφέρουν εντυπωσιακό αποτέλεσμα και φυσικό
  • Περιέχουν φόρμουλα με μάνγκο και έλαιο jojoba για ομοιόμορφη εφαρμογή
  • Διαθέτουν αντηλιακό δείκτη προστασίας SPF 15
  • Δεν έχουν parabens




Στις παρακάτω φώτο μπορείτε να δείτε όλες τις αποχρώσεις σύμφωνα με το επίσημο site της Seventeen.






Απ'όλα αυτά τα πολύ όμορφα χρώματα εγώ θα σας δείξω το no.16




Είναι ένα πολύ όμορφο σάπιο μήλο, διακριτικό χρώμα για όλες τις εποχές!Το χρησιμοποιώ πάντα με ενυδατικό αν και δεν ξηραίνει τα χείλη αν το βάλετε μόνο του αλλά εγώ πάντα βάζω για να είναι ακόμα πιο βουτυρένιο στα χείλη μου!Απλώνετε εξαιρετικά ωραία και ομοιόμορφα. Έχει αρκετά καλή διάρκεια και δείχνει τα χείλη όμορφα!Το προτείνω άφοβα σε κοπέλες που έχουν ξηρά χείλη σαν τα δικά μου!Το βρίσκετε στα Hondos center, στα Galerie de Beaute και στα Batistas στα 10€. Αν ξέχασα κάποιο κατάστημα πείτε μου κάτω στα σχόλια!










Γενικά,μπορώ να πω οτι με το που το δοκίμασα λάτρεψα την ματ υφή!!Σίγουρα θα πάρω κ άλλα κραγιονάκια από αυτή τη σειρά!!Έχετε κάποιο από την ματ σειρά της Seventeen?Έχετε να μου προτείνετε άλλα ματ κραγιόν τα οποία να μην είναι ξηρά??




You May Also Like

18 σχόλια

  1. πολυ ομορφο χρωμα και σου παει πολυ!
    αν ξαναβρεθω στο χοντο θα τους ριξω μια ματια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!Ναι,σίγουρα!Είναι πολύ αξιόλογα κραγιόν!

      Διαγραφή
  2. τελεια κραγιον και πολυ οικονομικα..εγω φλερταρω τελευταια με το 21...ενα εντονο κοραλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ωραίο το 21!Πολύ καλοκαιρινό!Εγώ μάλλον θα πάρω το 18 την επόμενη φορά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραια η απόχρωση που διάλεξες, και μου αρεσουν και κάποιες αλλες πολύ, οποτε θα το αναζητησω και εγώ ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι φανταστικά! Φοβερά βελούδινη σύσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω το 15 αλλά δεν μου αρέσει και πολύ γιατί μου ξεραίνει τα χείλη, εκτός και αν άλλαξαν την σύσταση τους και είναι πιο ενυδατικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ε??Δοκίμασε να βάλεις ενα lip balm!Και εγώ γενικά έχω ξηρά χείλη και δεν έχω τέτοιο πρόβλημα με αυτό το κραγιόν!!

      Διαγραφή
  6. to xroma se paei poly

    des to teleuteo post mou kai pes mou tin gnomi sou gia tis teleutes agores mou

    Lady-Pa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνονται πολύ ωραία και έχουν και πολύ ωραίες αποχρώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed