Haul #4: Lovie, Catrice, Gliss κ.α

by - 8:13 π.μ.

Γεια σας κορίτσια μου!Για σήμερα σας έχω ένα haul με κάποια πραγματάκια που πήρα μέσα στη βδομάδα!Κατέβηκα την Πέμπτη για βόλτα και ψώνια στο Σύνταγμα με την φίλη/συνάδελφο/blogger Μαρία και πήραμε κάποια πραγματάκια!Το δικό της haul μπορείτε να το δείτε εδώ. Είναι χορταστικότατο!


Ξεκινάω με πράγματα που πήρα για την περιποίηση μαλλιών..


Pantene Hair Spray:  Πήρα λοιπόν μια λακ της Pantene με κράτημα 4 (από 5) και είναι στα 300 ml. Κόστισε 5,40€
Sunsilk: Επειδή έχω μεγάλο πρόβλημα με το φριζάρισμα και ειδικά την πρώτη μέρα που τα λούζω και τα στεγώνω χρειαζόμουν κάτι για αυτό.Ετσι πήρα ενα ''γαλάκτωμα'' για λίανση. Είναι στα 200 ml και κόστισε 2,54€.
Gliss masc: Καθώς μου τελείωσε η 3 minute miracle που χρησιμοποιούσα, είπα να δοκιμάσω κάποια άλλη μάσκα και πήρα αυτή της Gliss. Είναι για επανόρθωση με υγρή κερατίνη και στην περιγραφή λέει οτι θρέφει την τρίχα και μειώνει το σπάσιμο της. Επίσης χρειάζεται να την αφήσεις μόνο 1 λεπτό. Είναι στα 200 ml και κόστισε γύρω στα 4,50€.


Και αφού ήμουνα στα Hondos, είπα να δοκιμάσω και την Catrice..Η εταιρία αυτή ανήκει στην Essence και είναι και αυτή οικονομική αλλά λίγο πιο ακριβή από την Essence. Πήρα λοιπόν όπως βλέπετε στα αριστεrά ενα ρουζ στην απόχρωση 070 Pinkerbell. Είναι ενα πολύ γλυκό σάπιο μήλο (στη φώτο φαίνεται πιο ροζ απ'οτι είναι). Κόστισε 3,99€.
Στα δεξιά βλέπετε τα χαρτάκια για την γυαλάδα και την λιπαρότητα και αυτό που κάνουν αυτά τα χαρτάκια είναι πιέζοντας τα ελαφρά στο πρόσωπο σας εκεί που χρειάζεται να αφαιρεί την λιπαρότητα και την γυαλάδα.Εχει 50 τεμάχια μέσα και κόστισε 3,19€.

Συνεχίζω με την αγαπημένη Lovie..


Την Πέμπτη η Lovie είχε περίπτερο στον εκθεσιακό χώρο του Συντάγματος και φυσικά την επισκεφτήκαμε και πήρα καταρχάς ένα πολύ ωραίο ρουζάκι στο νούμερο 115, είναι ενα πολύ ωραίο χρώμα με φοβερή απόδοση και χρειάζεται μικρή ποσότητα να πάρετε με το πινέλο σας αλλιώς θα γίνεται κλόουν!Οπως εγώ!!
Στα αριστερά βλέπετε μια κολόνια, την οποία μου ξαναγεμίσαν με το ίδιο άρωμα-καραμέλα-που είναι τέλειο.!Για να γεμίσεις ενα άρωμα κοστίζει 5€ και για να το ξαναγεμίσεις με το ίδιο άρωμα είναι στα 4€. Το άρωμα του είναι πολύ γλυκό!


Συνεχίζω με μια σκιά και είναι το Νο14. Γενικά είδα πολλές σκιές με διαφορετικές υφές και συσκευασίες!Εγώ διάλεξα την συγκεκριμένη, αν και είχε τόσο ωραία χρώματα που δεν ξέρω πως κρατήθηκα!!Είναι ενα ρόζ με μπλε μέσα που δίνει ένα πολύ ωραίο λιλά χρώμα!Εχει φοβερή απόδοση!Κόστισε γύρω στα 2€.


Εννοείται πως δεν γινόταν να πάω στη Lovie και να μην πάρω κραγιόν!!!Οπως βλέπετε έχουν αλλάξει τη συσκευασία στο 95% των κραγιόν (υπάρχουν λίγα που είναι με την παλιά) και είναι πολύ καλύτερη από την προηγούμενη.Δεν ανοίγει τόσο εύκολα.
Το κραγιονάκι στα αριστερά είναι το Νο2 και για μένα είναι το απόλυτο nude χρώμα!Πολύ ενυδατικό και αρκετή διάρκεια όπως όλα τα κραγιόν της Lovie!Το λάτρεψα!
Στα δεξιά είναι το νούμερο 60, ένα πολύ ωραίο σκούρο μωβ!Στα χείλια δεν βγαίνει τόσο σκούρο παρόλα αυτά είναι πολύ ωραίο χρώμα. Τα κραγιονάκια ήταν στα 2€.


