13 αγαπημένα προϊόντα για το 2013!

by - 8:19 π.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!Τι μου κάνετε?Άργησα λίγο αλλά το έκανα το βιντεάκι με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2013. Θα σας δείξω λοιπόν τα προϊόντα, που χρησιμοποίησα περισσότερο το χρόνο που μας πέρασε!






Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα είναι τα εξής:
  1. Exotic oil, Lorvenn (Πατήστε)
  2. Body Butter-planet spa, Avon (Πατήστε)
  3. Scrub gel, Yellow Rose (Πατήστε)
  4. Μάσκα με πράσινο άργυλο,Apivita (Πατήστε)
  5. ΒΒ cream-Ligt, Garnier (Πατήστε)
  6. Healthy mix concealer-51, Bourjois
  7. Glamour to go-02 Long beach, Essence
  8. Color tatto-On and on bronze, Maybelline
  9. Large Make up pallete, Sephora
  10. I love stage, Essence 
  11. Magna Lash,Radiant (1,2)
  12. Snob, Mac
  13. No 61, Lovie

Αυτά ήταν τα αγαπημένα μου για το 2013!Έχουμε κάποιο κοινό?Εσείς ποια προϊόντα χρησιμοποιήσατε?

Φιλιά πολλά,
Ιωάννα




You May Also Like

18 σχόλια

  1. Το scrub της Yellow Rose είναι υπέροχο! Το έχω κι εγώ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα,σε έχω κάνει tag στο tag game,περισσότερα μπορείς να δείς εδώ-->http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/2014/01/tag-game.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η bb της garnier, η βάση της essence και οι color tattoo είναι από τα προιόντα που λατρεύω!! Τη mascara της radiant θέλω πολύ να τη δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!Τα έχω καταχρησιμοποίησει!Εμένα μου άρεσε πολύ!Αλλά έχω ακούσει από άλλες κοπέλες οτι δεν έκανε τίποτα στις βλεφαρίδες τους..Οπότε είναι πολύ υποκειμενικό! :)))

      Διαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου στο blog μου! Χαίρομαι που σ' αρεσε! Πολύ όμορφο το blog σου! Έγινα μέλος. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ αυτές οι color tatoo!!!είναι τόσο υπέροχες!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι color tattoo είναι αγαπημένες, ειδικά η μπρονζέ, τη φοράω και σήμερα χεχεχε! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πολύ ωραίες!Φοβερή απόδοση και διάρκεια..Θέλω και άλλες! :)

      Διαγραφή
    2. Την metallic pomegranate να πάρεις αν φοράς τέτοια χρώματα, είναι πολύ όμορφη, ειδικά σε καστανά μάτια :)

      Διαγραφή
    3. Δες εδώ :

      http://4.bp.blogspot.com/-9_9ffIrqwzw/UZzZPduphzI/AAAAAAAAN3U/nEHdg_wVbZ0/s640/maybelline%2Bcolor%2Btattoo%2Bcream%2Bshadow%2Breview.jpg

      Διαγραφή
    4. Wow φοβερό χρώμα!!!Θα τα πάρω!!

      Διαγραφή
    5. Είναι, είναι, ειδικά σε καστανά μάτια απ'ότι είδες! Να το πάρεις ;) x

      Διαγραφή

Insta feed