Benefit Haul!!

by - 10:31 π.μ.

Καλησπέρα κορίτσια!Σήμερα θα σας δείξω κάποια πραγματάκια που απέκτησα πρόσφατα από την Benefit..Ήταν τα δωράκια του αγοριού μου για τα Χριστούγεννα και τη γιορτή μου που έρχεται!Αρχικά σκέφτηκα να σας τα δείξω σε βιντεάκι αλλά θα αργούσα λίγο να το κάνω γιατί έχω υπόψιν να κάνω κάποια άλλα πρώτα!Οπότε είπα να σας τα δείξω εδώ!


Θα ξεκινήσω με την παλέτα που βλέπετε στα δεξιά της φωτογραφίας!


Είναι η παλέτα ''world famous neutrals''. Έχει 4 σκιές σε ουδέτερες αποχρώσεις όπως βλέπετε και 2 σκιές σε κρεμώδη υφή επίσης σε γήινες αποχρώσεις!Έχουν φοβερή απόδοση και διάρκεια. 
Οι σκιές σε compact μορφή είναι πολύ απαλές στην υφή και έχουν σατινέ τελείωμα. Οι 2 σκιές σε κρεμώδη υφή είναι οι πιο απαλές σκιές σε τέτοια μορφή που έχω δοκιμάσει!!



Προχωράω στο κουτάκι ''Show me the love''!!Το οποίο είχε αυτά τα 3 πραγματάκια μέσα!



Είναι ένα προϊόν για την ελαχιστοποίηση των πόρων. Είναι στα 7,5 ml και είναι δείγμα..Για αυτό δεν θα έχω προσωπική άποψη, καθώς δεν έχω πόρους!



Προχωράω στην ''There're Real'' μάσκαρα, πολύ γνωστή πιστεύω.Είναι ένα προϊόν που με εξέπληξε ευχάριστα. Όταν την είδα προβληματίστηκα λίγο με το βουρτσάκι καθώς είναι πλαστικό με κοντά τριχάκια και φοβήθηκα ότι δεν θα κάνει τίποτα στις βλεφαρίδες μου όπως άλλες αντίστοιχες μάσκαρα.
Αλλά πραγματικά το αποτέλεσμα με εξέπληξε!Δίνει πολύ μάκρος και αρκετό όγκο στις βλεφαρίδες μου και τις ξεχωρίζει και πολύ καλά!Σκέφτομαι να κάνω ένα βίντεο review+demo για την συγκεκριμένη..Τι λέτε??
Για να δείτε το αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες μου πατήστε




Ακόμα ένα πολύ γνωστό προϊόν της Benefit, το benetint. Είναι ένα υγρό το οποίο χρησιμοποιείται σαν ρουζ στα ζυγωματικά και σαν βάση στα χείλια!Μυρίζει πολύ ωραία,σαν μια καραμέλα αλλά δεν μπορώ να προσδιορίσω ποια!Φαίνεται πολύ ωραίο στα ζυγωματικά,πολύ φυσικό!


Αυτά ήταν τα πρώτα μου καλλυντικά από την Benefit και είμαι πολύ ενθουσιασμένη!Εσείς έχετε καλλυντικά από αυτή την εταιρία?Αν ναι, ποια?Θα μου προτείνατε κάποιο για επόμενη αγορά?
Φιλιά πολλά,
Ιωάννα


You May Also Like

10 σχόλια

  1. πολύ ωραιο ποστ!!! η αληθεια είναι ότι δεν εχω καποιο προιον από benefit αλλα στο μελλον σιγουρα θα παρω καποιο !!! Πολύ καλη η μασκαρα και ιδιαιτερο βουρτσακι . φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!Να δοκιμάσεις,ναι!Εχει πολυ ωραία προιόντα!Επόμενος στόχος 2 faced!!χιχι

      Διαγραφή

  2. Μεγειάααααα σου!!
    Ειναι υπέροχα...θελω πολυ να δοκιμάσω προιόντα benefit!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχα φαινονται! Με γεια σου, τελεια τα δωράκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννα μου, πολύ ωραίο το ποστ! Μου αρέσουν κι εμένα πολύ τα προϊόντα της benefit! Αυτό που,κατά τη γνώμη μου, αξίζει πραγματικά να δοκιμάσεις είναι το high beam. Είναι ένα υγρό προϊόν λάμψης σε μπουκαλάκι σαν αυτά του benetint και είναι καταπληκτικό! Αν δεν θες να αγοράσεις απευθείας τη συσκευασία σε κανονικό μέγεθος, μπορείς να το βρεις σε μικρότερη συσκευασία στο kit "sugarlicious" το οποίο έχει επίσης μέσα το benetint, ένα ρουζ, ένα lip gloss και ένα βουρτσάκι για το ρουζ, καθώς και οδηγίες για καλύτερα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Benefit is so expensive in Australia that we haven't tried any of their products. we would love to though, because we've heard so much about their boxed powders and they're real mascara. we would love to see a post on some looks using these products!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. There are expensive here too..For example the benetint costs 30 euros!Great idea, i will do a post using that products!kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Insta feed