Τελείωνω αυτό το haul με ένα πολύ γνωστό και αγαπημένο προιόν πολλών youtuber και blogger!Είναι το υγρό κραγιόν από την Victoria Silk Touch. Στην αρχή δεν με πολυέψηνε να το πάρω..Δεν ξέρω γιατί αλλά είπα να το δοκιμάσω μιας και ακούω πολύ καλά λόγια..Και πραγματικά τα αξίζει!Εχει φοβερή απόδοση και όταν το δοκίμασα ένιωθα λες και δεν φόραγα τίποτα!Είναι πολύ ενυδατικό και κάνει τα χείλη να φαίνονται πιο ζουμερά και μεγάλα!


Αυτά τα ολίγα πήρα!Κρατήθηκα αρκετά μπορώ πω!!Πείτε αν έχετε κάποιο από αυτά και την γνώμης!Σας άρεσαν αυτά που πήρα??
Μέχρι το επόμενο ποστ να περνάτε τέλεια!
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα




You May Also Like

24 σχόλια

  1. Έχω ένα ρουζ από την Catrice , σε μια πορτοκαλι-κοραλλί απόχρωση ( η 030 Love&Peach είναι ) .. Είναι απίστευτο <3 Απο εκεί που δεν φορούσα ρουζ , τώρα φοράω κάθε μέρα :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλά πόσο τέλειο που άλλαξαν την συσκευασία των Lovie στα κραγιόν???
    Επίσης,αυτή η κρέμα της sunsilk είναι πολύ καλή και οικονομική! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλά!Γιατί γενικά έλεγαν οτι ανοίγει το κραγιόν μέσα στην τσάντα!Αυτή η συσκευσία είναι πολύ καλύτερη!
      Α ωραία,χαίρομαι που είναι καλή γιατί χρειάζομαι ενα καλό προιόν για το φριζάρισμα!

      Διαγραφή
  3. Ελπίζω να βρω στα Hondos Centre της Καλαμάτας τα ρουζ της Catrice γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια :D
    πολύ ωραία πραγματάκια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Για να δούμε,θα έχει??Γιατί στα Hondos της περιοχής μου δεν έχει φέρει Catrice.Στην Ερμού τα βρήκα!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο haulάκι. Ψήνομαι πολύ για Catrice, ακόμα δεν έχω αποκτήσει κάποιο προϊόν. Να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Να πάρεις ναι..Εχω ακούσει γενικά καλά λόγια!

      Διαγραφή
  5. Η αλήθεια είναι οτι με τόσα που είδαμε κρατήθηκες πραγματικά!!! Ειδικά στην Lovie απορώ που δεν πήρες έστω μία ακόμα σκιά! Θέλω να μου πεις γνώμη για την μάσκα και την κρέμα μαλλιών να ξέρω κι εγώ που δοκιμάζω όλη την ώρα και κάτι άλλο στα μαλλάκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ άστα...!Τόσα πολλά!Δυστυχώς νομίζω αύριο δεν θα είναι το περίπτερο της Lovie στο Σύνταγμα..Κρίμα!!!Πρέπει νομίζω να ξαναπάμε μέσα στη βδομάδα..!!Αλλά μόνο για καφέ.Ε και έτσι που κατεβαίνουμε Σύνταγμα τελείως τυχαία θα περάσουμε κ μαι βόλτα από Lovie!!

      Διαγραφή
  6. Μεγειά!!!!!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω προιόντα Catrice!!!
    Σύντομα...σύντομα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!Να δοκιμάσεις και να μας πεις τη γνώμη σου!! :)))

      Διαγραφή
  7. από που να αρχίσω...όλα είναι υπέροχα!τα προϊόντα της sunsilk είναι πάρα πολύ καλά...η σκιά της Lovie υπέροχη!!!αν την βρω θα την τσεκάρω σίγουρα να δω την απόχρωσή της κι αν μου ταιριάξει θα γίνει δική μου...χιχιχι και τα κραγιονάκια τα έκαναν πολύ ωραία και πρέπει να είναι και πιο ανθεκτικά ε?
    με γεια όλα! :)
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!Εχει πάρα πολύ ωραίες σκιές!Σίγουρα θα βρειες κάποια που να σου αρέσει και σίγουρα όχι μόνο μια!χιχι Τα κραγιονάκια είναι όντως πιο ανθεκτικά..Ευτυχώς που τα αλλάξανε αν και εγώ δεν είχα μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα! :))

      Διαγραφή
  8. Μεγειά!!!Περιμένω makeup tutorial με τα καινουρια σου πραγματάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραια πραγματάκια όλα Ιωαννα μου!!! με γεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. επισης κοριτσακι σε εχω κανει tag εδώ φιλια!!!http://allbeautyincluded.blogspot.gr/2014/01/sweater-weather-tag-winter.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ!Θα το κάνω σίγουρα! ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όλα!!Με γεια σου :)
    Δεν ήξερα οτι έχουν έρθει τα προιοντα της catrice στην Ελλάδα,ελπίζω να τα έχουν και στα hondos στην πόλη μου.
    Φιλιά πολλά Sophia :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι όλα πολύ ωραία! Έχω δοκιμάσει κι εγώ προϊόντα της lovie και έχω ακριβώς την ίδια άποψη με σένα! Και μου φαίνεται πως αύριο θα τρέξω να πάρω το γαλάκτωμα της Sunsilk! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεγάλη αγάπη η lovie!Ελπίζω να είναι καλό..Τώρα το δοκιμάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed