Review: LR

by - 8:13 π.μ.


Γεια σας!Επιτέλους είμαι κοντά σας μετά από πολύ καιρό με καινούργιο ποστ!Θα σας μιλήσω λοιπόν για κάποια προϊόντα που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω εδώ και αρκετό καιρό από την LR.




Λίγα λόγια για την εταιρία

H LR είναι μια Γερμανική εταιρία η οποία λειτουργεί 29 χρόνια και έχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων. Μπορείτε να βρείτε καλλυντικά,προϊόντα για διατροφή και αρώματα.


Προϊόντα για περιποίηση μαλλιών



Conditioning ShampooΈνα σαμπουάν το οποίο περιέχει 45% aloe vera. Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα και αφήνει τα μαλλιά καθαρά.
Hair Care: Είναι ένα σπρει για τα μαλλιά το οποίο περιέχει και αυτό aloe vera και το χρησιμοποιούσα αφότου είχα λουστεί και μου έκανε ευκολοχτένιστα τα μαλλιά και μου τα προστάτευε και από τη θερμότητα!Το άρωμα του είναι διακριτικό.


Περιποίηση προσώπου



Cleansing milk

Είναι ένα γαλάκτωμα για το πρόσωπο με 50% aloe Vera. Εγώ γενικά δεν χρησιμοποιώ για το ντεμακιγιάζ μου τέτοια προϊόντα, οπότε το έδωσα στη μαμά μου και της άρεσε. Αφαιρεί καλά το μακιγιάζ και δεν τσούζει το πρόσωπο και τα μάτια.Επίσης,αφήνει ενυδατωμένο το πρόσωπο.




Skin Lotion: Μια τονωτική λοσιόν με 50% Aloe Vera. Έχει ωραίο διακριτικό άρωμα αφαιρεί υπολείμματα μακιγιάζ και τονώνει το δέρμα!Μου άρεσε πολύ!


Προϊόντα για το σώμα




Contour Gel: Είναι ένα προϊόν για τις προβληματικές περιοχές..Δηλαδή για την κυτταρίτιδα! Το δοκίμασα κυρίως σε συνδυασμό με γυμναστήριο και διατροφή και είδα αποτελέσματα!!


Προϊόντα για τα χείλια



Sensitive Tooth Gel: Δεν είναι ακριβώς προϊόν για τα χείλια αλλά κοντά πέφτει!Αυτή την οδοντόκρεμα την λάτρεψα!Έχει 40% Aloe Vera και καθαρίζει πολύ καλά τα δόντια..




Colours Lipstick: Enα ωραίο κόκκινο χρώμα,απαλό όμως. Είναι πολύ ενυδατικό και δεν είναι πολύ έντονο και μου αρέσει.!Κάνει τα χείλια να φαίνονται πιο ζουμερά και πολύ σημαντικό είναι ότι δεν έχει μόλυβδο!




Lip Care: Είναι το καλύτερο ενυδατικό χειλιών που έχω δοκιμάσει!Είναι φουλ ενυδατικό και ειδικά αν έχετε ξηρά χείλη όπως εγώ θα το λατρέψετε!Έχει και αυτό Aloe Vera (40%)


Προϊόντα για τα νύχια


Nail Polish Revomer Box: Εξαιρετικό!Αφαιρεί γρήγορα και εύκολα το μανό και δεν μυρίζει άσχημα..Στα νύχια αφήνει ένα ωραίο άρωμα!

Nail Color: Ένα μανό σε ωραία κόκκινη απόχρωση!Όσες με παρακολουθείτε ξέρετε ότι δεν χρησιμοποιώ μανό γι αυτό το έδωσα στη μαμά μου!Της άρεσε πολύ και είχε πολύ καλή διάρκεια!

~~Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κύριο Ανδρέου~~

Αυτό ήταν η γνώμη μου!Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ!Αν έχετε προϊόντα από την LR θα με ενδιέφερε πολύ η γνώμη σας!

Φιλιά πολλά,
Ιωάννα





You May Also Like

2 σχόλια

  1. πολύ ωραίο post! αγαπώ τα προϊόντα της lr και τα χρησιμοποιώ πολλά χρόνια! με έχουν βολέψει πολύ σχεδόν όλα τα καλλυντικά και τα προϊόντα με aloe vera, ενώ το pseudonym είναι από τα αγαπημένα μου αρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!Ναι,όσα έχω χρησιμοποιήσει με έχουν αφήσει και μένα πολύ ικανοποιημένη!

      Διαγραφή

Insta feed