Haul - The body Shop!

by - 10:12 π.μ.

Καλησπέρα κορίτσια μου!Τι κάνετε?Στο προηγούμενο ποστ σας είχα πει για την εμπειρία μου στην Exclusive Blogger Presentation στα Body Shop..Στο σημερινό πόστ θα σας δείξω αυτά που πήρα καθώς και κάποια δειγματάκια που μου έδωσαν!



Ξεκινάω με 2 μπουκαλάκια...


Στα αριστερά βλέπετε το Vitamin E: serum in oil, το οποίο είναι ενα serum για ενυδάτωση. Βάζετε ελάχιστη ποσότητα στο χερί και κάνετε μασάζ στο πρόσωπο με απαλές κινήσεις. Είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος. Επίσης,για επιπλέον ενυδάτωση μπορείτε να το αναμείξετε στην ενυδατική σας. Ειναι 28 ml και κόστισε 16 €.
Στα δεξιά βλέπετε ενα άρωμα με μυρωδιά brazil nut.Δεν έχω λόγια!Μυρίζει απλά τέλεια!Σιρόπι καραμέλα!Το έχω λατρέψει!Είναι στα 30ml και κόστισε 12€.


Στα αριστερά είναι η Seaweed ionic clay mask και είναι για μικτό/λιπαρό δέρμα. Εχει μέσα εκχυλίσματα φυκιών και ιοντική άργυλο και μειώνει την λιπαρότητα.Την αφήνετε για 10 λεπτά και μετά την αφαιρείτε.
Στη μέση είναι η Vitamin sink-in moisture mask, κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Είναι για βαθιά ενυδάτωση.
Στα δεξιά είναι το Vitamin C microdermbrasion, η απλώς ένα scrub για το πρόσωπο!

Και οι 3 είναι στα 6 ml και κοστίζουν 2€.

Συνεχίζω με κάποια δειγματάκια που μου έδωσαν..



  1. Aloe Smoothing Gel: Είναι ενα τζελ με αλόη για να καταπραυνει την επιδερμίδα από ερεθισμούς και κοκκινίλες. Το κανονικό προιόν κοστίζει γύρω στα 15€.
  2. Brazil nut body butter: Δεν φαντάζεστε για τη μυρωδιά μιλάμε!Μυρίζει σαν την κολόνια που σας έδειξα πιο πριν!Αρκετά ενυδατικό!Κοστίζει 15€.
  3. Vanilla bliss lotion: Είναι μια body lotion με πολύ ωραίες λάμψεις μέσα!Μυρίζει βανίλια!Θα το τιμήσω το καλοκαίρι σίγουρα!Αυτή ήταν σε έκπτωση και είχε 12€.
  4. Camomile cleansing butter: Είναι ενα butter με το οποίο αφαιρούμε το μακιγιάζ και είναι με χαμομήλι. Βάζουμε ενα δισκίο ντεμακιγιάζ με λίγο προιόν και το τοποθετούμε στο πρόσωπο αφαιρώντας το μακιγιάζ.Εχει πολύ ήπια και γλυκιά γεύση χαμομήλι.
  5. For men Maca root Razor relief: Αυτό το προιόν δεν υπάρχει στη φώτο με τα δειγματάκια γιατί το έδωσα στο αγόρι μου για να το δοκιμάσει. Είναι ενα προιόν για την ξηροδερμία. Είναι στα 100ml και κοστίζει 11,50 €.
Μπορείτε πατώντας στο όνομα του προιόντος να το βλέπετε σε full size!

Αυτά ήταν τα πράγματα που αγόρασα και τα δειγματάκια που μου έδωσαν σε αυτή μου την επίσκεψη στα Body Shop!Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω!Εχετε πάρει κάποιο από αυτά?Ποιό είναι το αγαπημένο σας προιόν?

Φιλιά πολλά,
Ιωάννα



You May Also Like

16 σχόλια

  1. Λατρεύω τα προϊόντα των Body Shop! Το άρωμα πρέπει να το μυρίσω οπωσδήποτε! Από διάρκεια είναι καλό; <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει φοβερή μυρωδιά..Η αλήθεια είναι οτι δεν το έχω ελέγξει αυτό και πρέπει!Θα κάνω σίγουρα review! ^_^

      Διαγραφή
  2. Το άρωμα το Brazil Nut πόσο τέλειο είναι???Κάθε φορά που μπαίνω σε Body Shop με αυτό ψεκάζομαι:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πραγματικά δεν υπάρχει η μυρωδιά!Εχω και το body butter στην ίδια μυρωδιά και τρελένομαι!χαχα Θα το πάρω σίγουρα σε full size!

      Διαγραφή
  3. υπεροχα όλα!!! δεν εχω δοκιμασει κατι από αυτά αλλα οι κρεμες σωματος τους εχω ακουσει είναι τελειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεγειάαααα σου!!
    Το άρωμα μυρίζει τέλειααααα! :D
    υγ...το vanilla bliss δεν θα το βρεις το καλοκαίρι γιατί είναι limited edition χριστουγεννιάτικη συλλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Το έχω ερωτευτεί!!Ααα ευτυχώς που μου το είπες!!Μάλλον θα πάω να την πάρω τότε γιατί ήταν κ σε έκπτωση..!!Αν υπάρχει ακόμα!

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραία πραγματάκια!με γεια!
    αυτό που μου αρέσει πολύ στα γαλακτώματα σώματος πέρα από όλα τα άλλα είναι το ότι έχουν αντλία!αυτό με βόλεψε απίστευτα πολύ!
    σε έκανα tag...αν θες πέρνα από το blog μου να το δεις...
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2014/01/sweater-weather-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Ναι,βολεύει πολύ!
      Ααα σε ευχαριστώ!Βεβαίως και θα περάσω!

      Διαγραφή
  6. Με γειά σου!!!!!Νομίζω ότι πρέπει να δοκιμάσω το ενυδατικό serum με Βιταμίνη Ε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΑΠΩ brazil nut! μόλις ειδα το ποστ σου ψέκασα το δωμάτιο με το body mist!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed