Προϊόντα αποτυχίες #1

by - 6:43 π.μ.

Βιντεάκι με προϊόντα-αποτυχίες!!Δείτε τα προϊόντα που δεν μου άρεσαν!





Προϊόντα που αναφέρω:
-Gel καθαρισμού, Korres
-Hair Spray, Jean Iver
-Very me fat lash Mascara, Oriflame
-Cleansing wipes, Essence
-Lip stain~05, Sephora
-Brazil nut, Body Shop
-Better Skin~005 Light Beige, Maybelline


Να τονίσω ότι η γνώμη μου για τα προϊόντα είναι καθαρά υποκειμενική!Τα προϊόντα αυτά δεν λειτούργησαν καλά για εμένα!
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας στα σχόλια!









You May Also Like

6 σχόλια

  1. πολύ ωραίο βίντεο, δεν έχω δοκιμάσει κάτι από τα πιο πάνω .. φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ έχω χρησιμοποιήση την Very me fat lash Mascara από την Oriflame..
    Πιστεύω για εμένα που στις βλεφαρίδες μου βάζω μόνο μία στρώση είναι αρκετά καλή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε διαφορετικές βλεφαρίδες μάλλον!Σε μενα δεν έκανε κάτι :/ Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. τα αρώματα απο body shop δεν εχουν καθόλου διάρκεια έχω κ εγώ και μια που τα βάζεις μια που χάνετε η μυρωδιά τους , ίσως θέλει να έχεις βάλει και την κρέμα για να μεινει το άρωμα πιο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed